Gaudet86, pwm en pwm2008.com = scam = ban

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

par Remundo » 19/10/08, 23:10

Christophe schreef:Uh, het is niet onwaar, maar er staat nog steeds "oplichterij" in de titel... Je kunt invullen als je wilt Nlc...

Hé hop, mijn "demonische strategie" werkte, dit onderwerp verschijnt als eerste in Google op "pwm1": http://www.google.com/search?q=pwm2008& ... r:official

Ehm, ik dacht aan iets...

Als er eerlijke jongens zijn die pwm verkopen... dan schamen ze zich misschien... en zeggen ze zelfs dat je ze in diskrediet brengt, tenminste indirect. : Idee:

Ik zeg dat zonder te lachen, omdat PWM's in feite een serieus product zijn (pulsbreedtemodulatie)

Ten slotte staat er nog steeds de naam "Gogo" als eerste in de titel van het onderwerp...
0 x
Beeld
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 20/10/08, 04:21

Dag
Gregconstruct schreef:En dan is daar Andreas! Trouwens, oukilè onze André???

Maak je geen zorgen, ik ben een fervent (niet zeker van spelling) verdediger van Quebecers.
Ik had de kans om mijn zolen te verslijten in het prachtige Quebec en ik ben van plan daar terug te keren omdat het welkom opmerkelijk was.

Hoe dan ook, er zijn overal eikels! Er zijn Belgische idioten (ik ben Belg en onvermijdelijk iemands idioot, Belg of niet), er zijn Franse idioten, Quebecse idioten (we hebben bewijs van dat : Mrgreen: ).
Maar ik denk alleen hier aan de forum we hebben de neiging om de domheid van sommige mensen te generaliseren.

Dus, Quebec VRIENDEN, Franstalige VRIENDEN, ga in vrede!!!Beeld



Andre is terug na een maand hard werken in Canada, we hadden verkiezingen en Andre was verantwoordelijk voor IT voor het Blok Quebec, een soevereine partij, en we hebben hen opnieuw laten zien dat de Quebecers een duidelijk Franstalig volk zijn, tegen de oorlog om Kyoto tegen het rechtse beleid die de gevangenneming van onze jonge minderjarigen bevorderen enz.
Soms moet je loslaten forum zich inzetten voor een goed doel
Ik heb niet alle berichten gelezen, maar de paar hoofdstellen waren voor mij voldoende

Daarnaast kreeg ik tijdens de verkiezingen bezoek van een oud-klasgenoot van METZ, hij was op een georganiseerde reis en maakte van de gelegenheid gebruik om een ​​rondleiding te volgen bij Beaver.

Andre
Om het onderwerp wat levendiger te maken, vliegen Franse toeristen over de herfstkleuren


Beeld

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 20/10/08, 09:19

coucou789456 schreef:een pagina die gisteravond willekeurig uit zijn berichten is opgeslagen

https://www.econologie.info/share/partag ... 5lmE9a.doc

opent met winword

jeff


O JA ! Dat had ik ook niet gezien, want hij corrigeerde zichzelf regelmatig

moet een cyclothymische roker zijn
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 20/10/08, 09:30

Sterker nog, de man reed goed in het water!! Maar met cognac.... : Mrgreen:
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11

par jonule » 20/10/08, 11:16

??
nou verdomd dan!
afgelopen weekend voor het weekend waren we de buizen aan het verpakken met gaudet86, ik kom terug en hij is al ontslagen?
Nou, dan zijn we nog niet ver gekomen!
Ik kan me voorstellen dat jouw debatten met hem ook niet zo ver kwamen...

Het is zeker jammer dat hij dit karakter heeft, maar soms, als je iets wilt, moet je concessies weten te doen... dan is het niet gelukt, jammer.

