Hoe afbeeldingen of bestanden op de forum ?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 08/09/12, 15:51

Hallo,

Ga naar een afbeelding invoegen > Kies de afbeelding in uw documenten,
er verschijnt een link, kopieer en plak deze in wordpad en kopieer deze in je bericht en klik tenslotte op de afbeelding.

Als iemand een eenvoudiger...

Jou foto:

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 08/09/12, 16:07

Hallo Ahmed,

Beweeg uw aanwijzer over de URL en er verschijnen twee keuzes om een ​​link in te voegen. Kies de tweede, respecteer alstublieft:

[Url =http enz. ]hier[/url]

ex:hier


voor chris: Ik ben in 1024x768
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 08/09/12, 16:49

Fluit! Na 30 minuten kun je niet meer bewerken. (Is het niet een uur?)

1024x768 Ik had het over mijn schermresolutie.
Daar ben ik met Chrome op XP family sp3.

Mijn afbeeldingen zijn vaak in 2048x1536 en komen goed door in de econologie.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 08/09/12, 17:45

Heel erg bedankt, gildas! Om te zeggen dat ik er nog nooit op had gelet!
Vanavond ga ik (iets) minder onwetend naar bed!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
chris59
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 43
Inschrijving: 04/07/12, 03:03
Plaats: Noord, Avesnois
x 1




par chris59 » 09/09/12, 15:44

welkom
bedankt Gildas. Ik heb net een test gedaan, het werkt, ik begrijp niet waarom het eerder niet werkte.
0 x
Lang leve econologie
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 10/09/12, 10:51

chris59, invoegen met de img-tag werkte niet met een albumlink omdat het geen enkele afbeeldingslink is.

U moet de link "Plaats een afbeelding of een bestand op de forum, klik hier." om afbeeldingen te hosten en de link naar de enkele afbeelding te krijgen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 15/09/12, 21:29

Dag iedereen!

Kleine verbetering die ons tijd kan besparen...

Als we een foto in een bericht willen invoegen, moeten we elke keer een nogal kronkelig pad volgen, omdat we op de tekst moeten klikken om toegang te krijgen tot een pagina, en dan moeten we naar de onderkant gaan om de plaats te vinden of klik om zijn foto te selecteren/downloaden en we komen weer op een andere pagina terecht, of het is een kwestie van een kopie maken... en dan terugkeren naar de pagina van het bericht om daar zijn foto te plakken, enzovoort op elke afbeelding...

Het kan lastig zijn als je veel hebt of als je haast hebt, zelfs van cruciaal belang als je een onstabiele verbinding hebt (via smartphone of grafisch tablet en mobiel netwerk niet altijd bovenaan)... wat betreft Flytox, waar we blij mee zijn tientallen karikaturen, die hij hier en daar bij elkaar verzamelt of die hij voor ons grootste plezier regelmatig scant, maar die vast aan het kauwen is (of zijn Beeld ) elke keer dat het wordt gedownload (net als de rest van ons...)

Kortom... Het is lang en het kost elke keer tijd... Ook al kennen de vaste klanten de vereiste bestandsformaten al, en hoeven ze niet elke keer de hele "advies"-pagina te bezoeken. ...

Met dank aan de beheerder houden van voor zijn goede begrip (en ook een beetje van onze zenuwen) : Cheesy:

: Arrowu: PS: probeer op het icoontje te klikken, je zult zien dat het werkt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 16/09/12, 09:02

Obamot schreef:... wat betreft Flytox dat ons bevredigt met tientallen karikaturen, die het hier en daar verzamelt of die het voor ons grootste plezier regelmatig scant, maar dat moet wel een hap zijn (of zijn onzin)


Ik bevestig......voor de nonosse.....en ook voor de rem. Het is onze favoriete WebMunster die blij zal zijn...we hebben genoeg werk voor hem gevonden! : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 16/12/12, 10:29

Hier is Light Image Resizer, een leuke kleine app voor degenen die nog steeds problemen hebben met het wijzigen van het formaat van uw afbeeldingen / foto voordat ze worden geüpload (om tijd te besparen): http://www.clubic.com/telecharger-fiche ... sizer.html

De kers op de taart: 100% gratis en het kan hele mappen automatisch verwerken...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 16/12/12, 10:33

Oeps, het bevat een beetje adware... nou, niets ernstigs, maar mijn AV heeft het geblokkeerd en het lijkt niet te voorkomen dat het werkt. Blokkeer ook alle communicatie van deze software via uw firewall...

Je weet maar nooit :) anders werkt het prima...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 250-gasten