Ecologie SEO wedstrijd Zoek de fout !!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13

Ecologie SEO wedstrijd Zoek de fout !!




par nonoLeRobot » 29/01/07, 14:47

Link:

http://www.memoclic.com/news_2239/refer ... logie.html
:schok:

Om je te helpen staat het in de laatste paragraaf!!!
:onheil: :onheil: :onheil: :onheil: :onheil: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79321
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/01/07, 16:04

Ik heb nog niet geklikt, maar ik heb een suggestie:

planete-energie.com van TOTAAL?

Ik ben goed, ik ben goed?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79321
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/01/07, 16:06

Arf heeft het gemist... Het was de reis naar de eilanden, denk ik?

Hé, wat als ik econologie.com registreer? (niet voor de junks natuurlijk, maar uit nieuwsgierigheid om de positionering te zien...)

Edit: shit, het werkt niet, het is Engelse SEO:

De sleutelzin om voor te optimaliseren is "globalwarming awareness 2007".
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 29/01/07, 16:49

Top Naze Competitie schreef:(...) kunt u prijzen winnen zoals de Citroën C2, een reis naar de eilanden, plasmaschermen...


als prijs voor een wedstrijd om het bewustzijn over de opwarming van de aarde te vergroten, is het echt geweldig.
Mijn reactie aarzelt tussen Beeld et Beeld

Hier is een kopie van de e-mail die ik naar de organisatoren van deze wedstrijd heb gestuurd. Ik verwacht er niets bijzonders van, maar je weet maar nooit. Ik laat het je weten als ik een antwoord heb.

Hallo,

Deze kleine mail wijst alleen maar op een GROTE inconsistentie tussen de wedstrijd ‘Bewustmaking van de opwarming van de aarde’ en de prijzen.

Aan de ene kant wil je internetgebruikers promoten die waarschuwen voor de opwarming van de aarde, en aan de andere kant; Je biedt de winnaars enkele van de beste manieren aan om deze opwarming te bereiken:
• Een auto (ook al is deze klein, auto's zijn verantwoordelijk voor een groot deel van de opwarming)
• Een reis (ik veronderstel dat de winnaar met het vliegtuig naar het Caribisch gebied moet gaan, wat nog erger is dan auto's wat betreft de opwarming).
• Een plasma-tv (zeer vervuilend apparaat dat elektriciteit gebruikt die wordt geproduceerd door... raad eens? In de meeste gevallen kolen- of brandstofcentrales)

Waarom heeft u bij de wedstrijd geen relevantere prijzen aangeboden? Bijvoorbeeld:
• Zonnepanelen
• Persoonlijke windmolen
• Enzovoort



PS: als er mensen zijn die echt allergisch zijn voor Engels, laat het me weten, ik zal vertalen...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 29/01/07, 16:53

Om uw SEO te verbeteren, is er dit:
http://www.spywords.com

Ik begreep echter niet echt het doel van de wedstrijd. :)

SixK
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 29/01/07, 16:55

Goed gedaan jullie 2!!! : Cheesy:


Omdat we het over econologie hebben en om net zo consistent te zijn als de organisator van de vorige wedstrijd, bied ik je als cadeau een wereldreis per vliegtuig aan met veel tussenstops. Als ik kon, zou ik willen dat jullie het samen deden.

Opnieuw gefeliciteerd :P
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79321
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/01/07, 16:58

Targol schreef:Hier is een kopie van de e-mail die ik naar de organisatoren van deze wedstrijd heb gestuurd. Ik verwacht er niets bijzonders van, maar je weet maar nooit. Ik laat het je weten als ik een antwoord heb.


Ik heb ontzag voor je toewijding aan verloren zaken, Targol...:|
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 29/01/07, 17:15

SixK schreef:Ik begreep echter niet echt het doel van de wedstrijd. :)


De winnaar zal de webmaster zijn van de site die - gemiddeld - bovenaan de lijsten zal verschijnen wanneer u de woorden "global warming 2007" in de belangrijkste zoekmachines typt.

Christophe schreef:Ik heb ontzag voor je toewijding aan verloren zaken, Targol...:|


Alleen door de kracht van voorbeelden en uitleg kunnen bepaalde ideeën overkomen.
Ik ging uit van het idee dat het bedrijf dat dit evenement organiseert een internetmarketingbedrijf is.
Ecologie zit dus niet bijzonder in haar cultuur. Aan de andere kant is consistentie op het gebied van marketing belangrijk.
Dus misschien onthouden ze mijn e-mail voor "bewustzijn over de opwarming van de aarde"2008". : Cheesy:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79321
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/01/07, 17:23

Targol schreef:Alleen door de kracht van voorbeelden en uitleg kunnen bepaalde ideeën overkomen.


Echt waar? : Roll: : Roll: : Roll:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 29/01/07, 17:36

Christophe schreef:
Targol schreef:Alleen door de kracht van voorbeelden en uitleg kunnen bepaalde ideeën overkomen.


Echt waar? : Roll: : Roll: : Roll:


Nou ja, zelfs als we deze vectoren soms op andere manieren kunnen helpen, laten we zeggen met iets wraakzuchtiger middelen (belastingen, wetten, etc.), blijft het toch waar dat een bevolking die zich bewust is van de problemen en zich bewust is van de middelen om het corrigeren ervan zal meer moeite kosten dan een beperkte populatie.

Maar goed, dat is mijn mening.
Ik ben misschien heel naïef, maar zelfs als ik in de woestijn zou moeten prediken, zou ik blijven proberen het bewustzijn te vergroten over een probleem dat mij cruciaal lijkt. OOK VOOR HEN.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Ahmed, Macro en 387 gasten