Gedragsafwijking ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

Gedragsafwijking ...




par houthakker » 28/06/06, 17:51

http://www.moteurnature.com/actu/uneact ... ws_id=1248

Daar heb ik plezier ... : Lol:

Zelfs als het de dood riskeert met een zeer controversieel onderwerp als dit, ben ik het er helemaal mee eens ... : Wink:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79130
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 28/06/06, 18:55

"(...) vraag je dan af wat een gevoel van" superioriteit "zou zijn voor 4x4-bestuurders (...)

Het is een goede studie : Cheesy:
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 28/06/06, 20:48

" * De studie is gedaan in Londen. En er zijn geen gegevens om te zeggen dat Parijse 4x4-chauffeurs zich gedragen als die van hun Engelse tegenhangers."

pfffffffff! arf arf arf!

Ik had al het idee: elke keer dat we een 4x4-coureur zien spelen, moeten we hem lachend aankijken. Radicaal voor wie een grote machine nodig heeft om te "voelen".
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/06/06, 21:02

Dag
Het was 10 jaar geleden dat het het hoogtepunt was van 4x4 de grote mode, het kwam om de JEEP te vervangen, handig hulpmiddel om in het bos te gaan, of jagen, toen werd het een luxueuzer uiterlijk van veiligheid voor rijden in de sneeuw en bij een groter ongeval hogerop ect .. maar het is duidelijk achteruitgang, het zal dezelfde cyclus thuis maken.
Wanneer het gevoel van matchos met een 4x4 het veel mensen hier zou doen glimlachen, is de matchos eerder Corvette, en zoals het gezegde Quebequois grote Corvette kleine quilt.
Ik weet niet of dit tot censuur zal gaan?

Andre
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 28/06/06, 21:15

Andre schreef:Ik weet niet of dit tot censuur zal gaan?


Niet van mijn kant omdat het precies de onderkant van mijn gedachte is ... maar ik durf het niet hardop te zeggen omdat Ik ben een meisje en dan zullen ze me weer de schuld geven ... nana nana na ....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79130
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 28/06/06, 21:22

Christine schreef:Niet van mijn kant omdat het precies de onderkant van mijn gedachte is ... maar ik durf het niet hardop te zeggen omdat Ik ben een meisje en dan zullen ze me weer de schuld geven ... nana nana na ....



Ik heb een hele kleine motorfiets! Juist?
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 28/06/06, 21:24

Econology schreef:
Christine schreef:Niet van mijn kant omdat het precies de onderkant van mijn gedachte is ... maar ik durf het niet hardop te zeggen omdat Ik ben een meisje en dan zullen ze me weer de schuld geven ... nana nana na ....



Ik heb een hele kleine motorfiets! Juist?


bij ons noemen we dat ballen op wielen : Cheesy:
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 29/06/06, 13:14

Ik weet niet of alleen de 4x4-zijde de oorzaak is van de grofheid en onzorgvuldigheid van de chauffeurs of de prijs van de auto.

Er is een gezegde in mijn familie: "Hoe duurder de auto, hoe minder we de verkeersregels moeten respecteren".

Het zou interessant zijn geweest om te zien wat dezelfde statistieken gaven over de grote "luxe" sedans.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 29/06/06, 16:20

Hallo Targol
De opmerking die ik in Quebec heb gemaakt en een beetje anders
Het zijn niet dure automobilisten die slecht rijden, over het algemeen rijden de oudere automobilisten die in cadillac, buick, chrysler of in grove luxe minounne rijden langzaam en stoppen op elke straathoek.
Telkens als ik een opgewonden ongeduldige bestuurder zie, die slalomt zonder ooit de richtingaanwijzers te gebruiken (heel weinig verstuiven weet dat het op auto's bestaat (hij weet beter het keuzerondje), deze warmte respecteert niet andere op de nummerplaat begint het met een F
je zou F zo gek kunnen vinden!
Ik leg mezelf uit voor de Fransen van het oude continent
F betekent bedrijfswagen of kleine vakman die een Mercedes of een BMW of anderen gebruikt, waarvan de kosten van dit voertuig voor belastingdoeleinden worden afgetrokken. (dus geen respect voor het voertuig of voor degenen om hen heen)
Er is ook de hele generatie caps ondersteboven, het zijn rode Honda tuner uitlaat, mag, geprofileerde scoop hood ect ... en een goede klankkast Boom, alle koffer vol met de grootte van de toppen spreker (dat moet je laten, ze zijn goed in autorijden)
St-Exupery schreef: we zijn allemaal kinderen geweest, maar weinigen herinneren het zich.
Ik herinner me hoe ik op deze leeftijd reed ... ik durf het niet aan de fistons te vertellen ..

Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Gedragsafwijking ...




par denis » 29/06/06, 17:49

hallo allemaal, het verbaast me niet, de "grotere" pas, de andere "crasht", sommige vrachtwagens doen hetzelfde :onheil: Ik ben een voormalig vrachtwagenchauffeur, maar de mentaliteit verandert, ook die van motorrijders : Cry: , solidariteit is niet langer!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 312-gasten