Eerste contact Whhaaaa * *

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
BloodyRose26
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 05/01/14, 13:49
Plaats: Drome (26)

Eerste contact Whhaaaa * *




par BloodyRose26 » 05/01/14, 14:24

Dag iedereen! (of in ieder geval degenen die mij lezen ^^).
Ik kom naar je toe op deze beslissende dag! (of niet)...
Oké, laten we het serieuzer spelen :)
Ik hang hier al een tijdje rond forum , door te bladeren en verschillende onderwerpen en berichten te lezen, en ik registreer me eindelijk om deel te nemen aan deze vrolijke puinhoop van discussies (zeer) enthousiasme soms ^^
Dit omdat er verschillende vragen bij mij opkomen (dit komt door het feit dat er min of meer grote tegenstrijdigheden bestaan ​​over een bepaald onderwerp).

Hoe dan ook, wat kan ik over mij zeggen! jonge man klusjesman meer dan reden (ik zou mijn project voor de rechtbank moeten afmaken om dat te veranderen)...
Draaier / Frezen / Beheerder van trainingen, gepassioneerd door muziek en hacken ;)

Hierover laat ik jullie achter. Ik heb nog veel onderwerpen te gaan ^^
Ik kijk ernaar uit om binnenkort met je te praten.
Van harte.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 05/01/14, 15:23

Hallo vriend,

Welkom onder econologen! 8)
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 05/01/14, 23:13

Welkom als acteur hier!

Ik zie dat je de sfeer van bepaalde onderwerpen al hebt geïdentificeerd... die ik zou omschrijven als te "gepassioneerd"... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 05/01/14, 23:22

: Mrgreen: Welkom in de wereld van degenen die durven.
Je hebt nog een laatste gebaar om ons te laten zien dat je niet langer bang bent om te slagen, voltooi de lokalisatie...

Een paar jaar geleden hadden we bijeenkomsten van econologen in bepaalde regio's, het was erg leuk...
: Idee:

Het jeukt me om een ​​plaats van uitwisseling, delen en actie te creëren die verder gaat dan de associatieve kaders waarin ik werk om breder multidisciplinair te zijn en de sociale, economische, zelfs filosofische en politieke aspecten te omvatten...

En als ik zover kom, forum is enigszins verantwoordelijk... :P
0 x
BloodyRose26
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 05/01/14, 13:49
Plaats: Drome (26)




par BloodyRose26 » 06/01/14, 03:40

Bedankt voor het welkom, ik wil graag een van degenen zijn die durft ^^

Ja, ik heb de discussies over passie al kunnen opmerken, en passie kunnen we nooit genoeg hebben : Cheesy:

Ik zal dit onmiddellijk voltooien :)

Zo'n vergadering ontbreekt momenteel ...
En het zou goed zijn in zelfs sommige ^^.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 278-gasten