Moe van gehackt en beledigd te worden. Gaudet86-zaak

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 19/10/08, 00:13

Geen geluk, deze man belandde op econologie met de plannen van een systeem, ik verwelkomde het, maar ik vroeg lnc ook wat hij van de plannen vond en lnc bevestigde dat het nog steeds was hetzelfde verpest ... dus : Cheesy:

Hallo uit België, of hoffelijkheid blijft een handelswaar dat veel meer waarde heeft dan je rommel, zogenaamd geweldig, geen geluk voor jou, we zijn geen kinderen en we weten heel goed wat je plannen waard zijn ...
NIETS ! Het is wind.

Dus draai je SHIT-winkel en probeer iemand anders af te zetten, tabernakel ostia zelf, ga voor je kinderen zorgen, Caribou hoofd gechipt, salades lopen voor 5 piasters

Ik had nooit gedacht dat er zulke slecht werkende Quebecers zijn!
Ik hoop dat hij heel ver van André's huis woont, die ik terloops groet :P

Lietseu die het poeder niet heeft uitgevonden, maar weet hoe hij het moet gebruiken :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 19/10/08, 00:23

SCROGNEUGNEU! Ik had dit onderwerp niet gezien

Wat een das!

kom op, laten we teruggaan naar onze schapen

iemand wil dissociatie van water door elektrische velden proberen? :D het is hier: https://www.econologie.com/forums/dissociati ... t2932.html
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 19/10/08, 00:25

Tom schreef:Dus vrienden, ben je gekomen om dit hele circus te steunen?
Kortom, de vierkante signaalgenerator met poorttijd is die van Dave Lawton (dit is niets bijzonders!)
Het is meer dan een jaar geleden dat ik deze montage voor 30 euro allemaal kapot had.
Maar hij is speciaal (herkenbaar) dankzij de voorkant op ebay en het is geen 30 euro : Mrgreen:


Ik zou je aanraden om eBay te laten weten wat deze man doet als een klein illegaal bedrijf! Hij kan hem de billen kosten, als hij nog steeds geregistreerd staat als verkoper ... je hebt zijn eBay-ID, ik ben blij om een ​​klacht tegen hem in te dienen : Mrgreen:
:onheil: Dit is de man die zijn moeder zou verkopen om wat oneerlijk geld te verdienen :onheil:

Christophe, ontsla dat alsjeblieft!

Groeten van Lietseu, die niet van dieven houdt : Mrgreen:
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
gaudet86
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 03/05/08, 06:05

..

par gaudet86 » 19/10/08, 01:26

Voor kleine kinderen, ga brullen in de armen van je moeder, ze zullen je troosten ... snif ... snifff ....

het smakt maar kan het niet ontvangen

Blah blah blah blah blah ik ben een Trol
0 x
gaudet86
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 03/05/08, 06:05

..

par gaudet86 » 19/10/08, 01:30

ga daar maar klagen op ebay weinig BEEP

Ik heb geen caliss van pwm je onschuldige lucht verkocht in sal la ..

Ik heb zelfs alle facturen, voorraad om te ondersteunen en tot op heden is er geen handel omdat er geen verkoop of bedrijf is geweest.

Test alleen man test !!

Frans is het klaar voor nieuwe waterstoftechnologie ?! Antwoord is = NEE

Dus zoek naar het echte doel in dit alles ... denk je ooit voordat je spreekt?

BEWERK CAPT MALOCHE: GAUDET, JE HEEFT INVLOED OP JURY OP AL JE POSTS, WIJ WACHTEN NIET OM ONZE TESTS TE ONDERNEMEN, JE RESPECTEERT HET PROTOCOL OF JE SPEELT ELDERS
0 x
gaudet86
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 03/05/08, 06:05

christophe zal niet marreter zijn

par gaudet86 » 19/10/08, 01:32

waarom zou hij meer marreter zijn dan jij?

hij verdient er geld mee;)

EDIT Capt_Maloche: Beste Gaudet, Laat de Grappe los met je Ebay, je hebt het recht om te verkopen wat je wilt, maar je zult hier geen reclame voor maken forum, zo simpel is het
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2

par delnoram » 19/10/08, 01:35

Welnu, we gaan alvast in op dit onderwerp, dat normaal niet meer zou moeten bestaan.

Modereren is goed, maar het zou aan beide kanten een beetje goodwill vergen :onheil:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 19/10/08, 10:59

Ik heb net tegen de kokos geschopt!


AH! DANKJEWEL ! (Capt Maloche)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 212-gasten