Vlucht van VAE op Toulouse: heb je het gezien?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
PP
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 30/01/07, 12:05
Plaats: Toulouse

Vlucht van VAE op Toulouse: heb je het gezien?




par PP » 16/06/09, 12:15

Hallo,

Ik kom terug bij de forum na een lange afwezigheid om een ​​helpende hand te vragen in Toulouse: mijn VAE werd gestolen uit de gebouwen van mijn woning, omdat het me relatief duur kostte en dat ik niet op verzekering reken, zou ik willen proberen het te vinden, zelfs als de kansen klein zijn.
Ik heb geen foto, dus heb ik een montage gemaakt:
Beeld

28 '' fietsmerk Decathlon btwin 7 uitgerust met een elektrische set
Bagagerek en topkoffer Decathlon
Voorwiel motormerk el-bike nr: 7236V-250W071116029
Elektromotorbox onder het bagagerek
Verbindingsdozen op het stuur en onder het bagagerek
Veel kabels tussen de verschillende dozen
Digitaal display op het stuur
Ronde LED-koplampen
Kruk merk JEEP
Gasgreep en trigger-derailleur rechts van het stuur
Twee U-sloten opgeslagen aan elke kant van het achterwiel
Sommige elementen kunnen worden verwijderd / vervangen

Zondag 14/06 beroofd zonder inbraak in de fietsenstalling van de woning.

Als u mp- of e-mailinformatie heeft
Bedankt voor uw hulp.
Beloning indien hersteld.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 16/06/09, 12:21

:onheil: :onheil: :onheil:

Veel geluk om het te vinden, zelfs als het mager is ... ze gaven me zoveel fietsen en mobs in Straatsburg dat ik weet waar ik het over heb ...

Maar wat doet sarko? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 16/06/09, 14:59

In elk geval moet u een klacht indienen bij de politie en dit melden bij uw verzekering en uw mede-eigendom trustee.

Volg vervolgens met een paar vrienden een rondleiding op de 'rommelmarkt' en markten in uw sector en bekijk e-bay (gebruik de regionale zoekfunctie om verkopers in uw sector te vinden ...)

Denk eraan dat in het geval dat uw fiets wordt verkocht in reserveonderdelen.
Als u een set hebt geïnstalleerd, is deze daarom afneembaar en kan de fiets aan één kant worden verkocht (gewoon verzamelen - vliegen -) een voorwiel om de ATV aan één kant te verkopen en motorcontroller-batterijen te verkopen anderzijds. De dief kan de set ook op zijn eigen fiets monteren.

Kortom veel geluk. Ik heb ook een VAE en het is waar dat het een beetje verontrustend is. Ik heb 2 U's (waarvan een motorfiets) en een kabel met een ingebouwd alarm dat wordt geactiveerd in het geval van een kabelbreuk of fietsbeweging (u kunt selecteren wat u wilt).
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 16/06/09, 16:13

Het is lelijk om op je fiets gestoken te worden :onheil:

Maar, voila, u had het goede idee om dit hier te plaatsen en ik zou u ook willen adviseren om een ​​klacht in te dienen bij de politie ...

Veel geluk voor jou en vooral, ik steek mijn vingers over :D

Miauw van Lietseu, de kattengek van econologie ...
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 16/06/09, 20:50

bewaakt ook leboncoin.fr

en veel geluk! binnenkort is er een alarm / gps voor alles dat meer kost dan een stokbrood!
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 17/06/09, 06:22

Superform schreef:bewaakt ook leboncoin.fr

en veel geluk! binnenkort is er een alarm / gps voor alles dat meer kost dan een stokbrood!

Niet lang geleden zag ik goedkope GPS-cookies op het internet ... En zonder contract ...
Ha, ik heb er een gevonden, het is nog steeds 250 euro
http://www.e-shopauto.com/snooper.tracking.SPT200.php
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 17/06/09, 11:46

Diefstal in kelders is nu in de mode ...
Een collega werd gebeten door een fiets en een tent ... spullen gemakkelijk doorverkocht ...

Ga dit weekend op reis naar de braderies bij jou thuis ...

Cdlt,
SixK
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 17/06/09, 11:50

lejustemilieu schreef:Niet lang geleden zag ik goedkope GPS-cookies op het internet ... En zonder contract ...


Ik had erover nagedacht ten tijde van mijn herhaalde mob-vluchten (een tracker was op dat moment meer dan 10000 Franse frank, dus ik stond er niet op :D ) maar iets maakt me ernstig zorgen:

GPS TRACKING: SNOOPER TRACKING SPT200 Ingebouwde oplaadbare lithiumbatterij (70 uur autonomie)


70 uur in dit geval is het niets ... dus de spion moet te allen tijde aangesloten zijn op de accu van het voertuig ... in het geval van een "niet-elektrische" fiets zal het daarom moeilijk zijn ...
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 17/06/09, 13:06

wees voorzichtig en verwar 2 afzonderlijke dingen over GPS-cookies niet

1- communicatiesystemen: meestal met abonnement.
het systeem detecteert zijn eigen positie door GPS-signalen te ontvangen en verzendt deze via een GSM-telefoonnetwerk

2- de eenvoudige goedkope GPS-tracker die hun route in een geheugen of op een kaart registreert en die vervolgens kan worden gelost ... maar op voorwaarde dat de tracker wordt hersteld.

de eerste kan worden gebruikt voor de detectie van gestolen voertuig

het belangrijkste gebruik van de tweede is om ontrouwe echtgenoten te volgen!
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 17/06/09, 13:30

Precies het is een 1) deze ... omdat het een sms verzendt (moet hem waarschijnlijk een speciale chip betalen)

2) het is dit soort product: https://www.econologie.com/shop/recepteu ... p-283.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 492-gasten