Haal de pantone eraf

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 07/01/06, 19:34

Geniaal
Stel je alle opleggers voor die zijn uitgerust met een Pantone-systeem. Ik ben er zeker van dat het gemakkelijker is om goede resultaten te behalen met zulke motoren dan met onze arme lijfjes.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 07/01/06, 21:09

Zelfs als niet velen van ons resultaten boeken, is het absoluut noodzakelijk
valideer ze snel om onze standpunten te verduidelijken! We werken allemaal empirisch, dus hoe meer feedback we hebben, hoe duidelijker we zullen zien!!!
Dus, wanneer doen we deze Pantone-microconcentratie???
FEBRUARI??? WIE IS OK?????
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 07/01/06, 23:33

Het hangt allemaal af van mijn resultaten tegen die tijd en wanneer het zal gebeuren. Ik zou graag meedoen, maar het kan alleen maar nuttig zijn voor mijn leerproces. Ik veronderstel dat het hetzelfde is voor andere beginnende Pantonizers.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 31/01/06, 20:39

er is al een tijdje veel redactie ontworpen en het wordt tijd om een ​​samenvatting te maken van de uitgevoerde ervaringen!
Update onze zoekopdracht, het lijkt mij dat het een goed moment is!
Vind je het spannend??? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 18/02/06, 21:04

sinds die tijd!!! :schok: :schok: :schok:
Het stoort nog steeds niemand!!! : Cry: : Cry: : Cry:
Waarom wil je niet??? (Ik heb het over degenen die prototypes hebben!!!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 18/02/06, 22:55

Op 4 maart is er de Vinsobre-beurs (zuidelijke drome), er zal voor het eerst een stand gewijd zijn aan een tractor, gepropageerd door de man die mij heeft geholpen bij het maken van mijn prototype. Ik zal langs deze beurs komen om mijn bijeenkomst te laten zien aan degenen die geïnteresseerd zijn, geen blootstelling aan het grote publiek met mijn auto om de redenen die u wel kunt raden, maar ik zal niet ver weg zijn.
Ik moet meer te weten komen over de Mérindol-beurs die bekend is bij APTE, ik zou daar ook langs kunnen gaan.
Ik denk dat je zei dat er een gratis proefverbod was in Montpellier voor maart of april? waarom niet? 8)
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 19/02/06, 15:02

voor de testbank...er is altijd een weg!!! 8) Je hoeft alleen maar zo lang mogelijk van tevoren te waarschuwen!!!
wat de merindolbeurs betreft, van mijn kant zou ik niet de moeite nemen om daarheen te gaan!
Degenen die vooruit willen, delen de informatie en gaan akkoord om samen te werken voor de validatie van hun concept!!!
Als je iets doet, moet je het goed doen of niets doen!!! :x Ik heb al met hen deelgenomen aan Nature Avignon (biologische beurs)
Helaas kon ik het nergens met hen over eens worden... (nadat ik bijvoorbeeld al verschillende conferenties en debatten had georganiseerd naast mijn prototypes en krachtbanken, stelde ik voor dat ze zouden deelnemen aan de conferentie die ze voor de gelegenheid gaven, categorische weigering!! !) en mensen begonnen voor het einde te vertrekken!!! zeggend dat hij nog steeds aan het praten was over wat iedereen weet, zonder meer te geven (zoals gekopieerd en geplakt : Lol: )
Helaas ben ik niet de enige met dit soort feedback!!!
Iedereen kan zien wat hij wil!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 24/04/06, 22:35

: Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry:
BA JA WAT!!!
sinds februari wil niemand Pantone van de grond krijgen!!!

Dat is precies hoe we iets kunnen doen :frons:
Dus elke twee maanden kom ik mijn batterijen opladen in deze lege afdeling!!!
Pantone van de grond krijgen is blijkbaar niet wat veel mensen willen!!! In twee maanden!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 24/04/06, 23:44

Je moet er met André over praten! Hij doet pantone en bestuurt zijn vliegtuig : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 413-gasten