Eigenlijk heette dit draadje: meyer replica in group, wat een van zijn goede kanten bewees, als hij die al had, afgezien van het feit dat hij wist hoe hij een grote idioot moest zijn, zoals iedereen weet hoe hij dat moet doen, ook hier.

wat vind jij van deze uitspraak:
"Hoe dan ook, in Frankrijk geven we er niets om om op gratis waterstof aan boord te rijden, kernelektrische auto's en opgeslagen petroleumwaterstof zullen binnenkort voor een bescheiden bedrag te koop zijn..."

veel geluk voor alle
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 20/10/08, 11:20

jonule schreef:??
wat vind jij van deze uitspraak:

Niets...

Als we inderdaad een generator zichzelf kunnen laten aanzetten, dan zou de demonstratie plaatsvinden

Persoonlijk heb ik het nog nooit gezien, en de video's op internet zijn daar geen bewijs van, we zien nooit de hele installatie

Als iemand dit heeft, waar ook ter wereld, ga ik ernaartoe
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11

par jonule » 20/10/08, 11:30

hoe zit het met niets?
Dus wil je deze route niet proberen? ah ja het is waar, ik herinner me dat je vastzat met nlc "De wet van Faraday is niet mogelijk - anders is er iets mis". Maar denk je niet dat dat anderen zou interesseren?

Ik had het niet over een generator, ik had het over PWM.

Ik las in een andere topicthread, die niet kan worden beantwoord (?), dat een bepaalde TOM een assemblage van de pdf14 had voor 30 €, ik wilde weten waar hij deze had gekocht en of hij een foto had, voor interesse.

anders:
- hij verkocht pdf14 pwms voor ongeveer € 100
- zijn site is niet langer toegankelijk

over wat hij zegt:
- ja, in 2 weken tijd waren er alleen maar barrières van Faraday
- als hij een slecht humeur heeft en een moeilijke passage, zou dat niets hebben geholpen


Ik begrijp niet waarom er 'oplichting' staat? Heeft hij iemand bedrogen die ik niet volgde?
Werd hij alleen maar verbannen omdat hij onbeleefd was tegen de leden? eindelijk nlc en hallo vooral?
Ik heb het niet gevolgd en alles is dit weekend verwijderd...

Het is jammer dat ik in respect met hem wilde evolueren om de waarheidsgetrouwheid van zijn woorden te verifiëren, dat zou niet eens mogelijk zijn geweest...
0 x
Tom
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 56
Inschrijving: 14/09/05, 23:47
Plaats: oise

par Tom » 20/10/08, 11:38

Hallo iedereen!
Om Jonule te antwoorden: ik heb het niet gekocht, ik heb het gemaakt en het bedrag dat ik heb aangekondigd komt ongeveer overeen met de prijs van de componenten.
Aan de andere kant Jonule, ik ben het over bepaalde dingen helemaal met je eens, maar ik hou er niet van om aardige mensen van je te vervreemden vanwege verhalen als: "het werkt niet"
Ik blijf bij mijn overtuigingen (alleen misschien)
: Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 20/10/08, 11:45

Jonule, je begrijpt er werkelijk niets van:

Er is geen Faraday-barrière of zoiets. Faraday geeft ons alleen maar een referentiepunt voor het maken van vergelijkingen.

Als er geen vergelijking mogelijk is, hoe concludeer je dan dat een montage wel of niet werkt?

Stel dat u een exacte replica van een cel maakt en de PDF14-montage daaraan koppelt. Ja, het zal werken, ja er zullen bubbels zijn, dus ja, het werkt!

Maar het zal niet beter werken dan eenvoudige klassieke elektrolyse!
De wetten van Faraday bieden het exacte punt van waaruit we kunnen bedenken dat elektrolyse efficiënter is dan standaardelektrolyse door middel van stroomcirculatie. Dit exacte punt is een elektrisch verbruik van 2.4 Wh om één liter gas te genereren, wat het equivalent is van gelijkstroomelektrolyse op een cel bij 1.5 V.

