De Mitsubishi Outlander heeft recht op de ecologische bonus !!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 15/07/08, 22:48

0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
flurpiti
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 24/11/06, 16:21




par flurpiti » 15/07/08, 23:17

Capt_Maloche schreef:jij, dat heb je niet gezien:
http://storage02.brainsonic.com/custome ... index.html


geen tijd om daar naar alles te luisteren, maar ach, het ziet eruit als gewone soep.
Het blijkt dat de vierkantjes laten zien dat de CO2-snelheid de opwarming volgt en niet voorafgaat. Dat maakt het huidige leidmotief ongeldig! In feite geven de oceanen bij het opwarmen CO2 vrij.
Het is vooral een goed godsgeschenk om na de koude oorlog en de nucleaire oorlog, de opwarming van de aarde een nieuwe angst te creëren en de consumptiemaatschappij weer op gang te brengen, de consument die apathisch en afgemat is geworden, hoe hem alles kan verlossen ... meer groen.
Terwijl mensen geobsedeerd zijn door deze nieuwe angst en hun hersens bezig zijn, hier en daar een paar kaarsjes hebben bewaard, hoeven ze niet na te denken over de echte problemen ...
Omdat het mijn tijd is om zoveel% te besparen, als de wereldbevolking (het aantal consumenten) zoveel toeneemt ...
Overbevolking is een behoorlijk probleem, en het neemt ons stormenderhand.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 16/07/08, 01:18

flurpiti schrijft:Brandstof met meer dan 70% belasting in Frankrijk is al een absurd geval!
Frankrijk het land van belastingmaniakken!


Wat een pertinente opmerking van een klagende Fransman die blijkbaar niet veel weet over de belastingheffing in andere landen ... met name Europees ...

flurpiti schrijft:geen tijd om daar naar alles te luisteren, maar ach, het ziet eruit als gewone soep.


Opnieuw schitter je met een opmerking vol vooroordelen en onwetendheid ... Bravo, zo ga je heel ver ...

Kijk alsjeblieft, het kost je 1u45, maar het zal vele andere "soepen" waard zijn, zoals je zegt ... het gaat niet alleen om de opwarming, maar om het misleidende concept van onze vroegere en huidige economische instrumenten ...

Spiegel hier: https://www.econologie.com/rechauffement ... -3863.html

Ik geloof niet dat er veel obscessie is onder de Franse bevolking ... anders zouden er bijvoorbeeld gewoon oneindig veel meer zonnepanelen op de daken komen ...
0 x
flurpiti
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 24/11/06, 16:21




par flurpiti » 16/07/08, 08:04

Christophe schreef:
flurpiti schrijft:Brandstof met meer dan 70% belasting in Frankrijk is al een absurd geval!
Frankrijk het land van belastingmaniakken!


Wat een pertinente opmerking van een klagende Fransman die blijkbaar niet veel weet over de belastingheffing in andere landen ... met name Europees ...

flurpiti schrijft:geen tijd om daar naar alles te luisteren, maar ach, het ziet eruit als gewone soep.


Opnieuw schitter je met een opmerking vol vooroordelen en onwetendheid ... Bravo, zo ga je heel ver ...

Kijk alsjeblieft, het kost je 1u45, maar het zal vele andere "soepen" waard zijn, zoals je zegt ... het gaat niet alleen om de opwarming, maar om het misleidende concept van onze vroegere en huidige economische instrumenten ...

Spiegel hier: https://www.econologie.com/rechauffement ... -3863.html

Ik geloof niet dat er veel obscessie is onder de Franse bevolking ... anders zouden er bijvoorbeeld gewoon oneindig veel meer zonnepanelen op de daken komen ...


Frankrijk betaalt belasting, ik ben het niet die het alleen zegt, velen hebben het eerder gedaan ... wat niet betekent dat enkelen het slechter kunnen doen.

1:45 Ik had geen tijd ... ik zou er later naar kijken ...

