Reclame op het internet: de gratis content ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Heeft u een ad-blocker gebruiken?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Flytox » 27/07/16, 20:59

Flytox schreef:
Did67 schreef:WIJ MOBILISEREN OF WE SODOMISEREN DROSOPHILA????

1) Christoffel:

- kunt u mij een maandelijks budget geven om de server te onderhouden en andere "extra kosten" te dekken; met andere woorden, bespaar econologie, hoeveel kost het per maand?

2) Alle anderen:

- die a priori voldoende geïnteresseerd is in het onderhoud en daarvoor bereid is zijn hand in zijn zak te steken in de vorm van een abonnement (maandelijkse of jaarlijkse overschrijving - geen "donatiebelofte" die snel zal worden vergeten) aangezien het is zou zich abonneren op deze of gene eend???

We gaan uit van een 'geen advertenties'-aanname.


Ok op het principe maar niet op de periode (Econologen zijn op vakantie). Wacht tot het begin van het schooljaar om de troepen te verzamelen...
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Remundo » 27/07/16, 22:20

Ik had het onderwerp genoemd...

het zou stom zijn om econologie voor een paar roro's te sluiten...

De site BDPV.fr (fotovoltaïsche database) wordt gefinancierd met donateurs (waaronder ikzelf) en het lijkt erop dat het meevalt.

Hij heeft ook een vereniging opgericht die wordt gesteund door BDPV door een eenmalige levenslange bijdrage + gratis donatie aan te bieden.

Draai de forum economie (alleen de forum ?), ja, hoeveel kost het?
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Jardinierbricoleur
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 198
Inschrijving: 31/01/14, 19:15
x 11

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Jardinierbricoleur » 27/07/16, 23:43

Ik heb geen keuze om voor mijn accommodatie te betalen.

Ik bied gratis tuingidsen aan.

Dingen moeten terugkomen.

Moedig dus vrienden van onze sites aan door ze te bezoeken.

De mijne: Tuinieren in Frankrijk.


Dank je wel!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 29/07/16, 13:08

Ik denk niet dat we moeten vertrouwen op 100% donaties om het voortbestaan ​​van een project (wat het ook is...) te bepalen, vooral niet op internet, omdat donaties via internet zeer beperkt blijven in % ("Waarom geven Er is iemand anders wie zal het doen...", "Waarom betalen, internet is gratis"...).

Econology heeft niet de media-ondersteuning van de Telethon... (en dat is jammer... gezien de inzet...)

De kosten van de site bedragen momenteel enkele honderden € per maand, alles inbegrepen... en de forum is onlosmakelijk verbonden met de rest van de site, jammer dat de stamgasten van forums niet meer reageren (aangezien het weer kan...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par chatelot16 » 29/07/16, 13:40

Ik vind dat de opmerkingen over het "ding dat je site noemt" het dupliceren forum waar de commentaren beter zouden kunnen worden geplaatst ... Ik zou liever hebben dat elk artikel betrekking heeft op een onderwerp op de forum

op de forum we zien de nieuwe geplaatste berichten terwijl we op de site de nieuwe reacties niet zien

een ander probleem op de site er is geen wachtwoord, iedereen kan met elke naam schrijven dus gebruik de naam van een bekend lid van furum: ik denk dat het een groot probleem is

qunad Ik zeg "ding dat je site noemt" het is niet pejoratief, het is gewoon dat ik geen exact woord heb om het ding aan te duiden ... voor mij is de site de hele site, niet alleen het ding dat ik niet kan noemen

dailleurs zelf in het vorige bericht heb je het over de rest van de site ... dus je moet een naam vinden!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 29/07/16, 14:00

Het is nog steeds niet erg ingewikkeld om van tijd tot tijd te gaan kijken wat er nieuw is op de site...

Er is geen echte duplicatie: veel internetgebruikers houden niet van forums (momenteel niet al te modieus) en zijn tevreden met het becommentariëren van artikelen min of meer punctueel en op min of meer interessante manieren (zie de laatste opmerkingen over de tuiniermethode van Didier)... wie verder wil gaan, kan dat doen op forums...

Voor de usurpatie zorg ik voor de matiging... het is een valse reden!

Er is geen systeem om leden van de forum op de site...

Als er een functie "laatste opmerkingen" is, is hier anders de RSS-feed met opmerkingen: https://www.econologie.com/comments/feed/ en artikelen: https://www.econologie.com/feed/

Wat betreft de organisatie van de site, het is nog steeds niet erg ingewikkeld (maar je moet toch een beetje moeite doen...):
De artikelen: https://www.econologie.com
de forums: https://www.econologie.com/forums/

Er is nu niets anders... en de interne zoekmachines (van de site en forums) zoek op econologie.com dwz op deze 2 delen. U kunt dus terugkeren naar de site door te zoeken op de forum en vice versa!

ps: als u uw adblocker uitschakelt, ziet u suggesties voor meerdere pagina's...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par chatelot16 » 29/07/16, 15:42

Ik heb nog nooit een adblocker gehad!

als je de indruk hebt dat ik een adblocker heb, is dat ernstiger, omdat er iets anders blokkeert, bijvoorbeeld iets op de site dat niet voor iedereen compatibel is
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 29/07/16, 17:01

Als u afbeeldingen ziet onder de titels "Andere pagina's met hetzelfde thema:" en "Suggesties van andere pagina's voor u:" betekent dit dat alles normaal werkt aan uw kant!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 08/09/16, 15:20

Ik heb net een kleine pagina geschreven om de site te helpen en donaties te doen: https://www.econologie.com/aider-econolo ... re-un-don/

Bedankt voor uw steun voor de duurzaamheid van de site en de forums
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par chatelot16 » 08/09/16, 16:59

je geeft nog steeds geen antwoord op hoeveel je zou moeten geven om van de bub af te komen!

uw advertentie wordt hels ... slechte lay-out die de belangrijkste opdrachten van de verbergt forum ... dwing om de zoom te veranderen zodat de knop om de advertentie te sluiten zichtbaar wordt, keer dan terug naar de normale zoom ... en begin opnieuw elke keer dat de advertentie terugkomt

econologie is de eerste site waarvoor ik een adblocker heb geplaatst!

plaatst advertenties met een juiste lay-out! laat de adverteerders uw site niet afslachten met advertenties die deze onleesbaar maken

hoeveel moet je geven om te kunnen zeggen, ik heb een adblocker geplaatst, maar ik geef meer dan de advertentie vermeldt?

maar dat is niet genoeg! het doel van een forum is om een ​​voldoende aantal lezers te hebben zodat er bekwame mensen zijn die reageren, niet te reduceren tot een klein aantal vaste klanten die de fouten dragen

dus de belangrijkste vraag is hoeveel u moet geven om onaangename reclame voor iedereen, inclusief bezoekers, te vermijden: dat is de enige manier waarop de forum zal zijn plaats innemen
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 253 gasten