Einde van pourrissages berichten ;-)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Einde van pourrissages berichten ;-)

par Andre » 04/03/13, 02:06

Dag

Niet om het posttype hybride turbinemotor te volgen
Ik open een ander bericht dat liever in de prullenbak staat.

Obamot ga stoom afblazen zonder de andere berichten te besmetten op off-topic

Maak er geen gebruik van dat Christophe slaapt, hij heeft genoeg problemen om hiermee om te gaan forum zonder nog een laag toe te voegen.
Als hij elke keer dat hij naar bed gaat, bepaalde palen moet vergrendelen en ze de volgende ochtend moet ontgrendelen ?? we hebben ergens een probleem ..

Wanneer hebben uw kleine bedreigingen om de berichten te blijven bederven?
iemand zal zorgen voor een bestelling.
Zeg tegen jezelf dat de forum liep voordat je arriveerde en het zal blijven lopen zonder jou en zonder mij (de begraafplaatsen zijn gevuld met essentiële mannen en het leven gaat door.)

Respecteer dus de onderwerpen van de berichten.

Open een ander bericht in de betreffende sectie Fsycologie-intimidatie of iets anders? geïnteresseerden zullen antwoorden, maar het vervuilt de vreemdeling die dat niet gewend is forum denk om wat informatie over de turbo's te vinden en een wasbeurt van vuile was te vinden, dat walgelijke, de lezer die door de forum .
Het wordt zwaar al deze gekopieerd geplakt, citaat uit oude berichten niets constructiefs.
Nu heb ik voor Alain geen probleem met hem ondanks onze politieke meningsverschillen en als sommige dingen me storen, is het slechts 2 uur rijden om hem te ontmoeten en duidelijker te zien, maar jij, we weten niet of je bent geen fictief personage gemaakt van alle onderdelen die nergens wonen, niets in de trombinoscoop, niets geen foto's van wat je hebt bereikt of op welk gebied je werkt? hoewel ik mijn idee heb zijn er nog steeds sporen op de forums dat een man eruit werd gegooid. Het is ongelooflijk wat een kleine jonge piraat op het net kan zoeken en alles wat we kunnen leren.

Ik zal uiteindelijk geloven dat het je doel is om het te torpederen forum .
Er was een tijd dat ik de forum Ik begon het zonde van tijd en energie te vinden om te reageren op deze verbale aanvallen van gedwongen worden om te rechtvaardigen wat ik aan het schrijven was.
Ik herkende dit niet meer forum vanaf dit begin met interessante uitwisselingen zoals veel over pantons, waterdoping voor de kogelbrander, de kachel met langzame verbranding en vele andere technische elektrische dingen, was het aangenaam om onze prestaties te versieren met foto's.
Maar als je erover nadenkt om bepaalde post in te trekken of te negeren, is het om de onruststokers aan te moedigen hun actie voort te zetten.
slopers die, als alles eenmaal kapot is, stoppen en op zoek gaan naar iets anders om te breken.

Andre
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

par Alain G » 04/03/13, 03:11

Goedenavond en bedankt André!

Ik vond dat de forum ging best goed vandaag voordat Obamot kwam, ik had de indruk dat we dat waren forum dat wisten we voor de komst van de Ti Jos wetende zoals je zo goed zei!

Ik ben erg blij om te horen dat je het podium met de rode vierkanten bent gepasseerd, dat veel Quebecers verdeelde die nog steeds aan dezelfde tafel zitten om op vrijdagavond hun biertje te drinken.

Je weet dat ik nachten werk en aangezien mijn vrouw in bed ligt als ik aankom en ze vertrok als ik opsta, las ik het forum als ik aankom en opsta om mijn gedachten af ​​te leiden, heb ik de gelegenheid om alle opmerkingen van Obamot te lezen, die de bal 's avonds laat sluit als we het verschil overwegen dat we hebben, en ik zie zijn denigratie en zijn ergernis met alle opmerkingen van anderen, ongeacht het onderwerp, aangezien wij Quebecers dingen rechtstreeks tegen elkaar zeggen en dan is het voorbij, we praten er niet meer over, ik heb geprobeerd het te beredeneren helaas zonder succes, verschillende van hem stuurden beleefd berichten , zonder succes ook voor hen.

Net als jij vind ik dat de forum verslechterde en de technische onderwerpen die het sterke punt van de forum waar veel mensen kwamen om vragen te stellen en om meningen te vragen over verschillende problemen, deze mensen komen niet langer uit angst om te geloven in een Dédé of een Obamot die hun ervaring van het net halen, niet dat we niet kunnen leren, maar Er is niets beters dan ter plaatse te zijn om ons te helpen alle informatie die we daar vinden te verwerken.

Mogen degenen die de Obamot-aanvallen beu zijn dit forum gebruiken om het te zeggen en te doen, want het is de enige oplossing om het probleem uit de wereld te helpen!

Alain
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

par aerialcastor » 04/03/13, 09:40

Ik denk ook dat Obamot de forum, zou het ongelooflijk veel tijd kosten om op elk Obamot-bericht te reageren. Ik heb noch de tijd, noch de neiging
Bovendien doe ik bijna niet meer mee. Er zijn er nog veel meer forum op internet, waar we rustig kunnen discussiëren, constructieve dingen kunnen leren, heb ik er geen probleem mee om daarheen te gaan. Holle toespraken zwellen me op.

Ik vind het schadelijk voor Christophe, dat a forum één voor één compleet maken of verwennen.

Het zou goed zijn als lezers van de forum geef hun mening, als we zo door moeten gaan ...
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 04/03/13, 10:58

Genoeg is genoeg!!

Ik besloot om 1 week vakantie te "geven" aan Obamot maar ook om te gegyx ...
Dernière édition par Christophe de 04 / 03 / 13, 11: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 04/03/13, 11:05

Het is niet nodig om de berichten die ik heb verwijderd gegyx te kopiëren / plakken.

Fijne feestdagen voor jullie 2!

Voor degenen die net zijn aangekomen: Obamot en Gegyx hebben 1 week verlof.
0 x
roy1361
x 17

par roy1361 » 04/03/13, 12:12

Christophe schreef:Obamot en Gegyx hebben 1 week verlof.


Goed nieuws!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

par chatelot16 » 04/03/13, 14:06

het toont eens te meer aan dat een strengere matiging nodig is


reken alleen op de verbanning van degenen die vervuilen niet werkt, omdat deze zware sanctie alleen kan worden gebruikt na een ernstig en lang rotten

verwijder irrelevante berichten, of verwijder zelfs de laatste 10 berichten van iemand die rommelig is, zou hem ervan weerhouden het te overdrijven

of om niet beschuldigd te worden van censuur, verwijder geen berichten die niet op het onderwerp staan, maar verplaats ze naar een enkel onderwerp: de prullenbak heeft een ander onderwerp

doe geen details: verplaats het hele bericht, zelfs als er interessante dingen zijn vermengd met ongewenste controverse ... wie onnodige controverse plaatst, hoeft alleen een schonere boodschap opnieuw uit te voeren als hij dat niet wil niet worden ontslagen

deze manier om het onderwerp op de turbines te hebben verrot is betreurenswaardig ... er zijn verschillende pagina's controverse buiten het onderwerp om over te dragen

en ik denk dat degenen die zich hebben laten trainen om te reageren op onnodige polemieken, blij zullen zijn als alles wat onnodig is verwijderd of verplaatst!

heb je nog een moderator nodig?
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

par bidouille23 » 04/03/13, 14:40

Hallo,

Ik hoop dat de rust van de vakantie een deel van de reflecties met zich meebrengt waarvan ik hoop dat ze gunstig voor hen zullen zijn en plotseling voor hier, dus voor iedereen ...

Het is waar dat te brede en frequente off-topics de wens om te lezen doodt ...

Het is toch jammer om te zeggen dat het nodig is om gematigder te zijn, ik heb niet gezegd dat het niet nodig is om voorzichtig te zijn, ik zeg dat het jammer is dat er tussen mensen die bekend staan ​​als verantwoordelijken daar moeten zijn aangekomen ...

Dit zegt eigenlijk dat het hebben van een plek om onnodige HS en andere persoonlijke aanvallen te plaatsen verre van een slecht idee is ...

Aan de andere kant is het Christophe die met deze lading zou eindigen ?? ook niet cool dat ... of dan een andere moderator, genaamd maar die Chrisophe ook zou moeten controleren ... ook niet cool ...
Misschien kunnen we een stemsysteem maken? wanneer hebben geconstateerd dat het HS nutteloos is of dat er ontsporing is, dan een vakje hebben aangevinkt, vanaf een bepaald aantal stemmen, wordt het antwoord rechtstreeks naar het onderwerp prullenbak of HS gestuurd ...
is het mogelijk om dat te doen ???
op die manier het principe van democratie hebben behouden en Christophe niet de opdracht hebben gegeven om de agent te spelen ... Positie die ik onaangenaam vind en waarin ik niet zou willen zijn, zowel voor de tijd als voor de taak ...

Fred
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

par chatelot16 » 04/03/13, 15:50

Ik zou de taak van moderator niet willen die volledig onderdrukt wat ik niet leuk vind ... zoals we zien op Futura Science ... zo'n moderator kan niet meer correct deelnemen aan discussies

de taak van moderator die alleen wat clutters verplaatst is makkelijker: het resultaat blijft voor iedereen zichtbaar en controleerbaar: een moderator die alleen kan bewegen zonder te wissen wordt niet verdacht van het wissen van alles wat hem tegenspreekt

Ik denk hier nog een paar moderators over forum zou het presentabeler kunnen maken, zonder dat het de vrijheid verliest die we waarderen

Ik hou van de forum usinage.com: de berichten zijn zeer talrijk, en de moderatoren zijn talrijk genoeg om de orde te handhaven, vooral door de berichten te verplaatsen om nieuwe onderwerpen te creëren, of door nieuwe onderwerpen op te pikken van een reeds bestaand onderwerp ... zeg echt slechte onzin om iets onderdrukt te krijgen

er is een bla-bla-sectie met discussies die volledig voortkomen uit de machinale bewerking, en die een beetje lijken op wat er over econologie wordt gezegd, maar zonder controverse tussen wie dan ook
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

par bidouille23 » 04/03/13, 16:01

Re,


Ik ben het helemaal met je eens chatelot, alleen dat we er ook voor kunnen zorgen dat iedereen modereert met een simpele klik.
Ik zeg niet dat het onderwerp is verwijderd nee nee, je hebt het goed gezegd, net verplaatst, en in plaats van het bericht een klein basisbericht dat zegt verplaatst door algemene moderatie ... daarom is de taak van moderatie niet niet langer echt een en iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf en anderen, en neemt actief deel aan het leven van de forum ...

Nu is dit slechts een idee en ik zou me aansluiten bij de gekozen oplossing ...

Ik zeg alleen tegen mezelf dat we misschien het werkingsprincipe kunnen veranderen terwijl we dezelfde resultaten hebben, maar door een andere logica ...

Fred
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 251-gasten