Philippe open haard: aandacht slechte service na verkoop

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
BUMPER-BeeBop
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 06/04/09, 17:26

Philippe open haard: aandacht slechte service na verkoop




par BUMPER-BeeBop » 06/04/09, 17:33

:onheil: Pas op voor de After Sales Service Philippe Chimneys die van zeer slechte kwaliteit is (let op, ze nemen aan :schok: - maar wees ook gewaarschuwd voor een aankoop). Je vindt hieronder 2 koeriers, een die ik heb uitgegeven na vele "galeien" : Cry: Philippe, Philippe, de General Manager van Francine PHILIPPE en vervolgens de after-sales service, die de aandacht van Philippe op zijn klanten vestigt. ontzagwekkend :!:

:pijl: Informatie aanvraag e-mail:
Mevr,

Ik schrijf u vandaag te waarschuwen van de moeilijkheden die ik ontmoet die mij vragen over de kwaliteit van uw distributienetwerk, de klantenservice, met name op het gebied van de verkoop en het onderhoud van uw haarden gashaard.

Gedurende verschillende maanden probeerde ik tevergeefs een gekwalificeerde professional te vinden om het verplichte onderhoud van mijn Philippe gashaard uit te voeren. Wonend in de regio Parijs, draaide ik in de eerste plaats naar distributeurs Philippe Fireplace waar ik van afhankelijk ben (Ezanville, Herblay ...). Helaas vertellen ze me dat ze geen professional hebben om mij aan te bieden, maar dat elke verwarmingsingenieur mijn verzoek zal beantwoorden.

Na een maand van onsuccesvol onderzoek en talloze telefoontjes naar verwarmingsbedrijven op de markt, probeerde ik hulp te krijgen van uw hoofdkantoor. Daar werd uw telefooncentrale systematisch gescreend en werd ik steevast gevraagd om terug te keren naar uw distributeurs ondanks mijn uitleg over hun "niet-hulp".

Nadat ik via declinatie een ander intern telefoonnummer had verkregen (waardoor ik mijn standaard kon verlaten), kreeg ik toegang tot uw klantenservice. Deze weigerde categorisch om me te helpen zonder een fax te sturen met een verzoek om mij.

Nadat ik had voldaan, stuurde ik op 19.09.2008 september 27.10.2008 mijn fax naar uw klantenservice. Meer dan een maand verstreken zonder nieuws, ik neem mijn telefoon terug (XNUMX oktober XNUMX). Daar, nog steeds geen antwoord op mijn eerste verzoek. Bij de aankondiging van een brief aan de algemene directie, gaan ze ermee akkoord mij de studiedienst te geven die mij indien nodig kan helpen, maar met mijn eigen middelen. Verbazingwekkend om te zien dat een merk, a priori serieus als Philippe Chimneys, mij aanbiedt om zelf aan een gastoestel te "sleutelen" maar toch onderworpen aan drastische voorschriften! Om veiligheidsredenen heb ik dit aanbod uiteraard afgewezen.

Opnieuw weerhield Corine BOURY van de klantenservice mij ervan een brief te schrijven aan het algemeen management (voorbeeld van een stelling: "Vind je het leuk om mensen binnen te trappen?"). Ze vertelt me ​​dat ze mijn verzoek in behandeling zal nemen en me terug zal bellen. Tot op heden nog steeds geen nieuws van uw klantendienst ... Ondertussen blijft mijn Philippe gashaard, model "Radiant 695 Gaz" zonder enig onderhoud werken.

Dit komt niet overeen met het beeld dat ik deed open haarden Philippe. Ik denk dat het veel inspanning voor een eenvoudig verzoek om onderhoud! Dus ik smeek u dezelfde vraag: Kunt u vriendelijk genoeg om me te vertellen de coördinaten van een installateur die ermee instemt om te zorgen voor de reparatie en het onderhoud nodig van mijn haard Philippe gashaard zijn?

In de hoop dat mijn verzoek eindelijk kan worden ingewilligd, wilt u alstublieft, mevrouw, mijn allerergste gevoelens aanvaarden.


:pijl: Mailreactie Philippe Chimneys (stichtelijk!):

Bethune de 22 December 2008,
Sir,
Onze Direction heeft ons onlangs uw brief van 18 afgelopen november gestuurd. Samen, bevestigen wij nogmaals dat als een fabrikant, is het niet voor ons om u de coördinaten van een verwarming te vertellen, zodat het onderhoudt of het oplossen van uw gashaard. :schok:
Bedankt voor uw begrip,
Wij staan ​​onszelf toe om u een aangename eindejaarsvakantie te wensen, en
Graag, mijnheer, met vriendelijke groet.
:schok:

Gefeliciteerd Philippe Chimneys die me ondanks mijn plezier een gelukkig vakantieseizoen biedt met mijn open haard op gas, zonder onderhoud (als het tenminste ontploft, nemen ze aan! :frons: ).
http://oraoul.free.fr
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 06/04/09, 17:40

Ce forum is hier geen plaats voor.

Wat is jouw probleem? Dat u geen competente professionals vindt?

De reactie van de CP's is niet zo slecht, aan de andere kant MOETEN de verkoper-installateurs onderhoud kunnen plegen: hij is het die je moet "aanvallen" en niet de fabrikant ... zelfs als hij zou moeten, voor zijn imago, het vaardigheidsniveau van zijn installateurs beoordelen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 06/04/09, 18:29

20 jaar geleden plaatste "Cheminées Philippe" een gesloten haard bij mijn ouders thuis ...

de houten balk van de latei was een maand later geconsumeerd omdat ze dat niet in de regels hadden gedaan ...

