Google Web Elements: Nieuws op forums? (jouw meningen)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/02/11, 19:29

...het is zo teleurstellend ^^

Alles werkt, : Cheesy: Jawohl, allemaal op één lijn!

De banner aan de linkerkant (je weet wel die er "mooi" uitziet) en de "Nieuwe bestanden" aan de rechterkant "zweven" nu over de rest die zich op de achtergrond bevindt, zelfs als je de grootte van het venster verandert.

Verdorie, hoe heb je het dan gedaan? : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 28/02/11, 19:43

Voor "levitatie" (in feite herstel), nou, dat is altijd het geval geweest...

Voor de rest heb ik na verdere tests de zichtbare grootte van het formulier verkleind...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/02/11, 21:16

Goed Goed! Cachotier gaat :?

Ik zou echter proberen het frame rond deze links te verwijderen om dezelfde presentatie te krijgen (terwijl ik het frame transparant laat zodat het uitgelijnd blijft met de banner "Econologie.com....".forums​

Het lijkt mij dat het luchtiger zou zijn, zoals hier:

Beeld

...maar het is echt zoeken naar de bugs, zoals Alain G zegt ^^
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 28/02/11, 23:58

Ja, laten we ons concentreren op wat de nieuwsbanner van Google te bieden heeft (of niet). : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 01/03/11, 11:21

Up!

Wat is, afgezien van Obamot en Alain G, uw mening als vaste klant? forums op deze Google-nieuwsbanner?
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 01/03/11, 14:03

Ik vind het niet leuk en ik ben er eerder tegen:
- het maakt het scherm rommelig
- het nieuws is niet interessant, te algemeen publiek (in feite lezen we dat op Google News)
- als ik nieuws wil, ga ik het meteen halen
- Mocht er in ieder geval een interessant nieuws “naar buiten komen”, dan is er altijd wel iemand die er een onderwerp van kan maken, ook zonder Google Web Element


Achteraf is het ook niet dramatisch, ik geef het 3/10.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 01/03/11, 14:05

Bedankt voor de recensie!

Ja, wat vervelend is, is dat het nieuws niet automatisch gericht wordt en niet vaak wordt ververst...

Nou, ik geef het nog een paar dagen, tijd om meer meningen te krijgen...
0 x
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 01/03/11, 14:08

Hetzelfde gevoel als aerialcastor. Ik zie niet wat het punt is en ik ben het beu dat dingen in de hoeken bewegen.

Mogelijk alleen op de startpagina van de site?
0 x
Tot ziens!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 01/03/11, 14:39

Dat is genoteerd!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/03/11, 15:31

Dezelfde mening als Aérialcastor (die ik leuk vind, wat hij ook denkt, anders zou ik het toch niet in zijn discussies hebben gepost ^^)

Ik zou hieraan toevoegen:
– deze ramen zijn evenveel verbrand, met een enkele klik, om ergens anders te gaan kijken... en niet terug te komen! Dus waarom de duivel verleiden?
— een pagina mag er niet uitzien als een Carouf-“kerstboom”... met overal knipperende meisjes en teksten!
– we kunnen het verbeteren en aantrekkelijk maken door in de tegenovergestelde richting te gaan, d.w.z. meer nuchterheid, wat de leesbaarheid
— Ik heb een link op deze site gezet...> wat ik erg leesbaar vind, en sinds ze veranderd zijn, hebben ze een daverende opkomst gehad van Zeus om het aantal mensen te zien dat elke dag verbinding maakt (zie onderaan de pagina)... terwijl de foto... ik ben bereid... maar het is behoorlijk nutteloos vergeleken met ecologisch beheer dat in opkomst is, vooral als er diepgaande debatten plaatsvinden!

Qua leesbaarheid kunnen we het beter doen:
— door de tekst uit te zenden.
— door heroriëntatie (de Google-advertenties hebben niet dezelfde breedte als de banner)
– door alle kleine super_fête_à_toire-frames te verwijderen die de “ademende marges van de tekst” opvreten
– door voorrang te geven aan de introbalk vóór de ‘aankondigingen’ van Prins Gogol...

Hier is het, een beetje zoals hieronder:
(grote 1/1 hier ...>)

Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 248 gasten