Econologie.com verschijnt in Google Nieuws (Google Nieuws)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79116
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/02/08, 16:02

Hier is het laatste: om mensen als beledigend te behandelen wanneer het 6e woord dat we schrijven na aankomst op een forum is een BELEGGING ... het maakt me aan het lachen ...

Karl-Groucho Devant schreef:Weet jij hoe gogol​ Het archiveren van alle profielen, het werkelijke doel, enz. ​


Het is trollisme niets meer ... Kom op ciao bambino ...
0 x
Karl-Groucho voorkant
x 17




par Karl-Groucho voorkant » 25/02/08, 16:11

Het maximum.

U zoekt koste wat het kost een conflict, u antwoordt niet en u vraagt ​​mij om te antwoorden!

Ik herinner je hieraan (en zonder antwoord, ja, we zullen erover praten, van de CNIL!). Genoeg kinderachtigheid.

"Onmogelijk om uit te schrijven omdat het zo ergonomisch is!

Meld me alsjeblieft af.

Of verwaardig me te vertellen hoe ik het moet doen, waar ik het 'formulier' kan vinden
0 x
Karl-Groucho voorkant
x 17




par Karl-Groucho voorkant » 25/02/08, 16:13

"Gogol" een belediging!
Lachend ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79116
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/02/08, 16:21

Afmelden gebeurt via een e-mailverzoek aan de webmaster ...

Voor je "gelach" en je opmerking over "gogol", dat was wat ik zei: je bent een extremistisch aangezien u volgens uw criteria of een woord een belediging is of niet idem voor agressiviteit: de anderen zijn het maar jij nooit ...

Hier doet het me vaag denken aan een president ... : Mrgreen:

Ter informatie: "Espece de Gogol" wordt veel gebruikt in straattaal ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187




par Remundo » 25/02/08, 16:26

Hé Christophe ... Je kon het fluitje van deze meneer Chaud Front niet afsnijden, hij vraagt ​​zichzelf om uit te schrijven : Cheesy:

Zoals "ik provoceer", "ik zet aan en zet anderen aan" ... "Ik wacht op de vervelende kleine comeback ..."

Ik heb het met "extremistische" "paranaut".

"En ik voel me beledigd en ik word verontwaardigd en maak er een berg van ..."

Het meest uitzinnige is de laatste opmerking van deze groucho vooraan:

"Je zoekt koste wat het kost een conflict",

Met een bijnaam als die van jou en het hooi dat je hier aan het maken bent, is het zoals je zegt, Karl, om 'hardop te lachen' : Lol:
Dernière édition par Remundo de 25 / 02 / 08, 19: 50, 1 keer bewerkt.
0 x
Beeld
Karl-Groucho voorkant
x 17




par Karl-Groucho voorkant » 25/02/08, 16:28

Onder mensen die zichzelf niet serieus nemen en gevoel voor humor hebben, dus je weet het niet (...), is het gebruikelijk om Gogol voor Google als grap te gebruiken. Het gaat u dus niet aan, aangezien u de betekenis van het woord grap niet kent.

Wat betreft uw krachtige interpretaties van wie agressief is of niet, laat ik de lezers oordelen, ze zullen zien wie er nog steeds niet uit de speeltuin is.

Op een dag ben je misschien eindelijk volwassen ...

Geeuw geeuw (van dodelijke verveling).
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79116
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/02/08, 16:28

Ach ja, een beetje hulp is niet te vroeg!

Goede samenvatting van Remundo "trollisme" :)
0 x
Karl-Groucho voorkant
x 17




par Karl-Groucho voorkant » 25/02/08, 17:01

Remundo schreef:Hey Christophe ... Je kon het fluitje niet koppelen aan deze meneer Chaud Devant, hij vraagt ​​zich af om uit te schrijven: cheesy:

Zoals "ik provoceer", "ik zet aan en zet anderen aan" ... "Ik wacht op de vervelende kleine comeback ..."

Ik heb het met "extremistische" "paranaut".

"En ik voel me beledigd en ik word verontwaardigd en maak er een berg van ..."

Het meest uitzinnige is de laatste opmerking van deze groucho vooraan:

"Je zoekt koste wat het kost een conflict",

Met een bijnaam als die van jou en het hooi dat je hier aan het maken bent, is het zoals je zegt, Karl, om "hardop te lachen": lol:

_______________

Analfabeet, jij ook?
Werk goed samen, jongens!
Lees opnieuw, maar wat heb je aan rationele argumenten met jou ...
We hebben de hendels en we pissen erop (zelfs geen vreugde, je bent verdrietig ...), doen we aan klein corporatisme?

Wat een slimme ruimdenkendheid ...

En nu niets dat de bijnaam toestaat om iemand te beoordelen.
Nog een prachtig bewijs van humor van uw kant.
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 25/02/08, 18:27

Pfffff ..

Ah, je trekt ze Christophe aan ... op dit moment :schok:

Z-we moesten de URL doorgeven ... Dat is de schuld van Google en zijn verwijzingen ... : Mrgreen:

Maar de laatste daar, Groucho, hij is een goeie ... Het moet niet zijn eerste zijn forum

We kunnen de vaste persoon voelen, degene die zijn techniek poetst en die na heel weinig uitwisselingen zijn gal voor 100% in evenwicht weet te brengen.

Un PRO ik zeg het je

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79116
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/02/08, 18:39

Hihihihihi :) Maieuh het is niet mijn schuld ... Zijn er trollenvallen?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 275 gasten