GuyGadeboisLeRetour: "Ik denk dat ik de BAAS ben"

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

GuyGadeboisLeRetour: "Ik denk dat ik de BAAS ben"

par Obamot » 01/08/22, 15:05

Na meer dan 6 maanden van verergerde cognitieve verschuivingen!
Eindelijk DE draad gewijd aan dit buitengewone ego (tot op de dichtstbijzijnde cm...)
Een soort permanente hymne aan zijn creativiteit!

(Aan onze gezegende Ja-Ja die van ons is!) : Mrgreen:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
026F75E1-380B-4B85-A910-01E415180DE2.jpeg
026F75E1-380B-4B85-A910-01E415180DE2.jpeg (51.6 Kio) Consulté 1507 fois

HIER verzamelen we zijn mooiste wapenfeiten: een permanente show!

We hadden dit draadje kunnen noemen: “GuyGadebois heeft zijn jasje omgedraaid” (maar hij was eerder hetzelfde, alleen 'mieux' nu of...
"Wat te doen met... GuyGadebois” (maar juist nee, volgens Peters principe kunnen we er niks aan doen!) het rijmt : Mrgreen:
GuyGadeboisLeRetour: “Koning van het glijden in de wondere wereld van de bevers”... (maar behouden!) of tot slot:
“GuyGadeboisLeRetour werd bij vertrek Zeteticus”...

Maar niet nodig, nu is dit allemaal hier verzameld: omdat “il'neemt zich voor de'rolmaat'...!
Terwijl hij niet eens een plek heeft in een bezemkast, waar hij net als zij had kunnen afdalen : Mrgreen:

Alsjeblieft: geen one-upmanship he... VIER je mogelijk, het is mijn tour...! : Mrgreen:

Een simpel kopiëren en plakken is voldoende, in deze “speeltuin”*
Maar vermijd hem ergens anders leuk te vinden om hem te laten geloven dat hij "de BAAS" is!


Opgedragen aan alle vrienden van de fo-fo, die van grote ethische inspiratie zijn en er niet meer tegen kunnen...
*) Bron: “phil59” (het concept lenen...)
*) Bron afbeelding: lesaffaires.com
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

"Ik ben de ergste nachtmerrie van manipulators, perverselingen, vervalsers, Ouaoua""

par GuyGadeboisTheBack » 01/08/22, 15:23

Meer en meer belachelijk... en leeg. Beeld
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: GuyGadeboisLeRetour: "Ik denk dat ik de BAAS ben"

par Christophe » 01/08/22, 15:31

Geen interesse als onderwerp
6 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 207-gasten