De vereniging: het idee, de mannen, de artikelen en middelen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas

par Hasardine » 19/07/09, 15:25

Het is waar!

we komen, we eten, we houden van en ................. de recepten volgen niet! wat is er aan de hand Leutseu? je hebt besloten om al deze goede recepten voor je te houden.

Ontoelaatbaar, dat !!!!!!!!!!!!!!!! :x
0 x
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai

par dekerle » 23/07/09, 20:18

goed als we een ontmoeting organiseren tussen mensen + gemotiveerd door ecologie en interessante projecten, in plaats van tonijnpasta?

Ik woon in het noorden, als het voor september kan worden gedaan, zou het cool zijn
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 23/07/09, 21:16

Dekerle: we staan ​​je niet toe! :onheil:

Het eten is het cement van een vereniging :D

Wij, ervaren en vooraanstaande econologen, zullen ons bij een 8 e interventie door een econoloog-ontdekker niet laten zien.

We hebben gewerkt, zie je eerder! :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai

par dekerle » 23/07/09, 21:50

je hebt gelijk! Ik maak mijn pissed :)
maar ik zou serieus een tafel willen maken waar we bespreken, tussen degenen die al projecten in uitvoering hebben, zij die ideeën hebben ... en daar een punt op maken!

het is de gelegenheid voor degenen die niet weten, om de beroemde viool te proeven!
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas

par Hasardine » 24/07/09, 18:33

Olifant moet niet overstuur raken, er is ook viool! LOL!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 16/09/09, 00:19

Kleine samenvatting om u de voortgang te geven.

De status van de vereniging is definitief en ze zullen binnenkort in de rechtbank van Straatsburg worden ingediend.

De stoel zal bij de verenigingen in Straatsburg zijn.

De statuten + RI waren een nogal pijnlijke en lange maar verplichte stap ... de dappersten van u zullen in staat zijn om ze opnieuw te lezen zodra ze zijn gepubliceerd!

Voor de bijdrage hebben we 18 € / jaar vastgesteld. In feite is het niet genoeg voor een vereniging van technische aard ... en gezien haar "doelstellingen" ... zullen middelen nodig zijn, nou ja, er zijn niet alleen lidmaatschappen als financieringsbron ... gelukkig!

We houden u op de hoogte zodra er iets nieuws is ... (CA-leden weten waar ze naartoe moeten gaan)
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 16/09/09, 10:11

JA, goed nieuws, maar ik heb dit recept voor tonijnpastasalade nog steeds niet ontvangen! : Cry:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 16/09/09, 10:13

Ah ah ah! Ik weet niet eens wie het gedaan heeft ... als het Christine is, ben ik slecht ...

En google geeft niets? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 16/09/09, 13:57

Dit is de vrouw van onze gastheer. En dit is het recept dat ik nodig heb. :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

par Gregconstruct » 23/09/09, 10:54

Ben je gek ???

Je praat eten zonder zelfs het denken te drinken !!!

Beeld
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 238-gasten