Jezus dunces?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
robindesbois
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 20/08/09, 16:53
Plaats: languedoc
x 1

Jezus dunces?




par robindesbois » 19/06/10, 19:35

het is de maagd maria die het bulletin van de kleine jezus ontvangt:
Wiskunde, 2; weet niet hoe hij verdelingen moet maken zonder het brood te verspillen
Sport, 0; besteedt zijn tijd aan het lachen van zijn klasgenoten terwijl hij over het water loopt
fysiek, 1; neiging tot alcoholisme, verandert water in wijn
Marie wordt dan boos: "Als je zo doorgaat kun je je paasvakantie opgeven"
0 x
je moet de eenvoudigste en meest economische dingen uit het verleden vinden.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 19/06/10, 21:39

Niet eens waar! Hij was een marketinggenie: zijn slogans en zijn logo zijn alom bekend terwijl de "spot" maar één keer (lokaal) en meer dan 2000 jaar geleden werd uitgezonden!
Het is des te meer verdienstelijk dat er in die tijd een heilige (dat is het woord!) competitie was in het gezelschap van de profeten.
Niemand heeft het nog beter gedaan.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 19/06/10, 21:53

Duwt liever tot zelfmoord...

Het is een priester die zijn Bijbel leest terwijl hij op straat loopt. Plots passeert hij de ingang van een koets en ziet een man die de strop om zijn nek heeft en die duidelijk de strop vastbindt om zichzelf op te hangen.

Hij haast zich: "Helaas niet doen". Hij klampt zich aan de man vast en duwt hem uit de stoel. De priester houdt een grote preek voor de ongelukkigen, het leven prijzend, God, hoop, enz.

Na een uur vertrekt de ongelukkige, nauwelijks overtuigd dat hij iets anders moet proberen. Bovenal herinnert hij zich dat de priester hem zijn dierbare bijbel gaf en hem vertelde dat dit boek zijn grootste boodschap van hoop was.

Om zichzelf hiervan beter te overtuigen, gaat hij naar een willekeurige pagina en leest: "Ga en bekeer u!"
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 20/06/10, 00:39

Je grappen zijn niet zo slecht (hoewel die over de paasvakantie de meest onvolledige versie is die ik ooit heb gezien), maar waarom staan ​​ze niet in de "humor"-post?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 20/06/10, 17:46

Ahmed schreef:Niet eens waar! Hij was een marketinggenie: zijn slogans en zijn logo zijn alom bekend terwijl de "spot" maar één keer (lokaal) en meer dan 2000 jaar geleden werd uitgezonden!
Het is des te meer verdienstelijk dat er in die tijd een heilige (dat is het woord!) competitie was in het gezelschap van de profeten.
Niemand heeft het nog beter gedaan.


Mmm, ik zou niemand willen choqueren, maar Bill Gates is nog steeds een serieuze buitenstaander met een "universele boodschap"-beoordeling... gezien de tijdschaal, want het duurde maar 20 jaar voordat zijn logo "universeel" bekend was! : Mrgreen:

Billou deed het ook zonder (fysiek) geweld...tenminste als die er was, dan was het in veel kleinere proporties...

Anders is er nog steeds 4/5 van de mensheid die niet christelijk is... wel, het is ongeveer hetzelfde percentage dat geen toegang heeft tot computers... : Mrgreen:

ps: eens met olifant... nou jammer dat we hier nu verder gaan...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 20/06/10, 21:37

Ahmed schreef:

Niet eens waar! Hij was een marketinggenie: zijn slogans en zijn logo zijn alom bekend terwijl de "spot" maar één keer (lokaal) en meer dan 2000 jaar geleden werd uitgezonden!
Het is des te meer verdienstelijk dat er in die tijd een heilige (dat is het woord!) competitie was in het gezelschap van de profeten.
Niemand heeft het nog beter gedaan.


logisch.. velen missen enthousiasme om de prijs te betalen.... : Cry:

....en hij was GEEN profeet....... :onheil:

Niemand heeft het nog beter gedaan


Weinig mensen kunnen zich bepaalde luxe veroorloven! : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 20/06/10, 23:20

Hier was er een grap die als dubieus werd beschouwd....
We kunnen hier niet alles zeggen....
Dernière édition par Flytox de 21 / 06 / 10, 23: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 20/06/10, 23:35

Flytox, niet goed!!

Daar irriteer je olifant helemaal rood !! :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/06/10, 08:08

Inderdaad, bedankt Christophe.

Niet alleen de religieuze debatten hebben naar mijn mening niets te zoeken op deze site, maar ook de tussenkomst van Flytox is meer dan slechte smaak.

Flytox, je bewerkt je bericht of ik vraag om het onderwerp te vergrendelen!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 21/06/10, 22:28

Christophe schreef:
...de laatste had slechts 20 jaar nodig om zijn logo "algemeen" bekend te maken!


Of! We zullen er over 2000 jaar nog eens over praten...

@ Olifant: Je hebt gelijk, Jezus was geen profeet, maar zou waarschijnlijk voor zoiets kunnen doorgaan in een tijd dat er nogal wat...

Maak je geen zorgen, deze grappen zijn erg slecht van smaak!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 437 gasten