En hop, + 12%!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 21/10/05, 00:28

De vraag van SFM naar verhoging van de 12% gastarieven in november.
M.TF1-Pujadas kondigt aan dat het 25% zal maken over het jaar ...
Ook, voegde hij eraan toe, zullen er meer mensen zijn die moeite hebben om hun rekening te honoreren.
Maar de goede fee GDF is hier om ons te redden:
Wat de elektriciteit betreft, waar moet een percentage op het verbruik worden geteld, om het onbetaalde bedrag op te schonen, zonder dit uit hun zak te halen; het is de "bijdrage aan de openbare dienst" (opnieuw een titel voor het beïnvloeden van de "openbare dienstverlening" aan consumenten, in afwachting van privatisering ...). Welnu, er komt een identiek systeem voor gas ... Waarom nemen we het niet op het verschil van deze uitlijningsverhoging, volledig winstgevend?
Dit zal dit jaar een stijging van bijna 14% zijn! Wie zegt er beter? Het is ondraaglijk! Het is om op te warmen, niet om in het weekend kilometers te maken op de wegen van Frankrijk ...
En vertel me niet dat het goed is voor het broeikaseffect! Het is een fundamentele en essentiële basisbehoefte, omdat niets formeel wordt voorgesteld als een massaal ecologisch alternatief.
Als de Fransen deze slang nog steeds doorslikken, zijn ze rijp voor dreigende slavernij.

Ik verwarm met gas, en op zijn minst. ; zo zijn we allemaal ziek, en het is de veiligheid die verliest ... In een gestoord Frankrijk nemen we deel aan collectieve zelfmoord. Banzai! : Ph34r:

Gegyx
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 22/10/05, 00:32

Benoit- schreef:Wees voorzichtig met het hout, vooral de pallets enz. ... vaak wordt het hout behandeld met producten die niet erg schoon zijn.

het zijn wegwerpbare pallets die ik krijg ... dus ik denk niet dat ze ze behandelen: rolleyes:

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 175
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10




par rpsantina » 22/10/05, 18:23

Als de pallets uit Europa komen, oké

maar als het van buiten komt, worden ze behandeld tegen parasieten (standaard NIMP15)
Momenteel worden twee behandelingsmethoden voorgesteld: warmtebehandeling (HT) en ontsmetting met methylbromide (MB).
:( <_
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
vtajmb
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 24/06/05, 05:24




par vtajmb » 22/10/05, 20:57

Methylbromide heeft schade veroorzaakt aan de desinfectie van de bodem ... en niet alleen aan nematoden! Zelfs een mooie moeder die zo doorweekt is, kan lijden!

Jean Marie;)
0 x
JMB
The Passing
x 17




par The Passing » 22/10/05, 21:58

[HS]
Het doet me denken aan een verhaal, een collega die zich bromide noemde :)
[/ HS]
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 22/10/05, 22:01

nan nan maak je geen zorgen ze zijn gemaakt in Frankrijk en niet behandeld die la: rolleyes:

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)

... ______

... / ______ \

. (00 00 = H =)

..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 26/10/05, 21:44

welkom
voor de prijs van gas en 2-oplossingen.
1) truien plus dekbedden en geen verwarming.
2) 2 drieweg kleppen en een beetje sanitair op de teller (geboekt pro behandelen, mag het huis niet klap naar beneden) :P
@+
zac
Ik weet het; een echte anar !!
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
The Passing
x 17




par The Passing » 27/10/05, 09:33

Ja, voor de klep, niet eenvoudig als de regelaarmeter in een kast in de straat staat :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 27/10/05, 09:42

12% het is niets wat ze gisteravond hebben aangekondigd 30% meer voor het jaar 2006

voor hen moet de binnenlandse brandstof 35% verhogen, dus voor het gas dat het moet volgen

en de elektriciteit is voor het volgende jaar ???

rezut
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 28/10/05, 21:14

Ik was er zeker van: http://permanent.nouvelobs.com/societe/20051028...P2448.html?1733 !!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 96-gasten