Ontbreekt in Mourmelon

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Psammetichos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 14/03/06, 14:00
Plaats: TOULOUSE

Ontbreekt in Mourmelon

par Psammetichos » 14/03/06, 14:03

Ontdek de site van deze ongelooflijke affaire:

verdwenendemourmelon.org

: Lol: zeer goed gedocumenteerde site.
0 x
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47

par Neant » 14/03/06, 14:08

Ja, dat is niet ver van mijn huis, ik heb de zaak goed gevolgd.
Dit is een zaak die aansluit bij de zaak van besmet bloed, waarbij niemand verantwoordelijk was en het proces eindigde in een ontslag.
Dit alles laat alleen maar zien hoezeer we in een corrupt en dronken Frankrijk leven.
Niets verbaast mij meer, eerlijk gezegd.
0 x
Psammetichos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 14/03/06, 14:00
Plaats: TOULOUSE

re

par Psammetichos » 14/03/06, 14:24

: Cry: Je hebt helemaal gelijk!
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

par jean63 » 14/03/06, 14:26

Archi-bekend; Christophe Hondelatte maakte onlangs op FR2 een programma in de stijl van "breng de verdachte binnen", waarin familieleden van de slachtoffers, journalisten en mensen waren uitgenodigd die direct of indirect aan de onderzoeken deelnamen.

De grootste boosdoener in dit verhaal is "La Grande Muette" die niet heeft gereageerd op de uitnodiging van Ch. Hondelatte, aangezien zij de families van de verdwenenen binnen een week of twee moesten inlichten die als deserteurs werden beschouwd (zonder voorafgaand onderzoek)!! : een schande voor Frankrijk en zijn soldaten.

Ja maar....het is geen econologie!! wat vindt onze webmaster ervan, hebben we het hier besproken?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47

par Neant » 14/03/06, 14:38

Muarf!!!

We hoeven alleen maar te zeggen dat dit deel uitmaakt van de zo beroemde ‘grote complottheorie’. : Mrgreen:
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen

par Rulian » 14/03/06, 15:07

De zaak is zeker spannend, maar heeft weinig te maken met het onderwerp econologie...

Ik denk ondanks alles dat het prima kan, zolang het maar in de rubriek "humor, blabla en gezelligheid" blijft.
0 x
Psammetichos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 14/03/06, 14:00
Plaats: TOULOUSE

re

par Psammetichos » 02/10/06, 18:14

: Cry: Oké, interessante discussie in ieder geval.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 02/10/06, 18:55

Dat is post-reanimatie, anders weet ik er niets van : Cheesy:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Psammetichos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 14/03/06, 14:00
Plaats: TOULOUSE

re

par Psammetichos » 15/11/06, 16:04

:schok: stel je vragen!!!
0 x
saveplanet
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 128
Inschrijving: 10/11/06, 19:05
Plaats: Parijs

par saveplanet » 15/11/06, 16:30

dat is de primeur, heet nieuws! : Lol:
De situatie was interessant en roept veel paradoxen op, afkomstig van het rechtssysteem en anderen, maar goed...
0 x
Samen kunnen we het veranderen

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 296 gasten