Econologie lanceert een gratis hostingaanbieding

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Econologie lanceert een gratis hostingaanbieding




par Christophe » 16/10/06, 14:48

Ik test momenteel de mogelijkheid om sites te hosten op professionele econologieservers. En dit kosteloos voor u.

Heeft u een website over econologie (dichtbij of ver weg) en wordt deze gehost op een gratis site met advertenties die u irriteren?

Concreet zijn dit de voordelen van hosting op een professionele host:

1) mogelijkheid om een ​​echte domeinnaam te hebben (onmogelijk op gratis)

2) betere SEO (gratis hosts komen na professionals voor zoekmachines)

3) geen advertenties of pop-ups meer die uw bezoekers aanvallen

4) sql en php 4 en/of 5

5) echte e-mail op de domeinnaam (geen waardeloze omleiding) en zoveel adressen als je wilt (zolang er geen misbruik is...)

6) beheer via FTP onafhankelijk van ons

7) redelijk grote opslagruimte (minimaal 200 MB)

8) automatische integratie van uw site in de directory (PR4 op alle pagina's) en misschien (als er mensen zijn die het goed vinden) in een soort Webring...

Bijvoorbeeld, www.kyot-home.com wordt al 1 jaar gehost op een van onze servers.

Dat is eigenlijk het idee....zijn er geïnteresseerden onder de stamgasten van de forum ?
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 18/10/06, 03:32

Je vergeet de mogelijke mogelijkheid om URL's te herschrijven (hoewel we dit niet gebruiken op Kyot-home...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 18/10/06, 08:52

Wees voorzichtig !!

Het idee is heel goed, maar als host ben je verantwoordelijk voor de inhoud die je host...

(nou ja, eigenlijk, want als er een andere domeinnaam is, werkt deze misschien, daar moet je achter komen)

Bekijk de casus waarmee het allemaal begon:Altern / Valentin Lacambre VS Estelle Halliday
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 18/10/06, 09:39

Rulian schreef:Je vergeet de mogelijke mogelijkheid om URL's te herschrijven (hoewel we dit niet gebruiken op Kyot-home...)


Um ja, maar het is een beetje te technisch om te "beginnen"... (niet van mijn kant, maar voor iedereen die geïnteresseerd is...)

Voor supervorm:

1) we kunnen het probleem omzeilen met contracten (die niemand leest, maar jammer)... Dit is wat ALLE professionele hosts nu doen

2) Ik ben niet van plan een geautomatiseerd systeem op te zetten...met andere woorden: elke hosting wordt door mij opgezet na het controleren en valideren van de inhoud van de site...

3) Het is voornamelijk bedoeld om problemen op te lossen en stamgasten van de te helpen forum...
0 x
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 18/10/06, 17:15

Hallo,

Ik zeg BRAVO....

Dit is super cool voor degenen die mogelijk geïnteresseerd zijn.
Persoonlijk wilde ik iets doen met betrekking tot de renovatie van mijn molen tot een geïsoleerde en autonome waterkrachtcentrale...maar ik weet echt niet genoeg van IT...een echte last!
Ik sprak erover met iemand die al een site had en hij was erg geïnteresseerd in het project...Ik heb hem de documenten gestuurd en dan zal hij de upload beheren onder mijn toezicht...
Als ik het eerder had geweten...

A + Serge.
0 x
Respect !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 434-gasten