De ecologische Formula1 binnenkort?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

De ecologische Formula1 binnenkort?




par zac » 15/04/07, 08:37

0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 15/04/07, 10:44

Groen F1 = F1-verbod of absoluut verbod op het gebruik van aardolie in welke vorm dan ook ... We kunnen altijd dromen ...

: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 15/04/07, 11:04

Ik stel me genoeg todd of ecclestone jeans voor om mee te fietsen op de fiets of door te zwemmen : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 15/04/07, 12:31

Een duik? Heb je ... heb je het over Monaco?
: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 15/04/07, 21:24

Christophe schreef:Een duik? Heb je ... heb je het over Monaco?
: Mrgreen:


Bij voorbeeld : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 16/04/07, 11:19

Christophe schreef:Groen F1 = F1-verbod of absoluut verbod op het gebruik van aardolie in welke vorm dan ook ... We kunnen altijd dromen ...

: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:


Waarom geen F1-pedaal? : Lol:
Ik weet zelfs niet zeker of het beter zou zijn: dopingproducten moeten niet erg ecologisch zijn ...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 16/04/07, 14:21

Christophe schreef:Groen F1 = F1-verbod of absoluut verbod op het gebruik van aardolie in welke vorm dan ook ... We kunnen altijd dromen ...

: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:


Daar ben ik het standaard vrijwel mee eens. Vooral omdat ik geloof dat geen enkele "sport" me zo opzwelt als de F1 : Mrgreen: .
Bovendien is het waar dat als de federatie bepalingen oplegt ten gunste van de efficiëntie van de motoren en / of de emanaties van GES, dat de gevolgen grotendeels sneller zal hebben dan wanneer men wacht tot het Europees Parlement, necrotisch door de lobby's, een meten aan bouwers.
Hier, en als het door F1 was, kwam eindelijk geavanceerd onderzoek op de pantone ???
Welnu, daarvoor zou de F1-federatie drastische maatregelen moeten opleggen die veel meer gedurfd zijn dan het loutere herstel van kinetische energie bij het remmen ...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 16/04/07, 14:30

Targol schreef:Daar ben ik het standaard vrijwel mee eens. Vooral omdat ik geloof dat geen enkele "sport" me zo opzwelt als de F1 : Mrgreen:


Zelfs niet golfen of schaken? : Mrgreen:

Targol schreef:Hier, en als het door F1 was, kwam eindelijk geavanceerd onderzoek op de pantone ???


Uh ... ik geloof niet meer in de kerstman en jou?
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 16/04/07, 15:35

Christophe schreef:
Targol schreef:Daar ben ik het standaard vrijwel mee eens. Vooral omdat ik geloof dat geen enkele "sport" me zo opzwelt als de F1 : Mrgreen:


Zelfs niet golfen of schaken? : Mrgreen:

golf, we zien tenminste groen.
Wat schaken betreft, ik heb het zelden op tv gezien.
anders, in goede "telegenic", is er poker op direct8 (TNT), ik heb nog nooit gekeken, maar niets dat het concept me naar het hoogste punt brengt : Lol:

Christophe schreef:
Targol schreef:Hier, en als het door F1 was, kwam eindelijk geavanceerd onderzoek op de pantone ???


Uh ... ik geloof niet meer in de kerstman en jou?

Natuurlijk niet, vandaar mijn bedenkingen bij het vorige bericht.
Naar mijn mening zullen ze drie slechte regels invoeren om het verbruik van hun supersonische merdasses te beperken tot 2000 liter / 100 km geschiedenis die we hen in cirkels blijven laten vervuilen.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 16/04/07, 23:54

Bonjour à tous

Targol schreef:Naar mijn mening zullen ze drie slechte regels invoeren om het verbruik van hun supersonische merdasses te beperken tot 2000 liter / 100 km geschiedenis die we hen in cirkels blijven laten vervuilen.


Deze show (F1) bevalt niet iedereen, het ruikt naar de orgie van verspilling overal ... het is één ding, maar qua mechanica mis je een pracht ...

Vind mij, om te vergelijken wat vergelijkbaar is met andere motoren die een specifiek verbruik in gr / paard / uur beter hebben? Met de Echo Marathon Shell gaat u het moeilijk krijgen!

Een betere vermogen-gewichtsverhouding? Ze zijn gelijk aan aeronautische turbines.

Ik kreeg de kans om sommige delen van de F1-motor, de Matra-cilinderkop, de Peugeot-zuiger, de Renault-versnelling (Mécachrome) aan te raken. Als je van mooie mechanica houdt, zijn dit onderdelen die buitengewoon zijn.

Econologiquement jouwe.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 279-gasten