Het niet-belang van adverteren op France Television

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27

Het niet-belang van adverteren op France Television




par bpval » 22/10/08, 20:53

Avond

Christine laat ons vanavond zien dat France 2 3 4 5 prima zonder reclame kan

Nee, jij niet Christine : Mrgreen: kisses

De Aubanel... natuurlijk

Ik vertrok voordat ze zelfs maar haar tv-toespraak had afgerond

Kamikaze-missie... Aubanel heeft moed

Persoonlijk ben ik beter af zonder advertenties
Maar door het overal te zien, slaag ik erin het over te slaan
Zelfs hier... hier
Site waar ik graag kom, discussieer, ontplof, rommel, dialoog

Ze komt de betalende varkens uitleggen dat ze gaan samenwerken
tot de vernietiging van de openbare televisiedienst, evenals die van de openbare ziekenhuisdienst, evenals die van de pensioenen, evenals die van de werkloosheidsbijstandsdienst

Maar laten we FUCKING JA ernaar streven om de banken, de verzekeringsmaatschappijen, het geld en het KAPITALISTIK-systeem te herkapitaliseren

Maar hoe zit het met de volkspolitiek?

STEL je voor dat de MILJARDEN die op de aandelenmarkt verloren zijn gegaan, in sociale kwesties waren geïnvesteerd

Ma QUé... Wat een geluk

Maar wat hebben we ze op school geleerd? Beeld

Hugs
Ciao
0 x
PIF PAF POUM
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 24/10/08, 10:44

Ik luister elke dag naar een lokale gratis radio...
gratis radiostations leven van de audiovisuele belasting, of PUB: hun dood zal naar verwachting commerciële radiostations die rotzooi maken en mensen naar stront laten luisteren, beter doorlaten.

+, door aardse golven te verwijderen om ze beter te kunnen herstellen [...], zullen ze ons dwingen nieuwe digitale radiotoestellen te kopen, waarop reclame op het kleine scherm zal verschijnen, door RNT, digitale radio aards op te leggen... dictatuur wat !

Dit is wat er schuilgaat achter het verwijderen van reclame: het is alleen een transformatie van reclame, een andere hervorming, die tenminste binnen hun bereik ligt. : Roll:
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 24/10/08, 17:37

jonule schreef:Ik luister elke dag naar een lokale gratis radio...
gratis radiostations leven van de audiovisuele belasting, oftewel PUB:

Een gratis radiostation is het tegenovergestelde van een publiek radiostation dat audiovisuele rechten ontvangt.
Een lokaal gratis radiostation verdient geld aan advertenties (of leeft mogelijk van een lokale subsidie). Ik zie niet in hoe het ontbreken van reclame op FranceTV de reclame op uw gratis radiostation zal wegnemen. : Cheesy:

jonule schreef:+, door aardse golven te verwijderen om ze beter te kunnen herstellen [...], zullen ze ons dwingen nieuwe digitale radiotoestellen te kopen, waarop reclame op het kleine scherm zal verschijnen, door RNT, digitale radio aards op te leggen... dictatuur wat !


Als de reclame maar van de radio naar het scherm zou kunnen gaan, zoals u zegt, dan zouden we het niet meer kunnen horen... Maar ik denk dat dat te veel gevraagd zou zijn... Omroepen/adverteerders zijn niet gek... :?
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 232 gasten