Gratis energie: we zullen voorgelogen worden ?!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne

Gratis energie: we zullen voorgelogen worden ?!




par coucou789456 » 28/09/09, 02:12

goedenavond


Watermotor (vervolg): vrije energie

Veel bezoekers komen hier elke dag om informatie te verzamelen over de felbegeerde "water- of gratis energiemotor" (motor die in oneindige hoeveelheden energie kan leveren, 100% groen en voor iedereen toegankelijk). Wat mijzelf betreft, toen ik de info ontdekte, was ik sceptisch over het bestaan ​​van deze beroemde motor, maar ik wilde het echt geloven. Dit is de reden waarom ik, net als anderen, de informatie ook via een paar artikelen heb doorgegeven, omdat ik dacht dat iemand me zou kunnen informeren over het echte bestaan ​​van deze revolutionaire machine.

Sinds ik het heb gepost, is het het meest bezochte artikel op de blog, terwijl het bestaan ​​van deze machine niet concreet is gebaseerd op NIETS, behalve voor vulgaire video's waarvan het bewerken had kunnen gebeuren. door iedereen.

Vraag me dus wie de bron zou zijn van deze 'salade' (zoals MC Solar zou zeggen in zijn lied Da Vinci Claude) en vooral met welk doel.

Maar eerst wil ik een punt benadrukken dat ons kenmerkt als mannen, in feite laten we onszelf in de steek om te geloven in dingen die ons geruststellen: we willen graag geloven dat we "miljoenen kunnen verdienen", geloven in reclame die ons een beter leven belooft, geloof dat "samen alles mogelijk wordt", geloof in de wonderpil, geloof in het leven na de dood, geloof in almachtige God en geloof zelfs een persoon die je dan zegt: "Ik hou van jou" dat is het enige doel en om je in bed te leggen. Hé ja! Niet iedereen die je geruststelt, doet het zonder interesse.

In deze wereld waar mannen hun vulling niet opeten, waar de aarde overmatig vervuild is en waar olie (90% van de wereldenergie) opraakt, is het logisch dat we in een wondermachine kunnen geloven die de CO2-uitstoot, de olielozingen, de conflicten vanwege de olie zullen regelen, dat de mannen allemaal hun vulling kunnen opeten, en dat we 20 keer de wereld rond kunnen gaan voor geen cent.

Dus wie profiteert van deze rokerige uitvinding? Waarschijnlijk aan al diegenen die willen dat we weer dromen, want om te voorkomen dat we tegen hun belangen handelen, ontkoppelen ze onze neuronen door ons te laten dromen.

Dus in plaats van een drastische energiebesparende aanpak in te voeren om ALLE bovengenoemde redenen, geven we er de voorkeur aan te blijven geloven dat alles zal kunnen doorgaan "zoals het altijd is geweest en zoals het altijd zal zijn". “Er is nog minstens 30 jaar aardolie, daarna neemt de waterstofmotor het transport over en nucleair voor elektriciteit, en daarnaast is er de watermotor! »Ik zeg: Geweldig !!! Hoera !!! Hoor hen praten dat alles goed is, je kunt overmatig olie blijven verbranden (door de oliemaatschappijen te verrijken), je kunt steeds opnieuw consumeren (het is goed voor de economie: zeggen ze).


tekst van http://pticrom.over-blog.com/article-28118435.html

hummmm .... econology Zou het worden gesubsidieerd door lobby's om ons in slaap te brengen?

laat sommige milieuactivisten geloven dat dit het geval is, want om hen tegen te spreken, zullen we nooit genoeg argumenten hebben om ze te bewijzen dat ze ongelijk hebben: we hebben hierover bewijs gehad forum, bij verschillende onderwerpen zou ik meerdere onderwerpen moeten zeggen.

jeff
0 x
Lounes
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 24/07/09, 19:08




par Lounes » 28/09/09, 02:37

Hallo,
vrije energie is in de economie, wat niet wordt verbruikt, zou niet moeten worden geproduceerd. We zijn tenslotte vrij om te redden, denk ik : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 28/09/09, 03:30

re

Gelukkig hebben we nog steeds deze vrijheid, die van sparen ... helaas aarzelen degenen die veel middelen hebben niet om te consumeren, ten nadele van anderen.

jeff
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04

Re: we zouden gelogen zijn !!




par pb2488 » 28/09/09, 07:18

...Dus wie heeft er baat bij deze rokerige uitvinding? Waarschijnlijk aan iedereen die wil dat we weer dromen, omdat om te voorkomen dat we tegen hun belangen handelen, ze onze neuronen ontkoppelen door ons te laten dromen ...

Niemand, geen lobby achter dit geloof, alleen mannen die willen geloven en het is onze aard om te geloven, het is geruststellend.
Cdlt
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:
De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Gratis energie: is er tegen ons gelogen?




par Christophe » 28/09/09, 09:42

coucou789456 schreef:hummmm .... econology Zou het worden gesubsidieerd door lobby's om ons in slaap te brengen?


