EconoTV: een econologische tv-zender?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 20/12/07, 10:54

Ja, het zou nodig zijn om categorieën te scheiden, of op zijn minst in staat te zijn om categorieën te maken (een beetje zoals die in forum bovendien) anders zal het echt niet geloofwaardig zijn.

Het zou ook goed zijn als verdachte of valse video's buitenspel worden gezet (door de webmaster)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 20/12/07, 10:57

Weet u zeker dat u Christophe kunt verzekeren??? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

We zullen alles nog moeten filteren!!! Al dit werk voor de arme, overwerkte mod... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 20/12/07, 19:24

nonoLeRobot schreef:Ja, het zou nodig zijn om categorieën te scheiden, of op zijn minst in staat te zijn om categorieën te maken (een beetje zoals die in forum bovendien) anders zal het echt niet geloofwaardig zijn.


Ja, ik ben voor de scheiding in categorieën, maar blijkbaar,
in dit geval moet een groep per categorie aanmaken

nonoLeRobot schreef:Het zou ook goed zijn als verdachte of valse video's buitenspel worden gezet (door de webmaster)


Hun validatie kan worden gemodereerd, zodat het probleem zich niet zal voordoen... tenzij we een ongemodereerde groep creëren?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 20/12/07, 19:27

Gregconstruct schreef:Weet u zeker dat u Christophe kunt verzekeren??? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Je onderschat mij, ik ben Belg maar van Franse origine hè!! (hihihihi)! Nou wauw Vha! : Cheesy:

Over video gesproken, als je kunt kijken, er staat vanavond iets leuks op de Belgische voorpagina:

Parijs 2011: De grote overstroming
22:10 > 23:25

Donderdag december 20 2007

Regie: Bruno Victor-Pujebet
Genre: Documentaire
Soort: film
Jaar: 2006
Duur: 75'
nationaliteit:

gegoten
Clothilde Moynot (Agnès Marchand), Yvonnick Muller (Martin), Catherine Zavlav (Suzi), Jochen Haegele (Jan), Tanja Czichy (Anja)

Managementsamenvatting
Januari 1910. Parijs wordt overstroomd. Resultaten: 200 slachtoffers, een miljard frank schade. Deze overstroming is honderd jaar oud. Het zal opnieuw gebeuren, de experts zijn duidelijk. Februari 000. Een Parijse metrotechnicus zoekt wanhopig naar zijn vrouw die op het punt staat te bevallen in een ziekenhuis dat wordt bedreigd door de overstroming; een paar toeristen zoeken hun toevlucht in een accommodatiecentrum, terwijl de zoon van de prefect die verantwoordelijk is voor de operaties vast komt te zitten in een geldautomaat van een bank... Twee derde van de hoofdstad staat onder water: geen elektriciteit, telefoon, verwarming of gas
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 20/12/07, 19:44

Als mijn pijnstillers mij niet eerst bewusteloos hebben gemaakt, sta ik voor de beelddoos!

Ik onderschat je niet!!! Maar als je last krijgt van een superioriteitscomplex, zal ik 10 cm boven je hoofd moeten mikken om je neer te schieten... (humor) : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 21/12/07, 10:55

Hier ga ik vandaag dagelijks enkele video's uploaden
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 21/12/07, 10:56

Oké, houd ons op de hoogte!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 21/12/07, 11:40

En 2...sorry, het zijn "al gezien" video's op Google Video, maar het is beter dan niets, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 21/12/07, 11:40

Je moet ergens beginnen!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 21/12/07, 11:47

0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 195-gasten