Is het je ooit opgevallen dat degenen die beweren dat het werkt:

- hebben zelf nog nooit tests gedaan, ze hebben het elders op internet gezien
-of tests hebben gedaan maar nooit metingen hebben gedaan. Er zitten bubbels in, dus de replica werkt
- weten alles, maar beantwoorden nooit de vragen, en dan willen ze uiteindelijk een groep creëren om een ​​antwoord te geven.
- zijn paranoïde, bang voor hun leven, maar daarnaast vinden we hun contactgegevens in 2 seconden door een whois te doen
- vaak financieel voordeel hebben, omdat ze iets te verkopen hebben...

Het is nog steeds raar, nietwaar?
Nu houdt niemand je tegen om te testen en bedrogen te worden om een ​​wondersamenstel te kopen. Je zult bubbels hebben, ja, maar ga niet van de daken schreeuwen nadat je een Meyer-replica hebt die werkt, want als er niets anders is, kun je plezier hebben met het blazen van waterstof-/zuurstofbellen (het is ook erg grappig). zei terloops), maar zeker niet mee rijden!
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11

par jonule » 20/10/08, 13:22

Jonule, je begrijpt er werkelijk niets van:

en hier begint het opnieuw.
zie je nlc je spreekt tegen mij zoals je tegen hem sprak: geen wonder dat hij vertrok, zoals ik een paar dagen geleden hierboven zei.
je herhaalt alleen de Faraday-limiet door de stroom te meten. uiteindelijk kennen we je uit ons hoofd. en hierdoor blokkeer je elk initiatief.
maar wie heeft deze grenzen gesteld? jij... op basis van wat? een boek dat dateert van...wanneer?
ervan uitgaande dat u hoeveelheden vergelijkt die voor u vergelijkbaar zijn, d.w.z. op basis van criteria die u heeft gesteld. je gaat er bijvoorbeeld van uit dat het geproduceerde gas elke keer hetzelfde is en daarom vergelijkbaar, evenals andere verwarringen: je baseert het hierop, maar het blijkt dat bepaalde regels je zijn ontgaan, zoals Gaudet had opgemerkt, over de kwaliteit roestvrij staal , Etc etc.
Ik trek je oprechtheid niet in twijfel: maar ik zeg alleen dat het jouw manier is om de dingen te zien, en dat je die niet moet opleggen: veel andere technologieën die op deze site worden gepresenteerd zijn min of meer rokerig.

Ik heb nooit gezegd dat de PWM van de PDF14 Meyer zou laten werken, ik zei dat het een van de sleutels is, ja er zijn er meerdere en Gaudet zou voor ons nodig zijn geweest om er meer dan 1 te overwinnen die ons ontgaat, maar de communicatie was niet daar... aan beide kanten, en ik betreur het nog steeds.
dezelfde communicatie die je nog steeds demonstreert, en voor mij is het toch een beetje psychologisch-rigide. Ik houd je niet tegen, ik zeg dat het beschamend en moeilijk is om met deze mentaliteit vooruit te komen en te innoveren, en praktisch om te dicteren.

Ik vind ook dat je mensen op deze site gemakkelijk karikaturiseert, alsof je ze oplichters wilt noemen: wie is van wat bedrogen?

en ook al is rennen op water een doel, waterstofondersteuning zoals pantone is op dit moment alleen maar doping, bij aanpassing aan voertuigen die er niet voor bedoeld zijn, was er geen sprake van het valideren van een proces, beide, alsof het ALLEEN het rijden in water toestond.

-----------------------------------

>Om terug te komen op het onderwerp:
Tom, ik wil mensen niet vervreemden, maar ik wil ook niet lijden onder de toon van "nee, dat werkt niet, ga hier niet heen, het is verboden."

>ok dus je hebt de PWM voor de pdf14 gemaakt, werkte het zonder problemen, geen problemen? welk bestand heb je precies gevolgd?
hoe heb je het getest?
Wat heeft het je gediend?

------------------------------------

en om vooruit te gaan:

Ik stel voor dat je deze beroemde pdf14 pwm in productie neemt, jij die hem al hebt geproduceerd, en nlc vanwege zijn elektronische talenten.
het is duidelijk dat dit mij interesseert, en buiten onze debatten met nlc ben ik er zeker van dat dit meer dan één persoon zal interesseren.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 277-gasten