Veiligheidsgat ... welk gat?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

Veiligheidsgat ... welk gat?




par lau » 17/02/06, 00:11

:onheil:
bron: "gezondheidshorizon"
Beeld
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6979
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2903




par gegyx » 17/02/06, 09:35

Al deze informatie werd al twee jaar in vakbondsfolders gegeven en er kwam niets terug ...
De Rekenkamer geeft zijn mening en u bent het.
De SS moet de staat alleen formeel in kennis stellen van betaling voor de rechtbanken, ...
Net zoals de regionale mutuals momenteel doen tegen frauduleuze handelingen van particulieren en medisch personeel.
Maar dat gebeurt niet ... Toch is er een ernstig risico op faillissement van het bedrijf, omdat we nu op deze manier redeneren.

Als de veroordeelde staat niet kan betalen, betaalt hij in termijnen.
Met de jaren opgebouwde en verschuldigde rente, zal het gat van de Veilig een piek worden.

Deze verkeerde informatie is een duidelijk voorbeeld dat alle verklaringen en meningen van de autoriteiten systematisch en voorzichtig moeten worden genomen. Het begrijpen en behouden van alleen tegengestelde informatie is vaak dichter bij de realiteit ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 10/03/06, 23:51

welkom
zijn fout boules maar het verandert niet veel als je geen dekking hebt !!!!! :P
@
zac +
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 11/03/06, 01:22

Nou het is een hoax, de beveiliging is eigenlijk tekort:

"De zekerheid is verzekerd dat de staat zijn schulden zal betalen, deze bedragen worden daarom niet" omgeleid "maar beschouwd als ontvangsten. Dit wordt een zekere claim genoemd. Claims die wettelijk niet worden ingevoerd in sociale tekorten (het beroemde gat). Sorry voor de hoaxeur, maar het is duidelijk dat hij vooral een heilige leugenaar is. "

Bekijk hoaxbuster:
http://www.hoaxbuster.com/hoaxliste/hoa ... icle=23285
Wederom de theorie van alle rotten ...

PS: ik schreef dit bericht om het te sluiten, na de boodschap van André die volgt.
Dernière édition par nonoLeRobot de 11 / 03 / 06, 01: 49, 1 keer bewerkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 11/03/06, 01:25

Hallo,
Ik denk dat onze politici met jou naar school gaan, het is hetzelfde
verhaal hier vertelt hij over een gat in autoverzekeringen en de
jaarlijkse vergoedingen, dus een verhoging van 100% voor rijbewijzen die om de twee jaar moet worden verlengd
Maar voor motorfietsen zal het drastisch een $ 1000 verhogen
jaarlijks spreken we 4x meer. (Ik denk dat ze hun klantenkring die deze zomer warm worden, slecht hebben gericht, meestal zijn deze amateurs niet bang om de kooi te schudden)
Wat ik absurd vind, is dat toen er een overschot was, dit geld werd verdund in het werkkapitaal van de overheid, en nog absurder is om jongeren duurder te laten betalen, omdat ze statistisch gezien meer ongelukken hebben
als ze zo klinken, zouden oude mensen zoals ik meer moeten betalen voor een ziektekostenverzekering, zij zijn degenen die het systeem het meest gebruiken.
In mijn boek noem ik het discriminatie, een jonge man of een oude man, een motorfan, een cadillac-man die iedereen betaalt
zijn aandeel, niet volgens zijn leeftijd noch omdat hij een fietser is.
Ik heb er altijd bezwaar tegen gemaakt dat jonge werknemers minder verdienen dan oudere werknemers en dat ze gelijk worden betaald
excuus van bazen (ervaring) mijn oog! alles is goed voor
de werknemer uitbuiten en er zijn vakbonden die deze stand van zaken in 2006 tolereerden ...
Buiten bij de volgende verkiezingen alle aandacht en het zou ook heilig zijn buiten ambtenaren met zulke briljante ideeën, omdat de regering verandert, maar deze mussen blijven zo. U hoeft alleen maar een belastingaangifte in te vullen om te zien wat voor kwaadaardige persoon een dergelijk document heeft ontworpen, een doolhof van formules om de gemiddelde burger te misleiden en bedrijven ten goede te komen. daar stop ik. Ik zal mijn resterende energie aan de panton besteden .....


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6979
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2903




par gegyx » 11/03/06, 11:59

Nono, Ik begrijp niet waarom, u zegt dat de bovenstaande informatie een hoax is? Omdat het in Hoaxbuster is? Dus hop! Alles in de prullenbak?
De beste manier om deze kennis te begraven, met alles wat er staat ...
Als er onjuistheden in het volledige artikel staan ​​die ik niet heb gelezen, circuleerde het grootste deel van deze informatie al eerder in vakbonden en ik lees het ook op een halve pagina van de "Canard Enchaîné "… Dus ?
(Ja, ik weet het, vandaag zitten de eenden in het vizier)
Praten over structurele schulden is heel mooi! Maar voordat we over een veiligheidslek spreken, moeten we ze al eren, als we respectabel zijn ...
Ooit redde het PTT-pensioenfonds en compenseerde het andere pensioenfondsen met een tekort, waaronder die van minderjarigen ... Nu dat het dat van de Post en FT zal redden?
In het gat van het artikel moet 1 € worden toegevoegd voor de generalisten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 11/03/06, 20:09

Hoe dan ook, alles wat geen betrekking heeft op ecologie en aardolie, ik denk dat hoaxbuster geschikter is dan wij om het te bespreken. Ten minste om de waarheidsgetrouwheid van de bronnen te verifiëren.

Bovendien bespreken ze het hier: http://www.hoaxbuster.com/hoaxteam/foru ... Mess=42457

Het lijkt erop dat er niets meer is uitgekomen sinds dit beroemde artikel van de eend geketend vanaf 22-09-2004, wat een vergissing zou zijn geweest ... hoaxbuster moet ergens anders contact met hem hebben opgenomen.

Ik geef toe dat ik het probleem niet meer ken, maar omdat iedereen zou willen kunnen zeggen dat het de schuld van de staat is, enz., Zou het me niet verbazen dat deze informatie van twijfelachtige oorsprong bleef omdat mensen zoals deze, vooral de vakbonden (sorry maar na recente gebeurtenissen, denk ik dat vakbonden nuttig kunnen zijn, maar zeker niet rigoureus zoals politici).

Maar pas op, als ik zeg dat het beveiligingslek waarschijnlijk bestaat, wil dat niet zeggen dat ik noodzakelijkerwijs de hervormingen van de veiligheid en alles goedkeur. Vooral omdat ik een vrij zware gebruiker ben. Het is alleen dat het niets doet om het allemaal door elkaar te halen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten