Vrienden en Rascals

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
emlaurent
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 153
Inschrijving: 17/12/05, 00:42
Plaats: Elzas




par emlaurent » 22/01/09, 16:56

Voordat je te enthousiast wordt over de verdiensten van beheerders van privéflitsers, kun je dit lezen:

DESINFORMATIE - Special Flash: Radar in de weg!

Wanneer een automatische snelheidscamera wordt beboet, roostert desinformatie de snelheidslimieten en moeten we van blazen in lantaarns overgaan...

Sinds eind 2003 floreren flitspalen langs Franse wegen en snelwegen. Geïnstalleerd als onderdeel van een campagne om de verkeersveiligheid te versterken, hebben ze ook heftige reacties uitgelokt van sommige automobilisten die het niet op prijs stellen om "bespioneerd" te worden en voortdurend beboet te worden. Onder deze omstandigheden is het gemakkelijk te begrijpen dat sindsdien valse geruchten en andere benaderingen over het onderwerp de ronde hebben gedaan.


Lees hier meer: hoaxbuster

Deze e-mail circuleert al een tijdje op het net...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 22/01/09, 21:36

Ik begreep het Hoaxbuster-artikel niet helemaal. Ze brengen cijfers, ... geloofwaardiger / beargumenteerder dan de originele "hoax" ??? Ik zag de samenstelling van het Atos Origin-bord ook niet duidelijk.....

Het dagelijks bestuur waarnaar hij stuurt, citeert Thierry Breton (voormalig minister van Economie), zelfs als het nodig is om hem te vervangen (of toe te voegen) : Mrgreen:) Robien van Breton, wat verandert er??? : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 22/01/09, 22:19

De broer van Robien zat er vanaf het begin bij.

Als Thierry Breton hem verdreef... toen hij niet langer een blaffer-minister was, is het hun leven als krabben!

: Mrgreen:
0 x
oliburn
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 181
Inschrijving: 30/01/07, 07:59
Plaats: 33 Mérignac




par oliburn » 23/01/09, 06:56

het lijkt mij dat hoaxbuster de waarheidsgetrouwheid in twijfel had getrokken
van de wet op de keuring van voertuigen na een ongeval ???
dus.....................!!!! :frons:
natuurlijk worden we genaaid zodra we een stap zetten!
maar zodra we niet meer consumeren breekt de wereld
de mond, het is een mooie revolutie! we hebben ook
echte macht! en we kunnen ze ook op tijd plaatsen
op tijd... zodat deze verdomde samenleving op een dag zal veranderen
hij is de man die moet worden veranderd en zo lang als een kleine ezel of een
stelletje beeftons zullen de wereld doen draaien, er is niet veel
van hoop : Mrgreen:
de enige manier om flitspaalbeheerders niet te verrijken
is om met de toegestane snelheid te rijden!!!
0 x
Wees je eigen toorts, je eigen toevluchtsoord, je eigen meester ... "

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 280-gasten