De nieuwe winkel

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/11/15, 23:22

Ah, ik heb net een blogmodule gekocht, ook voor de winkel...

Ik ga daar de nacht doorbrengen en het zal morgen functioneel zijn :)

Daar kun je inhoudelijk reageren (een soort mini forum wat...) Ik zou het voor 2 dingen gebruiken:

1) Winkelnieuws (nieuwe functies, producten...promo...)

2) Enkele meer "inhoudelijke" items (bijvoorbeeld het gebruik van een aangesloten stekker)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/11/15, 01:06

Blogmodule geïnstalleerd...maar er zijn 2 of 3 dingen die ik niet echt leuk vind...Ik vroeg om een ​​ruil voor een andere blogmodule...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/11/15, 09:41

Christophe schreef:Iemand een helpende hand? :|

Hallo,

Het lijkt mij dat ik al vaak heb gesproken.

Al het werk opnieuw doen is tijdrovend om een ​​nieuw concept aan te passen (1 of 2 maanden als ik het me goed herinner voor iso-heating en het is VOORDAT gedaan) ik heb sowieso geen toegang tot de andere forum en alles is er van mijn aantekeningen en onze uitwisselingen. Dus ik weet niet wat ik moet zeggen.... (ik kan hier via PM contact met je opnemen, zoals je suggereerde, maar mijn aantekeningen zijn hier niet!)

Wat ik me eigenlijk herinner, is dat er werd gesuggereerd dat men tijdens een migratie de aandacht van degenen die de verschillende platforms bezoeken niet mag "afleiden", dat men het rustig aan moet doen, dat men integendeel moet profiteren van het VERSTERKEN van de synergie tussen hen (en het diagram geven). Want inderdaad, het zou zonde zijn als dit nieuwe ontwerp (wat ik leuk vind maar waar je een beetje de weg kwijtraakt in vergelijking met de oude configuratie) werkt als iso-heating, mensen afleidt en participatie verspreidt. Maar met twee grote conceptbreuken is het natuurlijk moeilijk om nog andere meningen te geven, zelfs niet om voorspellingen te doen....

Maar deze fout komt vaak voor, ricardo.ch/ deed hetzelfde in deze vereenvoudiging voor de mobiele interface, het is alleen de moeite waard als er een grote campagne achter zit om mensen naar het nieuwe platform te trekken (en zelfs daarmee vertelde de webdesigner die ik ken me dat het verkeer daalde en dat hij liever de oude had verbeterd dan een drastische pauze zoals zij deden). Hij vertelde me dat ze een van hun sites waren kwijtgeraakt (dus een derde minder bezoeken).

Dezelfde groep had (ik heb links geplaatst omdat je alleen kunt kopen als je in Zwitserland woont, maar je kunt zoeten als je wilt):
olx.ch
tutti.ch
Ricardo.ch

Ze moeten helaas olx laten vallen om hetzelfde verkeersniveau te behouden met de twee platforms die ze nog hebben.
De andere wetenschappelijke site waaraan ik heb meegewerkt doet het als een tierelier. Een ander had regelmatig bezoekersaantallen met een piek van 200 toen ik er ook de leiding over had...

Kortom, ik betreur het een beetje dat de ontwikkeling van de communicerende vatenstrategie niet in de praktijk is gebracht (aangezien we enigszins het tegenovergestelde zagen)... En misschien was je sindsdien misschien het principe van de USP vergeten.

De rest in PB. Zoals het er nu uitziet, geen andere mening gezien het bovenstaande: "het is gedaan, het is gedaan ..."

RTDC.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/11/15, 10:25

Ik begrijp je bericht, maar haal niet alles door elkaar Obamot (vooral in het openbaar waar de anderen de 1/2 niet zullen begrijpen)... hier hebben we het ENKEL over het herontwerp van de winkel...

dank u
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 18/11/15, 11:40

Christophe schreef:Zouden sommige vriendelijke zielen wat meer diepgaande testen kunnen doen? Navigatie, aankoopproces... Idealiter leden die voormalige klant zijn geweest? En geef me een beetje verbeteringsfeedback of mogelijke blokkade? Hier in het openbaar of indien te gedetailleerd in pm...

Ook als sommige klantleden de productcommentaar zouden kunnen testen, zou dat goed zijn...

Dankjewel ...

Het voortbestaan ​​van de site staat op het spel (ik luid al maanden de alarmbellen... maar ik word alleen gelaten met heel weinig hulp of reactie van jullie :( ...)

Overigens ook dank aan Remundo voor je bestelling deze week...een klein productcommentaar zou leuk zijn (wanneer je je pakketje hebt ontvangen natuurlijk)

Ik heb besteld en alles werkt feilloos.

Ik vind de nieuwe winkel redelijk bruikbaar met goed gepresenteerde afbeeldingen; en goed georganiseerde secties.

Aarzel dus niet als u geïnteresseerd bent in producten. :D
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/11/15, 15:14

Christophe schreef:Ik begrijp je bericht, maar meng niet alle Obamot (vooral in het openbaar waar anderen de 1/2 niet zullen begrijpen)

dank u

Ja, ja, natuurlijk bevestig ik, het is niet nodig om iets af te leiden uit gedeeltelijke verklaringen, het was impliciet (merk op dat mijn opmerkingen geldig blijven, qua inhoud / vorm maar het is aan jou).

Christophe schreef:...hier hebben we het ENKEL over het herontwerp van de winkel...
dank u

Geen commentaar (in het openbaar) merkt alleen op dat het in principe (en om zeer specifieke, gestructureerde en gemotiveerde redenen) volgens wat ik weet van algemeen aanvaarde praktijken in de branche, niet wordt aanbevolen om het ene element van het andere te dissociëren op een site.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/11/15, 18:43

Ik dissocieer helemaal niets, daarom heb ik het hier over de winkel... terugkomend met het oude iso-project met slechte verwarming, ik zie niet echt de relatie met de nieuwe winkel...

Hoe dan ook ...

Ik heb zojuist een realtime chat-/ondersteuningssysteem geüpload, test hier: https://www.econologie.com/shop/ (en op alle andere pagina's...rechtsonder)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/11/15, 19:03

...Ik zei "om zeer specifieke, gestructureerde en gemotiveerde redenen"

Rust per PM.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 19/11/15, 10:01

Hallo Obamot;

zeer goed uw marketinganalyses en webexpertise,

maar soms is het eenvoudiger... koop iets zodat Christophe betaald krijgt voor zijn werk en de maand op een eervolle manier beëindigt.

Sinds de tijd dat we de zijne gebruiken forum dagelijks en gratis...

Heb je een kleine bestelling geplaatst?

@+ :D
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 19/11/15, 10:14

Christophe zei zelf dat de aankoop een vorm van stemmen was!
Het is niet aan mij om de stemmen te tellen!

Remundo schreef:Hallo Obamot;

zeer goed uw marketinganalyses en webexpertise,

maar soms is het eenvoudiger... koop iets zodat Christophe betaald krijgt voor zijn werk en de maand op een eervolle manier beëindigt.

Sinds de tijd dat we de zijne gebruiken forum dagelijks en gratis...

Heb je een kleine bestelling geplaatst?

@+ :D

Per PB liefst ^^
Maar ik wil er terloops op wijzen dat 1) de maand werk die ik heb besteed aan het ontwerpen van een bijlage bij deze site vrijwillig was 2) ik een van de weinigen ben die regelmatig adverteert voor de winkel ^^
Dernière édition par Obamot de 19 / 11 / 15, 10: 21, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 249-gasten