Internetverkenner 7 + vista = probleem met de winkel?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
pollux
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 07/05/06, 23:08
Plaats: Parijs
x 1




par pollux » 14/04/07, 08:02

Ik heb op school geprobeerd vista op mijn pc te installeren (onze school kocht een studentenlicentie en dwong ons onze schijven te "upgraden" om getraind te worden met up-to-date computerhulpmiddelen), en naast het platleggen van het netwerk en de pc, en mijn zenuwen in een bal, verhindert dit ding het gebruik van CATIA, NASTRAN-PATRAN, Fluent, Matlab 6-software (software die essentieel is voor onze studies), het internet werkt slecht (ik heb de econologiewinkel niet geprobeerd, maar ik had het probleem dat hier in een andere winkel wordt beschreven ...
onze school kreeg zijn licentie terugbetaald, en wat mij betreft, mijn mening is gemaakt: Vista=CACAAAAAAA!!!
0 x
kritiek is nodig, maar de uitvinding is van vitaal belang, omdat in een uitvinding is er kritiek op het verdrag ...
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 14/04/07, 11:34

Pollux schreef:Ik heb op school geprobeerd vista op mijn pc te installeren, en het internet werkt slecht (ik heb de econology-winkel niet geprobeerd, maar ik had het probleem dat hier wordt beschreven in een andere winkel...

Het kan een kwestie zijn van vista versie, welke heb je gemount?
Of eenvoudiger een niveau van "vertrouwelijkheid" een beetje te hoog (cookies min of meer geblokkeerd) of cachegeheugen een beetje te laag.
Kortom, in de gasfabriek die besturingssystemen zijn, is er iets om in te verdwalen, daarom bleef ik op Millenium terwijl iedereen om me heen overstapte naar XP en de problemen die gepaard gaan met elk nieuw besturingssysteem.
Maar het duurt maar even, we komen al snel terecht bij een interessant programma dat alleen werkt op het nieuwste besturingssysteem dat is uitgebracht :onheil:
Daarom zal ik VISTA blijven testen, terwijl ik een harde schijf met XP en een USB-sleutel met Mandriva Flash bij de hand houd. :D
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 290-gasten