Google Web Elements: Nieuws op forums? (jouw meningen)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/03/11, 16:12

1) Rolalal, hij verandert van gedachten zoals zijn shirt obamot ... gisteren vond je het liever, toch?

Misschien door deze nieuwsbanner onderaan te plaatsen bij: https://www.econologie.com/forums/#nouveautes

2) Ik ben het helemaal eens met de nuchterheid en leesbaarheid, Ik heb er in de loop der jaren behoorlijk wat aan gewerkt. En ik denk dat gemiddeld genomen de forum is nogal leesbaar (kijk naar een site als de wereld, facebook, amazon ... zijn verre van modellen van nuchterheid!)

Ik zal het omgekeerde van adsense vanaf de bovenkant zien met het menu ...

3) Chassimage is de forum gepassioneerd door foto's uit het historische beeldjagersmagazine, hij is een zwaargewicht op het net met een team van X-medewerkers, professionele moderators en professionele journalisten. Je kunt het niet vergelijken met econologie ... niet dezelfde middelen, niet dezelfde resultaten ... noodzakelijkerwijs!

Uiterlijk is niet alles!

4) Momenteel goed, het is nogal negatief ... maar ik wacht op andere meningen ...
0 x
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 01/03/11, 16:26

U beheert het forum de meest functionele die ik ken, dus geen zorgen voor mij.

En precies dit forum komt uit de boten en oppervlakkige onderdanen wiens berichten onze oren herschikken. Je hebt deze valkuil vermeden, het is zonde om erop terug te komen.

Het is ook waar dat ik niet hou van dingen die bewegen als ik nergens om gevraagd heb, het is vermoeiend omdat het de aandacht en aandacht trekt, zelfs onbewust.

Wat als u alleen de titel invoert? Al het andere wordt dan toch gevonden.
0 x
Tot ziens!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/03/11, 17:01

Ah dank je Bernard, eindelijk iemand die de klus klopt! : Cheesy:

Ik ga niet terug naar de redactionele "lijn" van forums​ Zoals hierboven vermeld, zal het de rest van de forum, het is gewoon nog een functie.

Ik vind dat je hard bent met deze Google-banner ... het is nog steeds tekst, we zijn ver verwijderd van de reclamebeelden / bling bling / kerstboom die we kunnen zien op sites als Le Monde.

Voor de reductie is het niet mogelijk, op dit moment is het niet echt configureerbaar, het is alles of niets ...

Dus ik ga het naar beneden verplaatsen forums. Hoe dan ook, er zijn niet genoeg variaties in de inhoud naar mijn smaak ...
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 01/03/11, 17:19

Ah dank je Bernard, eindelijk iemand die de klus klopt!


Ik realiseer me ook en ik denk dat alle anderen ook, maar dat was niet het punt, dus ik heb het niet gespecificeerd.

Ik vind dat je stoer bent met deze Google-banner ... het is nog steeds tekst, we zijn ver verwijderd van de reclamebeelden / bling bling / kerstboom die we kunnen zien op sites zoals de wereld


Zoals ik veronderstel, heb ik de Adbolck Plus-add-on, dus ik heb niet het kerstboomeffect.
Modo bevalt zelden, maar het verandert niets, want voordat ik de add-on plaatste, heb ik nooit op de advertenties geklikt.


Kleine vraag qua energieverbruik.
Ik zit het grootste deel van de dag op de pc en heb een flinke bundel tabbladen tegelijk open, die ik maar een paar keer per dag raadpleeg. De grote mode is voor pagina's die zichzelf updaten. Het zwelt me ​​tot het punt.
Daar is het principe hetzelfde, het verbruikt noodzakelijkerwijs energie. Maar hoeveel?
Er is zeker een add-on om dit te blokkeren, als iemand weet dat ik een nemer ben
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/03/11, 17:25

aerialcastor schreef:Zoals ik veronderstel, heb ik de Adbolck Plus-add-on, dus ik heb niet het kerstboomeffect.
Modo bevalt zelden, maar het verandert niets, want voordat ik de add-on plaatste, heb ik nooit op de advertenties geklikt.


Roh maar ze begrijpen NIETS !!
Dit nieuws is GEEN RECLAME.

