De vereniging: het idee, de mannen, de artikelen en middelen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai

de associatie

par dekerle » 03/10/09, 15:32

Goed mijn mensen! Ik denk dat je de assoc verwart met de saus! (Ik ben te sterk ah ah ah!!!) maar aarzel niet om mee te doen forums die praten over Maïté of anderen...

Wat mij betreft zou ik graag de mensen willen ontmoeten die de vereniging hebben opgericht, om dat allemaal persoonlijk te bespreken, om zo weer een stukje verder te komen.
Ik zou graag mijn standpunten willen geven, om de schmilblick vooruit te helpen ... nou, dat is wat!

laat het me weten op punt me om erachter te komen hoe ik je kan ontmoeten. tot snel dappere en wijze mensen.
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

par Flytox » 03/10/09, 22:51

Hallo dekerle

Wat mij betreft zou ik graag de mensen willen ontmoeten die de vereniging hebben opgericht, om dat allemaal persoonlijk te bespreken, om zo weer een stukje verder te komen.
Ik zou graag mijn standpunten willen geven, om de schmilblick vooruit te helpen ... nou, dat is wat!

laat het me weten op punt me om erachter te komen hoe ik je kan ontmoeten. tot snel dappere en wijze mensen.


Van mijn kant kun je me bereiken op Skype door te zoeken naar "Flytoxecono" of een privébericht.

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

par Christophe » 24/11/09, 14:55

Ja je kunt elk contact met ons opnemen via PB en meer (skype) als je affiniteit hebt!

Welnu, ik ben verheugd aan te kondigen dat de ECONOLOGY ASSOCIATION nu officieel wordt opgericht (dossiers ingediend bij de rechtbank, het ontvangstbewijs dat ik heb ontvangen heeft juridische waarde: we kunnen er "alles mee doen") en officieel moet worden afgerond (publicatie in de krant ) voor het einde van het jaar!

Dus binnenkort op econo: officiële publicatie van de statuten, het RI, de lidmaatschapsformulieren, enz enz van een pagina en een deel van de forums opgedragen aan de vereniging...

Bestuursleden weten dat we een zeer zware en pijnlijke fase achter de rug hebben en dat we nu concrete actie kunnen ondernemen! Dus felicitaties aan iedereen en in het bijzonder aan Lietseu die de vonk van ontbranding heeft gegeven!

ps: de vaste leden van de forum kunnen ons al, als ze willen, hun bijdrage sturen (contacteer me voorlopig in pm). We stellen 18€/jaar vast voor actieve of passieve leden.

Actief lid = aandelen en participatie in de vereniging.
Passief Lid = geen concrete actie maar deelt de drijfveren en overtuigingen van de vereniging

Elke donatie is ook welkom! : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

par Christophe » 24/11/09, 16:31

Jaaaaaaah ik heb net een PM ontvangen van ons 1e passieve lid (je mag niet zeggen wie het is!)! : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

par Christophe » 24/11/09, 17:00

En 2!!!

Beeld Beeld

Dat is één per uur! : Mrgreen:
0 x
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai

par dekerle » 24/11/09, 20:32

Een PB?? het is wat?? Ik ben slecht in raadsels!!! vertel me stepup?

Anders moet ik de draad vinden, maar ik wil me bezighouden met luchtbehandeling (aan de uitlaat van fabrieksschoorstenen of buitenlucht)...
Vind de meest effectieve microalgen, werk aan de levensomstandigheden ervan, enz., en zie het gebruik ervan, bijvoorbeeld door de olie terug te winnen, die zou kunnen dienen als brandstof voor een thermische elektriciteitscentrale waar we aan de uitgang kunnen herbronnen. behandel de lucht met dezelfde algen...
of de olie terugwinnen, om deze te gebruiken in plaats van palmolie (gebruikt in frituren, als vetinname uit de algemene voeding) die tot nu toe het goedkoopst te produceren is en die onder meer in velden in Indonesië wordt aangeplant... in plaats van het tropische bos!

help me mensen te vinden die tijd hebben... Ik heb er nu een paar.

dank u Christophe
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

par Flytox » 24/11/09, 21:01

Hallo dekerle
dekerle schreef:Een PB?? het is wat?? Ik ben slecht in raadsels!!! vertel me stepup?

Het is een MBERICHT Ppersoonlijk heb je het icoontje onder de berichten.
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

par Christophe » 25/11/09, 10:21

Goed gezien de informatievraag zal ik proberen een verklarend onderwerp te schrijven over de werking van de vereniging. tijdens de Dag.

dekerle schreef:Een PB?? het is wat?? Ik ben slecht in raadsels!!! vertel me stepup?


Flytox antwoordde, bedankt. MP = Prive Bericht ook het is kif kif.

We kunnen het per PM naar elk lid sturen op hun profielpagina

Deze 2 pictogrammen verschijnen aan het einde van het bericht van elk lid.

Hier daar:

: Arrowd: : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:
0 x
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai

par dekerle » 26/11/09, 16:13

lol oké bedankt!

het ideaal zou zijn om subsidies te hebben om vooruit te komen in de behandeling van gassen, zonder na te denken over oliën en zo!
de behandeling van water in een bezinkingsbekken levert niets op, maar de gemeenschappen betalen voor de sanitatie,
voor de lucht moet je in dezelfde geest beginnen anders doen we nooit iets... en de pb van co2 is het grootste probleem van de eeuw!
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

par Christophe » 26/11/09, 16:18

Kunt u alstublieft uitbreiden?

CO2 afvangen is zwaar industrieel werk en niet het soort project dat een vereniging alleen kan steunen.

Vooral in de beginperiode...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten