Overlijden van de heer Gabriel Ferone de la Selva

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
chouwi91
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 26/06/11, 10:55

Overlijden van de heer Gabriel Ferone de la Selva




par chouwi91 » 01/08/11, 17:21

Dames en heren,

Gabriels familie, Georges Ferone de la Selva, informeert u over zijn overlijden vanmorgen.

Een plechtigheid vindt plaats op vrijdag 5 augustus 2011 vanaf 14 uur in de kerk van Angé (Loire et Cher).
Dernière édition par chouwi91 de 01 / 08 / 11, 19: 34, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/08/11, 18:16

Al mijn condoleances aan de familie.

Ik had hem eind 2002 leren kennen, hij was toen 76 jaar denk ik.
Hij is de auteur (onder andere) van deze teksten:

https://www.econologie.com/ees-les-solut ... s-554.html
https://www.econologie.com/ees-les-faits ... s-774.html
Geschreven in 1989!

Hij werkte voornamelijk in de jaren 70-80-90.

Hij was een zeldzame groene visionair, en lang voordat 'alles' opnieuw groen werd geverfd (in sommige gevallen fluorescerend).

ps: ik heb de titel gecorrigeerd omdat ferrone 2 r neemt denk ik...
0 x
chouwi91
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 26/06/11, 10:55




par chouwi91 » 01/08/11, 19:32

Christophe schreef:Al mijn condoleances aan de familie.

Ik had hem eind 2002 leren kennen, hij was toen 76 jaar denk ik.
Hij is de auteur (onder andere) van deze teksten:

https://www.econologie.com/ees-les-solut ... s-554.html
https://www.econologie.com/ees-les-faits ... s-774.html
Geschreven in 1989!

Hij werkte voornamelijk in de jaren 70-80-90.

Hij was een zeldzame groene visionair, en lang voordat 'alles' opnieuw groen werd geverfd (in sommige gevallen fluorescerend).

ps: ik heb de titel gecorrigeerd omdat ferrone 2 r neemt denk ik...





Bedankt voor je medeleven, het raakt me enorm en vooral ook voor je interesse in het werk van mijn grootvader.
Aan de andere kant is het Ferone met één echte R, bovendien zal ik corrigeren dat dit alles een beetje voorbij zal zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 02/08/11, 14:42

: Arrowu: :| Het is heel triest om een ​​man en zijn opmerkelijke werk te ontdekken ter gelegenheid van zijn vertrek.
bedanken chouwi91 voor de moed om dit onderwerp te creëren in deze pijnlijke omstandigheden.
Al mijn condoleances.

Ik ga de visionaire woorden van de heer Gabriel Ferone de la Selva doorgeven.
0 x
april
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 16/11/11, 03:12

Re: overlijden van de heer Gabriel Ferone de la Selva




par april » 18/11/11, 09:52

chouwi91 schreef:Dames en heren,

Gabriels familie, Georges Ferone de la Selva, informeert u over zijn overlijden vanmorgen.

Een plechtigheid vindt plaats op vrijdag 5 augustus 2011 vanaf 14 uur in de kerk van Angé (Loire et Cher).



Wij betuigen onze condoleances aan de familie.

We gingen op 19 juli 2011 naar Gabriel Ferone de la Selva in het ziekenhuis van Saint Aignan en dachten er lang niet aan dat hij ons een paar dagen later zou hebben verlaten.

We zullen deze man niet vergeten die met name het ORSECRAD-plan voor de kerncentrale van Fessenhein openbaar heeft gemaakt.

Het is verrassend dat hierover op internet geen informatie te vinden is.

Gerard Pierrot
Vereniging voor Bescherming tegen Ioniserende Straling (opgericht in 1962)
0 x
chouwi91
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 26/06/11, 10:55

Re: overlijden van de heer Gabriel Ferone de la Selva




par chouwi91 » 08/12/11, 03:08

APRI schreef:
chouwi91 schreef:Dames en heren,

Gabriels familie, Georges Ferone de la Selva, informeert u over zijn overlijden vanmorgen.

Een plechtigheid vindt plaats op vrijdag 5 augustus 2011 vanaf 14 uur in de kerk van Angé (Loire et Cher).



Wij betuigen onze condoleances aan de familie.

We gingen op 19 juli 2011 naar Gabriel Ferone de la Selva in het ziekenhuis van Saint Aignan en dachten er lang niet aan dat hij ons een paar dagen later zou hebben verlaten.

We zullen deze man niet vergeten die met name het ORSECRAD-plan voor de kerncentrale van Fessenhein openbaar heeft gemaakt.

Het is verrassend dat hierover op internet geen informatie te vinden is.

Gerard Pierrot
Vereniging voor Bescherming tegen Ioniserende Straling (opgericht in 1962)




Sir,

Namens mijn familie dank ik u voor uw steun in deze beproeving die ondanks de voorbijgaande maanden, al 4 maanden, moeilijk te doorstaan ​​is.

En wat mij betreft, ik dank u voor het bezoek en de kleine cadeautjes die u hem had meegebracht, we realiseerden ons na uw brief dat er iemand was overleden, maar na zijn ziekte kon mijn grootvader niet praten en kon hij ons niet vertellen wie.

Met vriendelijke groet,

Laura C Ferone, haar kleindochter
0 x
een bezoeker
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 21/10/13, 01:59

Re: overlijden van de heer Gabriel Ferone de la Selva




par een bezoeker » 21/10/13, 02:21

chouwi91 schreef:Dames en heren,

Gabriels familie, Georges Ferone de la Selva, informeert u over zijn overlijden vanmorgen.

Een plechtigheid vindt plaats op vrijdag 5 augustus 2011 vanaf 14 uur in de kerk van Angé (Loire et Cher).


een persoon die ik bij verschillende gelegenheden heb mogen ontmoeten, hij vond het erg aardig dat ik hem "Mr. Engineer" noemde. Hij hield erg van details over de technische aspecten van zijn werk, ik luisterde graag naar hem in zijn keuken in Angé, waar we nipten aan een whisky...
0 x
een bezoeker
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 21/10/13, 01:59




par een bezoeker » 02/11/13, 16:38

Het is jammer om deze advertentie op de forum getiteld "Humor"...!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 04/11/13, 12:48

Het is ook de forum "leven van forum"...

:|
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 186-gasten