De nieuwe winkel

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 13/11/15, 13:07

elephant schreef:Ik ging kijken en feliciteer je: ik heb geprobeerd een winkel op prestashop te maken (project in de wacht gezet vanwege de tijd die nodig is voor het maken van de artikelen) en we kunnen niet zeggen dat het echt eenvoudig is :D

Elke keer krijgen we betaalde modules aangeboden. Waar ben je met de "factuur"?

ja inderdaad, het is veel visueler dan voorheen.

Ik hou van de grote 3D-printer!
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 13/11/15, 13:15

Christophe schreef:Ps: obamot je kunt heel goed hier in pm contact met me opnemen...

Ja, ik weet het, maar mijn hele dossier is daar, hij...

RTDC.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 13/11/15, 13:32

Remundo schreef:
Ik hou van de grote 3D-printer!


Ik heb er een gekocht om een ​​PSA-batterijdoosklarinet te maken : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 13/11/15, 15:23

roh, het is geen pijp!

Ik heb al lang het idee om deze aan te schaffen om prototypes / schaal 1 modellen te maken van kleine onderdelen.

Daarna blijft plastic over. het kan niet mechanisch worden beperkt zoals staal. :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/11/15, 10:26

Ja, sterk de assemblage van monokristallen atoom voor atoom!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/11/15, 13:15

Nou, dat is niet geweldig...het is nu een goede week geleden sinds de migratie is voltooid en, in tegenstelling tot waar ik op hoopte, zijn de verkoopcijfers (nog meer) ingestort...en het was vóór vrijdag de 13e en de aanslagen die hier onvermijdelijk een beetje op spelen...

Het is duidelijk dat het ergens blokkeert (er zijn bezoekers, maar het koopt nog minder dan op het oude systeem) en ik kan niet bepalen waar... dus ik begrijp het niet helemaal... Ik sta droog...

Zouden sommige vriendelijke zielen wat meer diepgaande testen kunnen doen? Navigatie, aankoopproces... Idealiter leden die voormalige klant zijn geweest? En geef me een beetje verbeteringsfeedback of mogelijke blokkade? Hier in het openbaar of indien te gedetailleerd in pm...

Ook als sommige klantleden de productcommentaar zouden kunnen testen, zou dat goed zijn...

Dankjewel ...

Het voortbestaan ​​van de site staat op het spel (ik luid al maanden de alarmbellen... maar ik word alleen gelaten met heel weinig hulp of reactie van jullie :( ...)

Overigens ook dank aan Remundo voor je bestelling deze week...een klein productcommentaar zou leuk zijn (wanneer je je pakketje hebt ontvangen natuurlijk)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/11/15, 19:44

Iemand een helpende hand? :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 17/11/15, 20:10

Hallo Christopher,

Ik ontdek net de nieuwe winkel, het is erg leuk werk.

Ik zie dat je nu ook naar Zwitserland bezorgt (met... forse vergoedingen), dus ik ga dit weekend een beetje rondstruinen in deze winkel, op zoek naar wat coole dingen (ik heb de aanpassing E27 naar U10 al gezien die Ik hou van).

Kom op, ik ga wat tijd besteden om alles wat je aanbiedt te ontdekken, maar ik feliciteer je nu al met het volharden in de winkel en de forum, want nog niet zo lang geleden dacht ik bij het lezen van je "returns" dat je de handdoek in de ring zou gooien...

Tot snel.
0 x
Proberen te moeilijk te krijgen in de mal, het eindigt op zoek als een taart.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 17/11/15, 21:23

Ik heb de aankoopmodule niet getest, maar deze site werkt erg goed. Hij is nog steeds een beetje verdrietig, ik heb je er een pm over gestuurd.

De tijdelijke daling van de aankopen is niet verwonderlijk

werk aan de categorieën zoals ik je heb verteld
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/11/15, 22:59

dank u 1360...Ja, ik bezorg in Zwitserland en zie al 6 maanden wat meer...

Voor de verzendkosten naar Zwitserland zijn dit de basistarieven in Colissimo International Ik maak zelfs een kleine korting op de prijzen... Het is een onsamendrukbare kost voor mij sorry :( Ik kan geen 15€ bieden op een bestelling van 50€, het is gewoon onmogelijk...

Onder de 0.2 kg is dat 2.90 € (voor hele kleine producten die in een brief passen) en 1.90 € in België of Frankrijk.

Ik heb zojuist de aangeboden verzendkosten op deze manier geconfigureerd (flexibeler dan het oude systeem met een kleine betalende module... native is het niet mogelijk), vrij van:

België 90€
Frankrijk 120€
Europa (Zwitserland, Luxemburg...) 200€
DOM-TOM 250€

Met een leuke kleine optie die op de orderbevestiging verschijnt: "Bedrag resterend voor gratis verzending"

Als de cijfers omhoog gaan, kijk ik later om te werken met vervoerders of dingen als Kiala of Relais Colis (vanaf 4€ dus) maar hiervoor moet je volume maken, voor 30 pakketten per maand is het abonnement op de dienst mogelijk niet de kaars waard...

Olifant: alle categorieën zijn gereorganiseerd tijdens de migratie en de producten zijn één voor één opnieuw geclassificeerd...Sommige producten kunnen in verschillende categorieën voorkomen...de zoekmachine is veel krachtiger...

Ik ben van plan een sjabloon te kopen maar eerst moet ik wennen aan het basissysteem (= inlopen lol)

ps: ik heb je PB niet ontvangen? zeker forum of per post?

1360 schreef: je zou de handdoek in de ring gooien...


Ja maar sorry maar economisch is het nog lang niet gewonnen (cijfers in pm voor de geïnteresseerden) en zonder jullie hulp red ik het niet...

Jouw hulp = leven weer tot leven brengen forum zoals vroeger (= oude onderwerpen opgraven, nieuwe posten...) + praten over econologie, forums om je heen...

Je kunt me eventueel ook nieuwe ecologische producten voorstellen die je graag in de winkel zou willen zien (ik had aan verbonden objecten gedacht... sommige hebben mooie economische toepassingen maar het is duur... erg duur voor het grootste deel! Eindelijk I I' heb al 2 aangesloten stopcontacten gevonden die in de winkel zijn voor een redelijk redelijke prijs...)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 233-gasten