De nieuwe winkel

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 19/11/15, 10:21

Obamot schreef:Maar ik wil je er wel op wijzen dat ik een van de weinigen ben die regelmatig reclame maakt voor de winkel ^^


Oh? Hier op de forum of elders?

Omdat het elders nog beter is (een klein linkje hier en daar om te bezuinigen, niet per se de winkel, dat is wat ik je vraag alle maandenlang...zonder uiteraard in de spam terecht te komen...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 19/11/15, 16:37

Persoonlijk, wanneer de reacties van Le Soir au de Actu24 het toelaten, b.v. als ze over PV-panelen of een ander econologisch onderwerp gaan, verwijs ik ernaar forums econologie.

Het is overigens niet mogelijk om uw eigen advertenties op de pagina's van forums, met elke keer een ander object? Ik herinner me dat ik advertenties zag toen we niet als lid waren geregistreerd.

Toen ik een "handelaar in PV-panelen" was, heb ik de forums (ja, ik weet het, het is erg ondeugend : Oops: , maar mijn toekomst hing ervan af) om lovend te spreken over het bedrijf waar ik werkzaam was.

Ik had vijf of zes identiteiten.

Gouden regels:

- opgemerkt worden als een "nuttige" spreker, plaats geen link vóór de 20e interventie, plaats er niet elke keer een.
- versterk van tijd tot tijd uw invloed door een andere identiteit te gebruiken om te zeggen dat u gelijk heeft (ook hier, wacht) of door 'u'-vragen te stellen
- maak accounts aan vanaf een “prullenbak” e-mailadres (bijvoorbeeld gmx of laposte)
- maak voor elk een andere bijnaam forum, maar maak het leven gemakkelijker met slechts één wachtwoord
- doe het tussen 17 uur en middernacht of vóór 24 uur, zodat je niet overkomt als iemand die dat alleen maar hoeft te doen.

Ik besteedde er een goed uur per dag aan.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
JLB29P
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 39
Inschrijving: 19/06/09, 15:41
Plaats: Brest




par JLB29P » 20/11/15, 10:59

Suggestie:
veel potentieel interessante producten worden niet aangeboden
Je kunt niet alles verkopen!
Het zou interessant zijn om bij bepaalde producten die u niet aanbiedt, aan te geven waarom (wanneer deze te duur zijn, is het aan ons om op basis van onze middelen te beslissen)
maar voor bepaalde producten die op het eerste gezicht aantrekkelijk zijn, kan dit te wijten zijn aan ontwerpfouten of omdat ze niet milieuvriendelijk zijn... (niet in de geest van de site)

Voorbeeld: Ik werd verleid door een CO- en rookmelder (1 apparaat voor 2 toepassingen) voordat ik besefte dat dit niet erg slim was (CO en CO2 concentreren zich op grondniveau terwijl rook opstijgt!

(uw winkel mag geen gasfabriek worden!)
0 x
Hebben een heel grote ambities om niet uit het oog te verliezen in het nastreven van hen.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 20/11/15, 11:28

het is CO2 dat zwaarder is dan lucht en op de grond blijft als het koud is

CO, dat bij zeer lage doses giftig is, heeft dezelfde dichtheid als lucht

en wanneer het door vuur wordt geproduceerd, is het heet en stijgt het als rook naar het plafond

het plafond is dus de juiste plek voor zowel een rook- als CO-melder

het probleem met het plaatsen van CO en rook in hetzelfde apparaat is dat de levensduur niet hetzelfde is voor de 2

de rookmelder is heel eenvoudig en moet heel lang meegaan: bijna eeuwig

de CO-melder bevat een chemische cel die gevoelig is voor allerlei soorten vervuiling: moet vaak worden gecontroleerd en heeft een beperkte levensduur
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 20/11/15, 17:10

Het zou interessant kunnen zijn om een ​​radioactiviteitsmeter in de winkel te hebben, gezien de preoccupatie van mensen met kernenergie.

Nog niet zo lang geleden was ik op zoek naar een apparaat om de ongevaarlijkheid van bepaalde experimenten te controleren, ik heb het over een echt fysiek meetinstrument (althans in Bq, geen dosismeter).
Op Amazon zijn er enkele voor prijzen tussen de 200 en 300 €, helaas detecteert geen enkele α-straling of neutronen (alleen β, γ en X, gemakkelijker te detecteren). Er bestaan ​​α-detectoren, maar alleen voor dosismeters en voor een minimumbedrag van € 600,-. Voor neutronen weet ik niet of het bestaat.
Als iemand een oplossing heeft, ben ik geïnteresseerd.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 20/11/15, 17:37

Exnihiloest schreef:Het zou interessant kunnen zijn om een ​​radioactiviteitsmeter in de winkel te hebben, gezien de preoccupatie van mensen met kernenergie.


Absoluut, ik loop al jaren met dit idee rond...er zijn er een paar verkrijgbaar voor minder dan €100,- maar ik heb nog nooit een distributeur gevonden...tot nu toe!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 20/11/15, 19:08

Exnihiloest schreef:Het zou interessant kunnen zijn om een ​​radioactiviteitsmeter in de winkel te hebben, gezien de preoccupatie van mensen met kernenergie.

Nog niet zo lang geleden was ik op zoek naar een apparaat om de ongevaarlijkheid van bepaalde experimenten te controleren, ik heb het over een echt fysiek meetinstrument (althans in Bq, geen dosismeter).
Op Amazon zijn er enkele voor prijzen tussen de 200 en 300 €, helaas detecteert geen enkele α-straling of neutronen (alleen β, γ en X, gemakkelijker te detecteren). Er bestaan ​​α-detectoren, maar alleen voor dosismeters en voor een minimumbedrag van € 600,-. Voor neutronen weet ik niet of het bestaat.
Als iemand een oplossing heeft, ben ik geïnteresseerd.


Het is niet de econologiewinkel die een apparaat kan uitvinden dat niet bestaat, een hard meetapparaat van 100 euro dat hetzelfde doet als dat van 600 euro.

je moet voorzichtig zijn als importeur-verkoper! je moet zeker zijn van de kwaliteit van wat je verkoopt, dus verkoop vooral wat je weet, dus waarvan je de kwaliteit kunt beoordelen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 20/11/15, 20:03

Ja chatelot het vinden van de juiste producten bij goede leveranciers is een van de moeilijkheden van handelaar zijn!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/11/15, 17:22

Alfastraling is vrijwel niet waarneembaar omdat een simpele aluminiumfolie, of zelfs minder, ze tegenhoudt: een beetje zoals proberen een kaars onder een blikje te detecteren.
Neutronen zijn ook een kwestie van grote machines, omdat ze geen elektrische lading hebben
Maar het idee om een ​​Geigerteller aan te bieden lijkt mij uitstekend. Ik vrees helaas, nadat ik ze een tijdje geleden heb geprobeerd te verkopen, dat er geen echt goedkope zijn: degenen die ze verkopen weten dat potentiële kopers gemotiveerd zijn : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 28/11/15, 20:48

Er is een blog (nieuwssectie) van de winkel: https://www.econologie.com/shop/blog

U kunt rechtstreeks commentaar geven via nieuws (zonder dat u klant hoeft te zijn of zich hoeft te registreren...)

Ik heb een mini-gebruikershandleiding geschreven voor voormalige klanten: https://www.econologie.com/shop/blog/mod ... lientes-n3

Als u opmerkingen of suggesties heeft: hier of in de nieuwsreacties.

dank u
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 394 gasten