Hallo allemaal!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Mathew
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 05/05/11, 12:04
Plaats: Västerås, Zweden

Hallo allemaal!




par Mathew » 08/05/11, 22:10

En nu staat alles in de titel!
Ik ben twee dagen ingeschreven, ook al heb ik de site een paar jaar bezocht.
Mijn naam is Mathieu, ik ben een thermische ingenieur en ik train in hernieuwbare energie bij CIT in Cork, Ierland.

En momenteel loop ik stage in de 13.

Gaat het? : Mrgreen:

Mijn eerste prestatie, ik ben er erg trots op: een gelijkenis op zonne-energie. Het dateert vanmiddag, ik kookte bijna water :D
Systeemverbetering gepland deze week!

A + op de forum!
Dernière édition par Mathew de 09 / 05 / 11, 22: 40, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 09/05/11, 10:04

Hallo Mathew en welkom hier,

Het lijkt erop dat het uitzonderlijk droge klimaat mensen motiveert om op dit moment zonnepanelen te doen: https://www.econologie.com/forums/four-solai ... 10736.html

Ik heb persoonlijk een Ulog-oven aan de gang:
https://www.econologie.com/forums/four-cuise ... 10753.html

Aarzel niet om een ​​nieuw onderwerp te maken om je zonnegelijkenis te presenteren!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 374-gasten