Hulp bij het functioneren van de site

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 09/07/08, 16:39

uh jongens dit onderwerp heeft niets te maken met de forum nucleair!
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 09/07/08, 17:22

Dan klikken we nergens op "nieuw" ...
Voor uw nieuwe onderwerp (onderwerp) gaan we naar §
suggesties /
en we klikken op nieuwe ...
Om de § te hebben, moet je naar "de index" gaan.

Ha! Ik heb mijn antwoord, dank je
Als er geen liefdadige ziel was geweest om mij te antwoorden, zou ik die dan of deze verklaring hebben gevonden? Mijn enige doel is om dingen op een positieve en objectieve manier te vereenvoudigen.
Als iets me dwars zit, praat ik erover en probeer ik oplossingen voor te stellen ...
Dus wanneer ik rode duivels ontdek ... zeg ik tegen mezelf dat hij een nieuwe Belgische rekening had. 8)
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 09/07/08, 18:05

lejustemilieu schreef:Dus wanneer ik rode duivels ontdek ... zeg ik tegen mezelf dat hij een nieuwe Belgische rekening had.

Beeld



:pijl: Ik weet het, dit bericht is nutteloos, behalve om mijn amusement te tonen. Ik kopieer het zelfs naar de grafiek met 2 opsommingstekens : Lol:
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 09/07/08, 21:12

gegyx schreef:
Het probleem is alleen als u tijdelijk de forum, de herinnering aan uw recente bezoek blijft en de secties die u nog niet hebt gelezen, verdwijnen. Alleen daar klik ik op 'de laatste 100 berichten (berichten)

Ik heb vanaf mijn begin altijd wanhopig gewacht op een goede ziel om een ​​handje te helpen, om ervoor te zorgen dat de indicator voor 'privéberichten', die misschien op 1 staat, niet teruggaat naar 0, zodra 'we verlaten de eerste pagina en blijven bij 1, totdat we het hebben gelezen ...
Maar het lijkt enorm ingewikkeld om te doen ... : Mrgreen:


deze twee dingen is het waar dat het echt saai is, maar het is voor iedereen hetzelfde forums phpbb, mesdiscussions.net houdt hier rekening mee en ik vind het geweldig.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 09/07/08, 21:23

En deze link wist je dat?

Zie nieuwe berichten sinds uw laatste bezoek

+1 met Jonule, verhuisd
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 09/07/08, 21:35

Deze link gebruik ik, maar wat gegyx en ik bedoel tegelijkertijd is dat als ik bijvoorbeeld kijk naar de laatste berichten over 6 onderwerpen terwijl er 8 onderwerpen waren met nieuwe berichten en ik verlaat de site om verschillende redenen. Als ik terugkom, staan ​​de twee onderwerpen die ik bij mijn laatste bezoek niet kon raadplegen niet meer in de lijst.

Maar het komt van phpBB.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 09/07/08, 21:42

Christophe schreef:En deze link wist je dat?

Zie nieuwe berichten sinds uw laatste bezoek

+1 met Jonule, verhuisd

Ha bin nee .. ik wist het niet in.!
Ti ziet dat ik een dienstverband nodig heb : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 09/07/08, 22:34

: Roll:
Pfff! Zweet ....
Je moet lezen wat ik schrijf, het vermijdt herhaling.
----
Dus 3 x +1 met Gegyx
(aangezien dit de taal is die je kent ... : Mrgreen: )
:|
**********
Bedankt Matt.
Om constructief te zijn:
Er is een forum identiek, PhpBB

http://essenceciel.tk.free.fr/phpBB2/index.php
Waar de PM niet geraadpleegd heeft, blijf op de balie staan, ook na raadpleging van meerdere pagina's.

En zelfs (ik word daar een sadist), na het verlaten van de forum, om er later op terug te komen ... : Cheesy:

:? dit zou niet mogelijk zijn met forums met 6188 registranten :?
: Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 09/07/08, 22:44

lejustemilieu schreef:Ha bin nee .. ik wist het niet in.!
Ti ziet dat ik een dienstverband nodig heb : Cheesy:


En toch verschijnt het vetgedrukt op de startpagina EN bovenaan ALLE pagina's via "Nieuwe berichten" ... dus ik wil je helpen, maar het is alsof je zegt dat je de afstuderen van uw snelheidsmeter ...

Matt dit is normaal, het is gebaseerd op de UREN van bezoek en niet op bezichtiging of niet ...
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 09/07/08, 22:47

Er moet zeker een wijziging worden aangebracht die op het net te vinden is.

Het is over het algemeen niet te ingewikkeld, het is net als de status van een onderwerp als nieuwe berichten ontvangen sinds ons laatste bezoek. Het is in theorie niet ingewikkeld om te doen, verander gewoon de tijd of wijzig de status van de onderwerp in de database.
In plaats van het te doen bij de ingang van de forum, is het voldoende om de toestand van het onderwerp te wijzigen, aangezien het geen nieuwe berichten meer bevat bij het invoeren van het onderwerp in kwestie.

Maar goed, je moet php een beetje beheersen en een goede kennis hebben van hoe phpBB werkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 242-gasten