Firefox maakt me kwaad!! Bug of delirium?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 19/09/08, 12:55

Grrrrrrrrrrr Het is goed dat ik het gevonden heb! Bourin-methode à la houthakker: ik ga de W-sleutel pakken...voor datgene waarvoor ik de W toch gebruik!

Ik had de RETURN-toetsen ONDER WINDOWS al van mijn oude toetsenbord geript (zoals veel spelers)! Hihihihih
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 19/09/08, 13:00

Christophe schreef:Grrrrrrrrrrr Het is goed dat ik het gevonden heb! Bourin-methode à la houthakker: ik ga de W-sleutel pakken...voor datgene waarvoor ik de W toch gebruik!

: Idee:
: Cheesy:

Christophe schreef:Ik had de RETURN-toetsen ONDER WINDOWS al van mijn oude toetsenbord geript (zoals veel spelers)! Hihihihih


ach dat weet ik : Cheesy:
daarom heb je op de Logitech G15 een knop die de Windows-toets en Alt+Tab uitschakelt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 19/09/08, 13:02

Hihihihi!! De Alt + Tab vormde daarentegen nooit een probleem voor mij... maar het moet afhangen van de spelstijl (ik ben bijvoorbeeld helemaal niet bezig met real-time strategie). Wat speel je?
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 19/09/08, 13:08

Ik heb er ook nooit echt last van gehad, maar de knop schakelt alles uit dat je echt uit een game kan halen.

Anders zijn de spellen goed, het hangt ervan af, ik speel een beetje van alles:
- FPS: De HL in solo, in multi recentelijk Team Fortress 2
- Racen: Trackmania
- STR: alle leeftijden van ...
- af en toe avonturengames, maar er zijn er niet veel die ik leuk vind: De meest recente zijn de weglopers.
Anders heb ik onlangs Spore gekocht, wat ik geweldig vind. Ik ben ook een enorme simcity-fan.
Ah en de tomb raiders ook die ik leuk vond.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 19/09/08, 14:04

Oh ja, je bent meer een purist met oude maar uitstekende games :) Nou behalve tomb raider waar ik nooit heb gehangen (niet te console zoals ik ben)

Ik had mijn CS-periode...Ik heb zelfs een paar mooie kaarten gemaakt...Ik zit al 1 jaar op Silent hunter 3 en 4...maar alleen solo!!

Spore Ik zag de advertentie... is het zo goed? Ik dacht dat het een soort tamagoshi was
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 19/09/08, 14:11

CS Ik heb veel tijd in het team doorgebracht, meer dan anderhalf jaar, maar ik ben gestopt omdat het te gek werd, het kost tijd om dood te gaan, je moet er altijd zijn om te trainen, past bij dat alles. Het ruïneert je sociale leven : Mrgreen:

Nou, de meningen over Spore zijn nogal verdeeld, je doorloopt verschillende fasen van vrij korte evolutie of je evolueert je wezen.
Aan de andere kant zijn de mogelijkheden met de wezens onvoorstelbaar, het is ongelooflijk het niveau van de editor van dit spel.
En daarna heb je de ruimtelijke fase en kom je pas echt in het spel. Het is gewoon enorm, er zijn duizenden (iets meer dan 100000 volgens wat wordt gezegd) sterren die vaak één tot zes planeten hebben. En hier gaan we voor de verovering, hetzij met geweld, handel, vriendschap die moet worden onderhouden enz ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 19/09/08, 14:14

Hihhihiih voor CS, idem!

Matt113 schreef:En daarna heb je de ruimtelijke fase en kom je pas echt in het spel. Het is gewoon enorm, er zijn duizenden (iets meer dan 100000 volgens wat wordt gezegd) sterren die vaak één tot zes planeten hebben. En hier gaan we voor de verovering, hetzij met geweld, handel, vriendschap die moet worden onderhouden enz ...


Ah ja, zoals Star War-sterrenstelsels of iets anders (doet me meer aan de naam denken) maar geen van de twee was succesvol denk ik... misschien kwamen ze te vroeg aan?
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 19/09/08, 14:17

Ja, er is mij verteld dat het als een zonde van het zonne-imperium was, maar een beetje minder ingewikkeld. Ten slotte kan ik niet vergelijken dat ik Sins of Solar Empire nog nooit heb gespeeld.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 19/09/08, 15:19

Probeer deze extensie voor uw Ctrl-W: https://addons.mozilla.org/fr/firefox/addon/1537

Voor de zoekfunctie begreep ik het probleem niet, dus ik heb geen oplossing :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 19/09/08, 15:21

Verder zit ik ter informatie in firefox 3.0 onder Linux, het werkt goed, en zelfs beter dan met mijn oude firefox 1.06!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 228-gasten