:schok:

Ik begrijp deze opmerking niet echt omdat hier (over econologie):

a) Integendeel, dat zijn wij erg sceptisch over vrije energie en elke andere "wonderuitvinding" ...

b) we verdedigen de waterinjectiemotor die "werkt" !!

c) we praten over vele andere economische en ecologische oplossingen (bijvoorbeeld isolatie) en zijn daarom betaalbaar en stellen ons in staat om te bereiken energiebesparing...

Dus integendeel: de "lobby's" zouden ons in de gaten moeten houden ... en als het andersom was, heb ik mijn "subsidie" -cheques nog steeds niet ontvangen sinds 2003 : Mrgreen: : Mrgreen:

Kortom het enige dat econologie subsidieert het is gezond verstand en wetenschappelijke strengheid!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 28/09/09, 10:05

+ 12

en de droom is noodzakelijk, anders zouden we allemaal depressief worden
het is een van de weinige dingen die we niet kunnen nemen (behalve met medicijnen en vaccins : Cheesy: )
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 28/09/09, 10:43

hallo

verre van mij het idee van een afwijkende opmerking met betrekking tot de econologie, of tegen zijn beheerders of moderators. mijn commentaar werd gegeven onder het zegel van de grap, niets meer. aan de andere kant, natuurlijk, ondanks de titel betreffende vrije energie, maak ik geen twijfelachtige vergelijking met wat hier wordt behandeld: econologie is nog steeds veel concreter en de meeste deelnemers halen de voordelen op die ze toepassen voor zichzelf en laat anderen profiteren van hun eigen experimenten.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/09/09, 10:53

Capt_Maloche schreef:+ 12

en de droom is noodzakelijk, anders zouden we allemaal depressief worden
het is een van de weinige dingen die we niet kunnen nemen (behalve met medicijnen en vaccins : Cheesy: )
Ik ben het eens met wat er gezegd wordt en voeg toe; bescherm jezelf tegen droomvervangers die verslavingen aan TF1 en andere generieke televisies vormen.

Anderzijds wordt regelmatig en homeosympatisch gebruik van econologie sterk aanbevolen. : Mrgreen:

Gezond verstand, wetenschappelijke strengheid en wijsheid zijn de pijlers van dit heiligdom.
Dit zijn niet Lietseu ne De beurs wie zal mij tegenspreken. Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 28/09/09, 12:02

+ 100
alle :P

Is de droom geen projectie van de waarschijnlijke toekomst?

En als al deze Science Fiction-auteurs (zoals Jules-Verne, Azimov enzovoort) gelijk hadden ...

De wereld van morgen moet gebaseerd zijn op een ander concept dan de verrijking van enkelen ten koste van de massa.

Nicolas Hulot gelooft erin, ook zo hard als ijzer (wat niet betekent dat hij zijn doel zal bereiken) en hoopt een wereld te bouwen op basis van het delen van hernieuwbare natuurlijke hulpbronnen zonder discriminatie ...
Bekijk zijn film zo snel mogelijk en merk op dat we nu een oplossing moeten vinden ... of ... we laten allemaal onze huid daar achter
: Cheesy:

Het Titanic-syndroom, om dringend en zonder matiging te zien
:P




miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 28/09/09, 13:11

Lietseu schreef:+ 100
alle :P

Is de droom geen projectie van de waarschijnlijke toekomst?

En als al deze Science Fiction-auteurs (zoals Jules-Verne, Azimov enzovoort) gelijk hadden ...


+100 OOK VOOR MIJ
Lietseu schreef:De wereld van morgen moet gebaseerd zijn op een ander concept dan de verrijking van enkelen ten koste van de massa.


Nicolas Hulot gelooft erin, ook zo hard als ijzer (wat niet betekent dat hij zijn doel zal bereiken) en hoopt een wereld te bouwen op basis van het delen van hernieuwbare natuurlijke hulpbronnen zonder discriminatie ...



: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Deze kerel is naar mijn bescheiden mening een vuile gevaarlijke demagoog-usurper die op de ecologische golf surft voor puur winst en alleen in de zin van zijn eigen opgravingen ...

Ga door naar iets anders dan die klootzak-ecolaborator ....

Als je iets wilt doen, doe het dan zelf ... Deze man is een journalist die meer gebouwd is door het beest dat je aanklaagt voor alle kwaden: de tv die je kunstmatige dromen verkoopt ...

Het maakt me overgeven ...

Ik word opnieuw geraakt ...

Open je ogen voor iets anders dan deze dagelijkse oportunist die politicus wil worden ...

Dromen verkopen die hij deed ... Nu heeft hij niets te verkopen en hij wil graag dat jouw dromen hem kracht en geld brengen ...

Ontspan het lijkt erop dat het minder pijn doet als je ontspannen bent : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 275-gasten