Trouwens, wordt het geblokkeerd door uw add-on?

Voor het blokkeren denk ik dat je het mis hebt, want de tekstuele en conceptuele advertenties brengen een echt pluspunt aan de inhoud van een forum.

U zoekt bijvoorbeeld iets op een houtkachel en u heeft houtkacheladvertenties laten zien, waardoor u snel een idee krijgt van wat er op de markt is.

Op reguliere sites zijn Google-advertenties niet erg gericht, dus het is behoorlijk saai, maar op econo moet je testen ... gewoon om te zien!

aerialcastor schreef:Kleine vraag qua energieverbruik.
Ik zit het grootste deel van de dag op de pc en heb een flinke bundel tabbladen tegelijk open, die ik maar een paar keer per dag raadpleeg. De grote mode is voor pagina's die zichzelf updaten. Het zwelt me ​​tot het punt.
Daar is het principe hetzelfde, het verbruikt noodzakelijkerwijs energie. Maar hoeveel?
Er is zeker een add-on om dit te blokkeren, als iemand weet dat ik een nemer ben


Ja, ik heb de praktijk ook op een paar sites gezien ...

Als het zich aan de serverkant bevindt, kun je niets anders doen dan een verbroken verbinding simuleren ... en daarom in de cache werken ... het moet onder FF bestaan, maar het staat je niet toe ergens anders te bladeren ... uiteraard ...

Aan de andere kant zie ik het belang van het ding niet in voor de beheerders van de sites: het verbruikt voor niets bandbreedte en serverbronnen ... Maar het kan voor adverteerders meer weergegeven pagina's / bezoekers simuleren dan echt.
Maar het is nog steeds bedrog ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/03/11, 17:32

bernardd schreef:U beheert het forum de meest functionele die ik ken


+ 1000

Hier wordt veel aan gedaan, die nergens anders te vinden zijn! Update, vermijd duplicaten, links naar gerelateerde threads enz!

Groot werk en efficiënt! Ja, het is in elk opzicht bewonderenswaardig.

Maar verwijder ook de overtollige netten ... je zult zien! :-)
Dernière édition par Obamot de 01 / 03 / 11, 17: 36, 1 keer bewerkt.
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 01/03/11, 17:35

Roh maar ze begrijpen NIETS !!
Dit nieuws is GEEN RECLAME.
Trouwens, wordt het geblokkeerd door uw add-on?


Als ik het goed heb begrepen, heb ik het over het kerstboomeffect vanwege de advertenties op bepaalde site.
En nee, het wordt niet geblokkeerd door mijn add-on.



Op reguliere sites zijn Google-advertenties niet erg gericht, dus het is behoorlijk saai, maar op econo moet je testen ... gewoon om te zien!


Ik zal proberen het zeker te weten, maar als ik naar econo kom, is het voor technische informatie, niet voor commerciële informatie.
Maar het is vooral de overbelasting van het scherm waar ik last van heb.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.

Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/03/11, 17:43

Oké bever, mea culpa! In dit geval ok!

U moet weten dat u op sommige "commerciële" sites over goede technische informatie beschikt in de vorm van een gegevensblad, bijvoorbeeld bij Grundfos, DeDietrich ...

ps: wat is een overbodig net?
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 01/03/11, 17:59

U moet weten dat u op sommige "commerciële" sites over goede technische informatie beschikt in de vorm van een gegevensblad, bijvoorbeeld bij Grundfos, DeDietrich ...


Ik weet niet wat de datasheet is, maar ik heb geprobeerd met of zonder de add-on op de sites die aangeven dat het niets verandert, het verandert niets.
Ik weet niet zeker hoe het werkt, maar het gebruikt een abonnementslijst die alleen de bekendste advertenties en niet alle datasheets zou moeten blokkeren

Ik gebruik dit:
https://addons.mozilla.org/fr/firefox/a ... lock-plus/

Dat is best verdomd goed, ik zag trouwens net dat ik Google Web Element kan blokkeren.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.

Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/03/11, 18:07

Uh, een datasheet is een technisch document in de vorm van .pdf in 99% van de gevallen ... vrij toegankelijk op de site van de fabrikant.

Het heeft NIETS te maken met reclame ...

: Lol: : Lol: : Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 237-gasten