Google-advertenties: adverteerders op zwarte lijst (GDF, TOTAL ...)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 30/01/07, 22:37

Targol schreef:Ik vond deze link daar in de Gogol-links, het is aan jou om te zien of je hem op de zwarte lijst zet.

-http://www.kiosque-chauffage.com/dafi/?gclid=CLK-ne_riIoCFR9dXgodv0NTfw


Ben maakt houtketels (http://www.kiosque-chauffage.com/)...dus laat ik deze staan:

Voor de 2e staat het op de zwarte lijst :) Merci.
0 x
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 31/01/07, 10:19

Er is deze

HP InstantFusion
Groen printen Bespaar tijd en geld met HP.
www.hp.com


Ze zijn niet erg slecht, maar gebruiken ecologie om computers te verkopen :onheil:
0 x
***************************
Onderzoekers die op zoek zijn te vinden, maar de onderzoekers vonden het zoekt.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 31/01/07, 10:34

Eh... als het niet liegt, zie ik niet hoe hun campagne niet goed is... en daarom verboden zou moeten worden...

En vergeet dan niet dat er zonder pc geen internet is... geen sites, nee forums....ralalla waar zouden we last van hebben...Hoe zou de mensheid 30 jaar zonder pc kunnen leven?
0 x
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 31/01/07, 11:07

Christophe schreef:Eh... als het niet liegt, zie ik niet hoe hun campagne niet goed is... en daarom verboden zou moeten worden...

En vergeet dan niet dat er zonder pc geen internet is... geen sites, nee forums....ralalla waar zouden we last van hebben...Hoe zou de mensheid 30 jaar zonder pc kunnen leven?



Het is helemaal niet het feit dat ze adverteren dat me stoort. Maar het woord ecologie in de slogan plaatsen om op de betreffende site te verschijnen, is niet erg.

Als er maar een link op een deel van hun site zou staan ​​die elke actie van HP ten gunste van het milieu uitlegt, zou dat allemaal goed zijn.
0 x
***************************

Onderzoekers die op zoek zijn te vinden, maar de onderzoekers vonden het zoekt.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 31/01/07, 11:12

Blijkbaar heeft HP (zoals "alle" grote dozen) een ontwikkeld milieubeleid:
http://search.hp.com/gwfrfre/query.html ... a=fr&cc=fr

Na wat is het in werkelijkheid dat ... maar ik blijf bij mijn mening om HP niet op de zwarte lijst te zetten ... sorry.
0 x
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 31/01/07, 11:58

Christophe schreef:Blijkbaar heeft HP (zoals "alle" grote dozen) een ontwikkeld milieubeleid:
http://search.hp.com/gwfrfre/query.html ... a=fr&cc=fr

Na wat is het in werkelijkheid dat ... maar ik blijf bij mijn mening om HP niet op de zwarte lijst te zetten ... sorry.


Waarom plaatsen ze niet de link hierboven in plaats van gewoon www.hp.com???


Maar ik begrijp je keuze
0 x
***************************

Onderzoekers die op zoek zijn te vinden, maar de onderzoekers vonden het zoekt.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten