Firefox maakt me kwaad!! Bug of delirium?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 19/09/08, 16:25

NLC schreef:Probeer deze extensie voor uw Ctrl-W: https://addons.mozilla.org/fr/firefox/addon/1537


Ah blij je hier terug te zien lieve nlc, tovenaar van zelfgebouwde elektrische voertuigen!

Bedankt voor de info, ik ga het eens proberen
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 19/09/08, 16:30

Ja, op dit moment ben ik meer zelf aan het bouwen, er is momenteel een groot gebrek aan tijd! : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 19/09/08, 16:38

O hetzelfde!! Je hoeft niet aan de kant te blijven forums dus... het is tijdrovend om voor te sterven!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 19/09/08, 16:49

Hallo Christoffel, hallo allemaal :P

Eén ding is in ieder geval duidelijk: Fire Fox is veel sneller dan IE!
Ik betreur de onmogelijkheid om de video's op Real Player te laden, wat wel mogelijk is op IE en niet op FF, maar het zou me niet verbazen als ze dit binnenkort oplossen...
Voor uw kopieer-plakprobleem heeft u een klein programma nodig dat uw kopieer-plak standaard op schijf schrijft... En als u Ccleaner gebruikt, is het programmeerbaar om uw pc op te schonen bij het opstarten, geen tijdelijke bestanden meer die verstopt raken de machine, van mijn kant, ik heb de grap al 2,3 keer gehad, hij heeft me gevaccineerd, ik schrijf in Word en ik kopieer en plak en dan verwijder ik het Word-bestand "document 1" door het niet te registreren…CQFD!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 19/09/08, 16:55

Christophe schreef:O hetzelfde!! Je hoeft niet aan de kant te blijven forums dus... het is tijdrovend om voor te sterven!!!


Maar precies, daar blijf ik niet bij, daarom is het alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb ;)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 19/09/08, 16:58

Arf waar ik vandaag voor sprak...omdat jouw interventies nog steeds superinteressant waren (toen we niet tegen elkaar schreeuwden!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 19/09/08, 17:07

Ik kan niet wachten om wat meer tijd te hebben om hier terug te komen en mijn huidige projecten verder te ontwikkelen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 19/09/08, 17:08

Goed pf!!! Na 2 uur gedoe heb ik de A) opgelost met KeyConfig alles is aanwezig voor geïnteresseerden:
https://www.econologie.com/forums/edition-de ... t6178.html

Op die manier kan ik naar mijn smaak opnieuw binden of alle FireFox-snelkoppelingen uitschakelen.

Eerlijk gezegd is het iets dat standaard in alle software zou moeten zitten! Kennisgeving aan FF-ontwikkelaars...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 19/09/08, 17:15

Christophe schreef:Goed pf!!! Na 2 uur gedoe heb ik de A) opgelost met KeyConfig alles is aanwezig voor geïnteresseerden:
https://www.econologie.com/forums/edition-de ... t6178.html

Op die manier kan ik naar mijn smaak opnieuw binden of alle FireFox-snelkoppelingen uitschakelen.

Eerlijk gezegd is het iets dat standaard in alle software zou moeten zitten! Kennisgeving aan FF-ontwikkelaars...


Schrijf ze, je gaat de chmilblik vooruit!!!

Groeten :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 19/09/08, 17:21

Anders, FYI, kopiëren/knippen/plakken met crtl+c/ctrl+X/ctrl+v is gekopieerd van... Mac, met zijn appeldingetje

Oorspronkelijk waren de sneltoetsen voor Windows:

kopiëren: ctrl+insert
knippen: shift+del
plakken: shift+insert

check, het werkt nog... en met de rechterhand!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 381-gasten