We waren weg. Gelukkig, want anders, piep!

Nu (in mijn geval) denk ik niet dat "Cheminées Philippe" verantwoordelijk is voor wat hun installateurs-franchisenemers doen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Chartrousin
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 66
Inschrijving: 28/11/08, 23:37
Plaats: allemaal hoog




par Chartrousin » 06/04/09, 21:43

Superform schreef:Ik denk niet dat "Cheminées Philippe" verantwoordelijk is voor wat hun franchisenemer-installateurs doen ...

+1

Ik zie het probleem hier niet echt, Cheminées Philippe is alleen verantwoordelijk voor hun apparatuur, niet voor installatie (naleving van de installatienormen) noch voor onderhoud (volledig de verantwoordelijkheid van de klant)!

Wie gaat Renault (of andere) aanvallen omdat ze zijn auto niet onderhouden?
0 x
"Het heeft geen zin voor de mens om de maan te winnen als hij de aarde verliest."
[François Mauriac]
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 06/04/09, 22:12

Ben de fabrikant is nog steeds "een beetje verantwoordelijk" voor de vaardigheden van zijn installateurs ...

Christophe schreef:(...) hij moet, voor zijn imago, de mate van bekwaamheid van zijn installateurs evalueren ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Chartrousin
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 66
Inschrijving: 28/11/08, 23:37
Plaats: allemaal hoog




par Chartrousin » 06/04/09, 23:10

Idealiter wel, maar alles is afhankelijk van de koppeling (franchise, dochteronderneming, ...) met het installatieprogramma. Uiteindelijk is het altijd de installateur en zijn verzekering die verantwoordelijk is voor de installatie, behalve storingen die rechtstreeks verband houden met de apparatuur. Hier hebben we heel weinig gegevens, maar het lijkt erop dat dit een onderhouds- / onderhoudsprobleem is. De fabrikant / verkoper / groothandel verkoopt de apparatuur met de onderhoudshandleiding, daarna is het aan de klant om zijn verantwoordelijkheden op zich te nemen (onderhoudscontract, enz.).
De fabrikant is vaak gewoon een verkoper van apparatuur (zoals doe-het-zelf-superstores aan de limiet); bovendien slaagt het er vaak in om te blijven zoals in zijn contracten met de installateurs (het soort clausule "we wijzen alle verantwoordelijkheid af in geval van slechte installatie van het materiaal of gebrek aan onderhoud").
Bij mijn weten is een fabrikant niet verplicht om zijn apparatuur aan bevoegde personen te verkopen. Natuurlijk, als hij zijn imago leuk vindt, moet hij een beetje voorzichtig zijn ...

Edit: uh Ik denk dat ik eigenlijk een klein beetje hetzelfde zeg als jij Christophe, ik moest een beetje te snel lezen : Cheesy: Ik ga naar bed met me ...
Dernière édition par Chartrousin de 06 / 04 / 09, 23: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
"Het heeft geen zin voor de mens om de maan te winnen als hij de aarde verliest."

[François Mauriac]
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 06/04/09, 23:13

Ja dat is waarom ik het niet goed begrijp pkoi seb zal naar de pc gaan en niet de verkoper die de open haard heeft geïnstalleerd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 07/04/09, 11:54

Me? Ik ging niet, ik was te klein : Cheesy:

mijn ouders hebben een schandaal gepleegd bij de installateur van de wederverkoper, ca, ja!

ze hebben alles gebroken en alles opnieuw gedaan ... maar het was lelijk ...
0 x
BUMPER-BeeBop
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 06/04/09, 17:26

Philippe open haard: aandacht slechte service na verkoop




par BUMPER-BeeBop » 07/04/09, 12:15

In reactie op al uw berichten:
:pijl: Ja, dit is slechts een onderhouds- / onderhoudsprobleem;
:pijl: Ja, ik heb alle stappen gezet om het installatieprogramma of een verwarmingstechnicus te laten onderhouden ...
:pijl: Nee, bij de quote "Ik zie het probleem hier niet echt, Cheminées Philippe is alleen verantwoordelijk voor hun materialen, niet voor installatie (naleving van installatienormen) of voor onderhoud (volledig de verantwoordelijkheid van de klant) )! ".
: Idee: Het is een gastoestel en dus volgens de wetgeving die onderhoud vereist door bevoegd personeel.

:!: Conclusie, Philippe Fireplace heeft geen professionalisme, en dit is waar het serieus is, omdat: ze zijn alleen maar fabrikant, maar hoe kunnen we apparatuur verkopen die een verplicht interview door geautoriseerd personeel, wetende dat de koper zijn apparaat niet zal kunnen behouden door gebrek aan bekwaamheid op de markt. Deze apparaten zijn daarom tijdbommen en hebben het niet ecologisch over hen omdat ze niet gereguleerd zijn (bijv. Risico op koolmonoxide):!:

: Idee: Naar mijn mening had Cheminées Philippe simpelweg de gegevens van een geautoriseerde onderhoudsdienst moeten aangeven ... Maar nu, tot nu toe, lijkt het niet te bestaan ​​... Eindelijk is er nog niemand gevonden ... Heeft u een adres te bieden :? Ben het nog steeds oneens :?

http://oraoul.free.fr
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 07/04/09, 13:36

U nam contact op met de UFC Wat moet u kiezen? Je bent waarschijnlijk niet de enige in dit geval ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 533-gasten