"Directe" elektrocutie door de bovenleiding van de trein

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/06/09, 20:58

Remundo zei:

De Verenigde Staten ontwikkelen ook scherpe laserwapens, officieel voor metalen doelen op afstand (Northrop Gruman heeft een prototype van 100 kW), bedoeld om vijandelijke vliegtuigen of raketten of zelfs satellieten te neutraliseren. En nogmaals, dit is wat officieel is ... in onofficieel moeten ze veel meer voorlopen.


We vermoedden het een beetje... zolang we onder de soldaten blijven, is het oorlogsrecht. Het is het gebruik tegen burgers dat me meer zorgen baart.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 14/06/09, 21:55

Ik had dit allemaal gezien, als referentie op de JPP-site
Trouwens, zijn site is sinds de 12e uit de lucht. Let op, hij ook fysiek (zijn rug)
In Irak was het een gepantserd voertuig dat een menselijk lichaam onmiddellijk deed krimpen...
We moeten op ware grootte testen om ons voor te bereiden op de toekomstige burgeropstand, wanneer de mensen beseffen dat ze geruïneerd zijn, voor altijd bedrogen.
Eerlijk gezegd, je lasersnijder, om een ​​satelliet neer te laten, denk je niet dat ze ermee zouden kunnen experimenteren op een vliegtuig, en waarom niet midden op de Atlantische Oceaan?
Het vliegtuig zou halverwege de vlucht openbarsten en neerstorten. Geen chemische explosie. Plotselinge drukverlaging en expansieve verstrooiing als gevolg van vliegsnelheid.
Vreemd ! Doet me denken aan een recent ongeluk...
8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 14/06/09, 22:23

Hallo Gegyx,

Voor de crash van Air France denk ik dat je te veel extrapoleert.

Zoals Jean-Pierre Petit? :P Dat gezegd hebbende, JPP heeft de gave om zijn vinger te leggen waar het pijn doet, zelfs als hij soms een beetje in brand staat.

Voor zijn site, inderdaad, ik heb het net geprobeerd, er is een bug :?

Wat de burgers betreft, zij zijn lange tijd slechts "nevenschade" geweest voor de Amerikaanse generale staf. Ze blijven Afghaanse dorpen bombarderen... om de gemene taliban te verdrijven, zoals wij, kleine groep Fransen die elders aan hun zijde staan.

We zullen zeker om onze druppel olie vragen wanneer de Kaspische pijpleiding wordt aangelegd, via Turkmenistan en Afghanistan :?
[om Iran te omzeilen en te isoleren]

Nou vertel me, dat is goed, we hebben net een gebouwd militaire basis in Abu Dhabi om het gebied van de Straat van Hormuz en het oosten (Golf van Oman) te beheersen dat... Zuid-Afghanistan... raakt via de Pakistaanse bondgenoot : Idee:
Beeld
Le Monde Diplomatique, juni 2007.
via http://www.cafe-geo.net/IMG/jpg/artoff14891.jpg

Het lijkt erop dat Nicolas en Barack het goed met elkaar kunnen vinden. Cool 8)
0 x
Beeld
Rabelaisiaanse
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 14/08/06, 00:17
Plaats: straat 4éme Zouave 93110 Rosny




par Rabelaisiaanse » 20/06/09, 12:35

voormalige oceanische schreef:Rijd nooit op wagens onder bovenleidingen omdat er 1500 V in stations is en 25000 V voor hoofdlijnen en TGV's.

De spanning in stations is hetzelfde als tussen stations. Kortom, het hangt af van het tijdperk van elektrificatie. De gehele RATP RER is 1500 VDC, zoals de lijnen van Montparnasse, Austerlitz en Parijs-Lyon en de RER C in Parijs en ten zuiden van Parijs. Het passeert in 25.000 ten noorden van Parijs, met lijnen vanaf Saint-Lazare, noord en oost. Deze stroom wordt gebruikt bij recentere elektrificatie, omdat deze zuiniger is, zozeer zelfs dat voor netwerken van Montparnasse, Austerlitz en Gare de Lyon elektrificatie in de zomer wordt uitgevoerd op 25.000 volt, wat nu weinig problemen oplevert, omdat we weten hoe om locomotieven en wagons te laten werken met de twee stromingen.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 265-gasten