En voor de obsessies, helaas leven we in het bewind van propaganda op televisie, lees Orwell 1984 ...

Zonnepanelen zijn erg goed, belastingen en heffingen helpen niet.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 16/07/08, 13:34

flurpiti schrijft:Zonnepanelen zijn erg goed, belastingen en heffingen helpen niet.


Als de belastingen (tenminste) vooruitgaan om 99% van de momenteel geïnstalleerde zonne-installaties te subsidiëren ...

En geloof me, ik ben verre van het verdedigen van het systeem van markt corruptie wat zijn subsidies ...
0 x
flurpiti
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 24/11/06, 16:21




par flurpiti » 16/07/08, 13:52

Christophe schreef:
flurpiti schrijft:Zonnepanelen zijn erg goed, belastingen en heffingen helpen niet.


Als de belastingen (tenminste) vooruitgaan om 99% van de momenteel geïnstalleerde zonne-installaties te subsidiëren ...


ugh, domme en opportunistische belastingen die neigen naar belastingontduiking, het verdwijnen van hun basis, enz ... in een tijd dat de ramen geblokkeerd waren ...
Daar kochten klanten hun 4x4 voor de implementatiedatum of via agenten in het buitenland.
Nu gaan we het product nog elitairder maken, degenen die de middelen hebben, het kan ons niets schelen, en professionals die dit soort behoeften hebben, of mensen die in de bergen leven, straffen.
Ik kijk naar het eerder aangegeven document ... eerst zie ik dat de demo is gebaseerd op twijfelachtige postulaten, zoals die over CO2, aangezien zonneactiviteit uiteindelijk de overhand heeft, en bovendien is de spreker goed ingeburgerd. zie het duidelijk, want ik verbied u om te betwisten wat ik zeg. Ik zie ook een eigenaardigheid en onnauwkeurigheid om het te ondersteunen, zoals: het is niet zo dat de dag des oordeels-profeten het soms verkeerd hebben, terwijl ze het in feite meestal verkeerd hebben. Kortom, hij minimaliseert!
En nogmaals, als hij zegt, ze hadden nog niet gelijk, dat is nog niet gebeurd, maar het kan gebeuren, we blijven bij hetzelfde idee ...
Onheilsprofeten hebben ongetwijfeld gelijk.
Hij lijkt het ook als een postulaat te beschouwen dat we alleen over fossiele brandstoffen beschikken, wat niet helemaal correct is, ook al worden ze naar mijn mening tegenwoordig voornamelijk gebruikt om redenen van industriële monopolies.

Ik had het over soep, vanwege wat ik al heb gezien en herzien van dit soort argumenten, waarin ik uiteindelijk steeds minder geloof!
Ik ben te duidelijk op mijn hoede voor dingen en vaak herhaal ik het, het wordt verdacht!

want ik heb de indruk dat hij ons zal vertellen dat we in de middeleeuwen moeten schieten ...

nou ik ga terug ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 16/07/08, 14:14

Dit zie je ook bij subsidies, erg interessant: https://www.econologie.com/comparatif-en ... -3858.html
0 x
flurpiti
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 24/11/06, 16:21




par flurpiti » 16/07/08, 19:20

Christophe schreef:Dit zie je ook bij subsidies, erg interessant: https://www.econologie.com/comparatif-en ... -3858.html


subsidies leiden tot absurde situaties ...
verwijder de subsidies, en de belastingen die daarbij horen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 16/07/08, 20:20

Subsidies worden over het algemeen betaald door BELASTINGEN en niet door BELASTINGEN ... maar ik ben een beetje aan het kibbelen ...
0 x
flurpiti
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 24/11/06, 16:21




par flurpiti » 16/07/08, 20:35

Christophe schreef:Subsidies worden over het algemeen betaald door BELASTINGEN en niet door BELASTINGEN ... maar ik ben een beetje aan het kibbelen ...


ui, want wat is een belasting, zo niet een vorm van belasting ... ;-D
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 335-gasten