Generics: Scam or misinformation?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4

Generics: Scam or misinformation?




par louphil » 06/03/10, 11:35

Vandaag ontvangen in .pps-indeling:

https://www.econologie.info/share/partag ... wquwTc.pdf


Waar of bedwelmd? Als dit waar is, wat me maar half zou verbazen, kunnen we dan nog vele andere voorbeelden van dit type verwachten?

Ik dacht dat er nog cheques zouden zijn ...
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 06/03/10, 12:22

Info te controleren door een apotheker. Ben niet bevoegd op dit gebied.

Controleer ook de datum van aankoop van het 1e pakket ... we weten dat de prijzen sinds 2007 zijn gestegen ... : Cheesy:
0 x
lv13r
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 147
Inschrijving: 30/12/04, 10:09




par lv13r » 06/03/10, 15:39

hallo voor spasfon de prijs is actueel
mijn arts heeft me vorige week een doos voorgeschreven, de prijs is 2.81 euro doos geldig tot 2014
voor de ander weet ik niet
LV13R
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 379-gasten