Druk je talent en ideeën uit op de site!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Druk uw talent en ideeën uit op de site!




par Christophe » 31/05/16, 12:36

chatelot16 schreef:er was ekopedia, maar die sloot wegens gebrek aan middelen


Oh Hey? Jij die alleen zweert bij Wiki's!
Je kunt zien dat het niet de perfecte oplossing is ... het bestaat toch niet!
Ik heb een paar dagen geleden precies deze opmerking tegen je gemaakt: een wiki vereist veel actieve mensen om goed te worden beheerd!

chatelot16 schreef:het roept de vraag op van de financiering van een site waardoor lezers... we de site toch kunnen laten verdwijnen


En ja als ik zeg dat het een heel gedoe is om een ​​site (= this forum) drijven op dit moment is het niet voor niets! Maar ik heb de indruk dat dit niet veel mensen ontroert...

Een site zonder financiering zal in ieder geval sneller verdwijnen dan deze financiering, of het nu om reclame of participatie gaat... het is de wet van "geld"!

Ik weet naar welk internet we momenteel op weg zijn en ik vind het niet leuk... maar het is tenslotte de wil van internetgebruikers, dus we zullen het web hebben dat we hebben gekozen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Druk uw talent en ideeën uit op de site!




par Did67 » 31/05/16, 12:39

chatelot16 schreef:
mijn voorkeur voor tekst en foto's of korte video is slechts mijn mening, geen kritiek op een all-video-oplossing



Ik begreep het goed.

Het was gewoon nieuwsgierig, een soort hiaat...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Druk uw talent en ideeën uit op de site!




par Christophe » 31/05/16, 13:00

Waarom OU? De 2 zijn volledig complementair...

Sommige internetgebruikers kijken liever naar video's, anderen lezen liever... en aangezien videozoekmachines steeds meer verschillen van tekstzoekmachines, moeten deze 2 communicatiemiddelen worden gebruikt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Druk uw talent en ideeën uit op de site!




par chatelot16 » 31/05/16, 20:50

Christophe schreef:
chatelot16 schreef:er was ekopedia, maar die sloot wegens gebrek aan middelen


Oh Hey? Jij die alleen zweert bij Wiki's!
Je kunt zien dat het niet de perfecte oplossing is ... het bestaat toch niet!
Ik heb een paar dagen geleden precies deze opmerking tegen je gemaakt: een wiki vereist veel actieve mensen om goed beheerd te worden!.

wanneer ik de voordelen van mediawiki citeer als middel om informatie te classificeren, zeg ik niet dat het een perfect systeem is ... ik zeg zelfs dat het een systeem is dat niet af is omdat het te veel hiaten in de beveiliging heeft waardoor het onbruikbaar wordt als er niet genoeg mensen zijn om het te verdedigen! op dit punt zijn we het eens, een kleine wiki media in het openbaar wordt snel gespamd

maar je moet de voordelen zien van wat er bestaat om het beter te doen!

voor mijn project zijn goede computerwetenschappers nodig om het beter te doen dan de huidige mediawiki ... maar in de tussentijd is het mogelijk om mediawiki te gebruiken met beperkte toegang tot een beperkt aantal deelnemers om samen een document te schrijven

Ten slotte weet ik niet hoe schrijven in wordpress wordt gedaan als meerdere mensen toestemming hebben om te schrijven... kunnen we precies zien wie wat heeft geschreven? kun je een schrijfopdracht gemakkelijk ongedaan maken? met mediawiki hebben we deze mogelijkheden
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Druk uw talent en ideeën uit op de site!




par Christophe » 31/05/16, 20:57

chatelot16 schreef:. zien we precies wie wat heeft geschreven? kun je een schrijfopdracht gemakkelijk ongedaan maken? met mediawiki hebben we deze mogelijkheden


Natuurlijk zou ik zelfs zeggen... op voorwaarde dat je de rechten hebt...

Het is duidelijk minder open dan een Wiki die is gebaseerd op het delen van inhoud door alle lezers, zelfs niet-geregistreerde (maar in ieder geval steeds minder valide op wikipedia). Op Wordpress heb je een account nodig met de nodige rechten om te schrijven...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Druk uw talent en ideeën uit op de site!




par Christophe » 06/06/16, 10:13

Hier is de eerste op de nieuwe versie van de site geschreven door Rémi Guillet: https://www.econologie.com/vie-changer-e ... i-guillet/

Hij passeert op de eerste plaats op "life to change era"

Did67 heeft me net gecontacteerd voor een artikel, we houden je op de hoogte! 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Druk uw talent en ideeën uit op de site!




par Christophe » 13/06/16, 12:52

Hier is Ahmed heeft zojuist zijn (het) 1e artikel geschreven (door een lid van de forums) op de site: https://www.econologie.com/limites-physi ... rtinentes/

Proficiat aan hem! 8) Een overeenkomstig onderwerp op forums wordt binnenkort aangemaakt.

Did67 heeft er een in de maak. Het zal zeker in de week worden gepubliceerd.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 284-gasten