Hoe afbeeldingen of bestanden op de forum ?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/05/13, 09:02

Jammer ja, behalve dat ik een probleem dat ik thuis niet merk, niet kan oplossen...

Welke ramen zijn dit?
0 x
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 29/05/13, 15:11

Uitzicht. Maar het probleem komt daar niet vandaan.
Christophe schreef:behalve dat ik een probleem dat ik niet bij mezelf zie niet kan oplossen...

Laat maar zitten. In mijn screenshot zie je dat de link "Waarschuwing..." begint na het einde van de 800px-afbeelding.

Naar mijn mening zou je moeten proberen de width = "100%" uit de kolom "Geplaatst op:..." en voeg toe align = "right" in de kolom met waarschuwings- en citelinks.
0 x
Om te betogen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/05/13, 15:36

Ik ga het proberen, maar omdat ik het niet kan testen, kan het een gedoe zijn lol...

Wilt u het niet aan uw kant onder Firefox proberen?

Ook mijn IE "bug" (Win7 / IE 10) zodra er een afbeelding in een bericht staat, verschuift deze de inhoud van de 2e TD naar links... geen enkele andere browser doet dit.

Als ik dit voor mij corrigeer, is het misschien wel goed voor jou...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/05/13, 23:47

Ik heb wijzigingen aangebracht, ik heb de "bug" niet meer in mijn IE, wat betekent dit voor jou?
0 x
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 30/05/13, 07:48

Onberispelijk
0 x
Om te betogen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 30/05/13, 09:30

Cool, één ding is geregeld :) 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Hoe afbeeldingen of bestanden op de forum ?




par Christophe » 10/02/16, 14:16

Het oorspronkelijke bericht in dit onderwerp bijgewerkt om de nieuwe PJ-functie te gebruiken forum.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Hoe afbeeldingen of bestanden op de forum ?




par chatelot16 » 14/02/16, 15:50

maar je moet duidelijker zijn

bijlage onderaan het venster waar we de berichten schrijven, er zijn er die het niet konden vinden, op een andere forum in phpbb

Het is handig om aan te geven dat het een tabblad is! wat een beetje onopgemerkt blijft, omdat het het tabblad Opties is dat open is

er moet ook worden verduidelijkt dat u niet de snelle reactie moet gebruiken, maar moet overschakelen naar "geavanceerde editor en voorbeeld"

merk terloops op dat ik niet zie waar de snelle reactie voor is, die niets sneller is dan de geavanceerde editor, en die handige functies verbergt, zoals een voorbeeld bekijken of een concept opslaan
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Hoe afbeeldingen of bestanden op de forum ?




par Christophe » 14/02/16, 16:02

Ik zou zien hoe het gebruikt zou kunnen worden... om de zichtbaarheid van de functie "bijlagen" te verbeteren... maar uiteraard niet dat het zelfs daarmee door iedereen gebruikt zou worden!

Lessdewatts gaat bijvoorbeeld (altijd) door met het invoegen van hotlinks van externe afbeeldingen, ook al heb ik hem persoonlijk meerdere keren uitgelegd dat dit niet cool was voor de forum langetermijn!

Kortom, als we niet willen, willen we niet...

ps: het snelle antwoord is om snelle kleine antwoorden te geven, zoals deze die ik zojuist heb gemaakt
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Re: Hoe afbeeldingen of bestanden op de forum ?




par olifant » 15/02/16, 12:05

Ja, zijn er enkele die zijn koppig :)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Macro en 348 gasten