De oorlog in Iran binnenkort?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 15/06/08, 20:05

Nou, ik ga het voor deze kaart doen, want hij is prachtig.

Zie je, Christophe, de VS hebben het idee om het veel beter te doen dan de kleine Straat van Hormuz... Ze kunnen gemakkelijk binnenkomen via de westelijke flank van Iran, en aanvallen langs de zuidelijke kust van Iran.

Ze zullen dus de hele Perzische Golf beheersen (omdat ze al bevriend zijn met de landen van de zuidelijke Golf), van waaruit 50% van de wereldolie-export en waar bijna 80% van de gemakkelijk te exploiteren oliereserves zich bevinden.
Dernière édition par Remundo de 15 / 06 / 08, 20: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 15/06/08, 20:10

bpval schreef:STRUIK

vond zijn HOOFDKANTOOR

Het zal het veranderen van RICE

Jij bent daar

Je bent al in oorlog ... het is delirium

Ciao

We denken, we analyseren...

Van mijn kant zal ik onmiddellijk tekenen, zodat ik gegarandeerd ongelijk heb. :D
0 x
Beeld
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 15/06/08, 20:17

NEE

Jij speelt ....
Je analyse... je reflectie... waar zijn ze voor?
Een schaakspel waarin je geen stukken manipuleert.
Israël wil de huid van Iran
Iran wil de huid van Israël

Bush speelt... Hij heeft nog steeds het meesterschap... (Meer gezegd door ik weet niet meer wie in de post)

Delirium

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 15/06/08, 20:17

Remundo schreef:Zie je, Christophe, de VS hebben het idee om het veel beter te doen dan de kleine Straat van Hormuz... Ze kunnen gemakkelijk binnenkomen via de westelijke flank van Iran, en aanvallen langs de zuidelijke kust van Iran.


1) Ik sprak niet als oorlog, maar als vrede met de Amerikaanse supertankers, waarvan er verschillende door de...

2) Voor de invasie ja maar niet vanuit het OOSTEN...en ja kijk naar het aangrenzende land in het OOSTEN...Is alles toeval? Het is een tang ... een strijdplan dat grotendeels is voorbereid sinds 11 september ... 2012 nadert ...

Ik geef je de link die eerder onopgemerkt bleef: http://www.youtube.com/watch?v=qk2REkgJmQw
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 15/06/08, 20:25

Bedankt Christophe,

Zeer (te?) veeleisend als een video, een beetje vereenvoudigd, maar er is een kern van waarheid...

Goed gezien in Afghanistan, ik geloof ook dat ze daar onlangs hun aanwezigheid hebben versterkt, en Sarko ook met 700 man. Gelukkig zouden de VS het zonder ons niet kunnen. : Lol:
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 15/06/08, 20:31

700 man... toegegeven, het is niet veel, maar het zijn elite-eenheden met ultramoderne uitrusting... maar er is ook veel humanitair werk, nietwaar?

Ik vind de video niet te links of assertief, ook al hadden sommige afbeeldingen beter gekozen kunnen worden... en afgezien van de 32e en 33e voorstellen (in ons geval...) vind ik de rest 100% waar...
Dernière édition par Christophe de 15 / 06 / 08, 20: 35, 1 keer bewerkt.
0 x
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 15/06/08, 20:34

Frans heeft als groot voordeel dat hij geen Amerikaan is : Mrgreen:
we kunnen ze allemaal kwijtraken, de Amerikaanse mening is tegen fouten... maar als de GI's sterven, zullen ze de oorlog onmiddellijk willen stoppen... : Mrgreen:
als bewijs, de duizenden burgerdoden raken hen niet... maar een jongen uit de stad is iets anders...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 17/06/08, 20:25

Luister niet naar 007 fanmedia, lees dit: https://www.econologie.com/forums/iran-bours ... t5571.html
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 17/06/08, 22:14

Dag
georges100 schreef:Frans heeft als groot voordeel dat hij geen Amerikaan is : Mrgreen:
we kunnen ze allemaal kwijtraken, de Amerikaanse mening is tegen fouten... maar als de GI's sterven, zullen ze de oorlog onmiddellijk willen stoppen... : Mrgreen:
als bewijs, de duizenden burgerdoden raken hen niet... maar een jongen uit de stad is iets anders...


Het is dingen door een smalle bril bekijken.
De cijfers waren vrij welsprekend in de jaren 58 in Indochina, en in 60 toen Frankrijk zijn jonge mannen dood telde in Algerije, hij zei niet hoeveel er stierven aan de andere kant? het is waar dat ze rebellen werden genoemd, in de donkere jaren van 1942 werd de bezetter partizaan genoemd..

Je moet vermijden een volk te beoordelen op de manier waarop hun regering handelt, je zult de Amerikanen kennen als je onder hen leeft.. Wat het land ook is, de soldaten voeren bevelen uit..

Het is heel goed geïllustreerd door Jean Ferrat in (het geluid van de laarzen)..
Song al lang verboden in Frankrijk
Als de GI's niet op de stranden van Normandië waren geland en vergeten dat de grootste verliezen van hun mannen in Elzas, Lotharingen waren dat ze leden.

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 17/06/08, 22:37

Het is niet verkeerd André... hoewel ik niet zeker weet of het niet de Slag om de Ardennen was die de dodelijkste was voor de geallieerden, nietwaar?
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 408-gasten