Gaudet86, pwm en pwm2008.com = scam = ban

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

par Gregconstruct » 19/10/08, 19:40

En dan is daar Andreas! Trouwens, oukilè onze André???

Maak je geen zorgen, ik ben een fervent (niet zeker van spelling) verdediger van Quebecers.
Ik had de kans om mijn zolen te verslijten in het prachtige Quebec en ik ben van plan daar terug te keren omdat het welkom opmerkelijk was.

Hoe dan ook, er zijn overal eikels! Er zijn Belgische idioten (ik ben Belg en onvermijdelijk iemands idioot, Belg of niet), er zijn Franse idioten, Quebecse idioten (we hebben bewijs van dat : Mrgreen: ).
Maar ik denk alleen hier aan de forum we hebben de neiging om de domheid van sommige mensen te generaliseren.

Dus, Quebec VRIENDEN, Franstalige VRIENDEN, ga in vrede!!!Beeld
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 19/10/08, 19:43

NLC schreef:Om zo onbewust te zijn is het om mensen van achteren in stilte te benaderen!?? : Lol:


ROLF! Beeld

steigert vanuit mijn huis hij werkt altijd de link... je moet naar beneden gaan om zijn adres te krijgen

Alain G maak je geen zorgen over de reputatie van Quebecers, we zijn nog steeds groot genoeg om niet te generaliseren en er is ook een uitstekende André die Quebecois is, hoewel geboren in Frankrijk : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

par Gregconstruct » 19/10/08, 20:03

Christophe schreef:André die Quebecois is, hoewel hij in Frankrijk is geboren : Cheesy:


Laten we niet in de val lopen van de intelligente Amerikaan die noodzakelijkerwijs in Europa is geboren, anders zou hij niet intelligent zijn! Canadezen beschouwen zichzelf niet als de kepi van de planeet... : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

Re: Gaudet86

par Alain G » 19/10/08, 22:29

Maak je geen zorgen, ik bezoek deze site al minstens 4 jaar, dus ik weet dat jullie allemaal erg aardig voor ons zijn.: Cheesy:

Ga zo door en laat deze kleine kon achter.:onheil:

Hoe dan ook, hij schreeuwt alleen, hij bijt niet. :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 19/10/08, 22:31

Niet bijten. Ik weet niet hoe hij iedereen heeft beledigd...

Nou, ik zou kijken of ik de aangetekende brief van zijn advocaat zou ontvangen die ik hem had aangeraden mij te sturen : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 19/10/08, 22:42

Ter info, als je erover blijft praten, maak je altijd reclame voor hem, en hij wrijft in zijn handen, zelfs als hij weg is! Daarnaast geef je het adres van zijn commerciële site, mensen zullen noodzakelijkerwijs gaan kijken, en misschien in de val lopen als ze een beetje te goedgelovig zijn !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 19/10/08, 22:44

Uh, het is niet onwaar, maar er staat nog steeds "oplichterij" in de titel... Je kunt invullen als je wilt Nlc...

Hé hop, mijn "demonische strategie" werkte, dit onderwerp verschijnt als eerste in Google op "pwm1": http://www.google.com/search?q=pwm2008& ... r:official
0 x
chevesne51
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 70
Inschrijving: 26/10/05, 19:19
x 1

par chevesne51 » 19/10/08, 22:50

U hoeft hem alleen maar dezelfde advertentie in het Engels te geven : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 19/10/08, 22:51

Ik weet niet hoe SEO werkt forum, maar ik had al gemerkt dat het goed werkt en dat het erg snel is: ik weet niet meer over welk onderwerp het ging maar niet lang geleden viel de eerste google pagina op de forum over een onderwerp dat slechts een paar uur geleden is gemaakt!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 19/10/08, 22:53

Ja nlc het verbaast me ook deze "snelheid" van indexeren.

Google verbetert: ik denk dat het momenteel 4 tot 6 is. 5 jaar geleden was het 24 tot 48 uur...

ps: voor Engels ben ik niet gemotiveerd maar als kk1 (die bijvoorbeeld goed beledigd was door gaudet) het wil regelen dan zal dat met plezier zijn...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 295-gasten