De vereniging: het idee, de mannen, de artikelen en middelen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8

par renaud67 » 26/11/09, 16:30

: Cheesy: Het gaat om het subsidiëren van het planten van een paar duizend bomen per jaar en dan niet te vergeten het kweken van een paar tonnen algen : Cheesy:
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16119
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5239

par Remundo » 26/11/09, 22:57

vooral omdat de best opgevangen CO2 nog steeds degene is die niet wordt uitgestoten : Idee:
0 x
Beeld
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai

par dekerle » 27/11/09, 13:55

In feite zijn het niet met een paar honderd bijdragen voor 18 euro die grote projecten mogelijk maken!

Dan vraag ik alleen dat om de organisatoren van de vereniging te ontmoeten.

Het is noodzakelijk om een ​​belangrijke werving te starten met bedrijven, zodat ze de vereniging iets geven om te evolueren!
Wat hij ze belastingverlagingen zal geven...

Zoek dan een zakenpartner! wat ons de mogelijkheid geeft om te experimenteren met het luchtbehandelingsproces. er is er een in Frankrijk die bereid is te investeren, al was het maar op zijn plaats en met een minimum aan geld!

Hoe dan ook, het is niet door te praten en te fantaseren dat we vooruit komen! je moet gaan, organiseer de werving!

we bestuderen de techniek, we onderzoeken hoe we kunnen verbeteren... en we bestuderen de kosten van de behandeling
En de kosten! het mag niet de pb zijn! de pb is: welke moeite doen we om de middelen te vinden om te betalen?!
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

par Christophe » 27/11/09, 14:06

dekerle schreef:In feite zijn het niet met een paar honderd bijdragen voor 18 euro die grote projecten mogelijk maken!


Precies, over het algemeen laten de bijdragen alleen toe om de lopende kosten van de vereniging te ondersteunen... maar een groot aantal leden laat toe om een ​​"gewicht" te hebben in de hulpvraag, donaties en subsidies... maar een vereniging moet over andere middelen beschikken bestaansmiddelen dan subsidies!

We zitten sowieso nog niet aan een paar honderd leden!
0 x
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai

par dekerle » 28/11/09, 15:27

hou me op de hoogte wanneer er een echte meeting is!! Ik zou kunnen komen, ik ben nu een tijdje vrij

Bedankt Christoffel
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

par Christophe » 10/12/09, 17:34

Hier, na vele maanden is het klaar: https://www.econologie.com/forums/associatio ... t8916.html

Ik denk dat we dit onderwerp hier kunnen sluiten, gewijd aan "schepping" aangezien de vereniging is opgericht en de geschiedenis van het niet hebben van 2 tweelingonderwerpen!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gildas, Remundo en 274 gasten