Mooie foto's van onze streken en elders, de aarde in foto's

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 17/04/12, 10:09

Graag gedaan
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 17/04/12, 15:33

elephant schreef:Plasmanu: we vinden je leuk, maar we zijn hier niet op Picasa. Laat dit onderwerp in het onderwerp staan: Mooie foto's van onze streken


Nou, afgezien van een paar van de laatste foto's, een beetje (te) persoonlijk, denk ik dat het on-topic blijft... Dan vind ik het leuk, het geeft hier een beetje vreugde forum een beetje droevig!

ps: Manu, ik heb je een privébericht gestuurd...
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 17/04/12, 16:21

Beeld : Mrgreen:
Djerba: lente + voorraadkast + vogelnest
Nul watt met een palmstam en een kameel.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 16/05/13, 22:00

Het is helemaal niet mijn plek, maar het is prachtig!!

Lichtgevende (droge?) inktvis geeft dit: http://freshadda.com/images_adda/Firefly_Squids/

Beeld

De sprankelende enope-inktvis (Watasenia scintillans), ook bekend als de vuurvlieginktvis, in Toyama Bay, Japan.
Deze geweldige inktvissen zijn ongeveer 15 cm lang en sterven na slechts een jaar leven. Ze worden gevonden in de diepten van de westelijke Stille Oceaan en komen 's nachts naar de oppervlakte om op voedsel te jagen. De bioluminescentie die de foto verlicht, wordt geproduceerd door organen die fotoforen worden genoemd en die zich aan het uiteinde van elke tentakel bevinden. De inktvissen gebruiken dit licht om prooien te lokken en een partner aan te trekken.


Wiki-bestand: http://en.wikipedia.org/wiki/Watasenia_scintillans
0 x
Avatar de l'utilisateur
gina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 103
Inschrijving: 25/02/13, 20:02
Plaats: belgique
x 4




par gina » 21/05/13, 11:44

Zei dat het foto's kunnen zijn die je zelf hebt gemaakt, anders laat het je passie voor onze Ardennen niet zien lol.

Mijn vrienden, ik volg een paparazzi, ik loop vaak rond en heb altijd mijn camera in mijn hand.

als je wat landschappen met mij wilt zien, zal het geweldig zijn DIOSSSSSE zonder vals te spelen.
hier is een foto van mijn wandeling in Dohan in de bossen in onze prachtige Ardennen vlakbij mijn huis en Bertrix.



Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
0 x
gigi :D
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 21/05/13, 11:50

gina schreef:Zei dat het foto's kunnen zijn die je zelf hebt gemaakt, anders laat het je passie voor onze Ardennen niet zien lol.


Behalve het strand in mijn laatste bericht, het zijn foto's van mij denk ik...

Hier zijn er enkele van mij, uit onze Ardennen, hoog in de sneeuw:

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
gina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 103
Inschrijving: 25/02/13, 20:02
Plaats: belgique
x 4

Jaeeee




par gina » 21/05/13, 11:56

:D het is beter wauw

Kom op vrienden, iedereen plaatst deze mooiste foto's van deze leukste momenten
Wie vertegenwoordigt uw regio

Wie het ook is, we zullen op een dag naar de een of de ander komen om samen onze favoriete regio's te bezoeken
0 x
gigi :D
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Jaeeee




par Christophe » 21/05/13, 12:01

dank u :)

gina schreef:Kom op vrienden, iedereen plaatst deze mooiste foto's van deze leukste momenten
Wie vertegenwoordigt uw regio


Nou, er staan ​​er al een flink aantal hierboven: https://www.econologie.com/forums/de-belles- ... t4142.html en volgende pagina's...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 103
Inschrijving: 25/02/13, 20:02
Plaats: belgique
x 4

Re: Jaeeee




par gina » 21/05/13, 12:49

Ik heb het niet over het kopiëren en plakken van foto's van internet
Ik heb het niet alleen over jou :frons:
Ik praat met alle leden van de forum .
: Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
gigi :D
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 21/05/13, 12:52

Blader door het onderwerp en je zult zien dat het niet gekopieerd/geplakt is! Er zijn zelfs vakantiefoto's lol...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot], JimmyBoss en 292 gasten