Het tuimelen van de eenheid

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

Het tuimelen van de eenheid




par gegyx » 05/03/08, 18:33

De ineenstorting van de over-eenheid.

Het verlies van achting voor een pionier.

Hij stelt me ​​teleur, de man Naudin !

Eten, eten... De ondergang!

http://www.jp-petit.org/nouv_f/naudin/naudin.htm
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 05/03/08, 19:40

Jammer dat ik dit artikel nogal nutteloos vind in zijn toon... wat betekent het als we smelten? Dat Naudin een clown is? JPP doet wat praktisch is behalve boeken schrijven over ET's?

Voorbeeld van een ondraaglijke toon:

JPPit schreef:Ik heb vele malen de gelegenheid gehad om achterlijke kinderen te ontmoeten, die lang in de elektrische trein hebben gespeeld.


We zouden hier heel goed op kunnen reageren:

Ik heb vaak de kans gehad om achterlijke kinderen te ontmoeten, die lang in groene mannen hebben geloofd


JPP was desondanks in mijn aanzien gestegen in het vorige artikel dat je over Sarko had gegeven...We voelen duidelijk een grote frustratie bij dit soort artikelen...

Dus -1 en jammer...1 overal de bal in het midden...zoals ze zeggen :)
Dernière édition par Christophe de 05 / 03 / 08, 19: 45, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189




par Remundo » 05/03/08, 19:41

Ah ah ah!!!! Naudin de redder van de aarde met Bingo Fuel-elektrolyse : Lol: : Mrgreen:

: Cheesy: Jean Louis, schiet op, we hebben gratis brandstof nodig : Cheesy:

Het moet worden erkend, zoals JPP zegt, dat Naudin een modelbouwer van zeer hoog niveau is en het lijkt erop dat het leger en de politie zijn diensten gebruiken bij de ontwikkeling van bewakingsdrones.

Vanuit dit oogpunt bekritiseer ik Naudin niet. Hij vervaardigt een technologisch object dat per definitie ook kan worden gebruikt (bewaking van bosbranden, schurken bij rellen...) als omleiding voor "totalitaire doeleinden".

Maar ik meende in JPP een afkeer te bespeuren van alles wat met politie of militair gezag te maken had, gorgelend met de geringste blunder die uit de diepten van het net was opgedoken.

Het is een respectabel standpunt, maar te extreem naar mijn smaak.

Hij laat nooit zien dat dezelfde politieagenten worden gestenigd of drugshandelaren gaan arresteren... Als hij dat deed, door te laten zien les deux dat zou beter zijn.

@+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 05/03/08, 20:47

mooi werk, vind ik.
wat we er daarna mee doen is een ander verhaal, maar ik zie niet in wat er te zeggen valt over de detectie van branduitbraken of verdwaalde personen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 05/03/08, 21:25

Ik ook, ik dacht dat hij al een paar jaar plezier had met het maken van zijn modelvliegtuigen.
En ik was verrast dat de beroemde GIFNET-vereniging hem in zijn vrije tijd steunde...
Als aeromodeller interesseerde het me nauwelijks, dat is waar.
Hij stelde me teleur.
Omdat het alleen bestaande accessoires bevat.
En het verbaast me nog steeds dat regeringen geïnteresseerd zijn in zijn hobbyistische prestaties...

Bosbranden?
En de TAZER spionage- en deurdrone?
Ah ja, het is om ondeugende pedofielen en drugshandelaren in de gaten te houden...
Waar was mijn hoofd? Maar dat is het natuurlijk!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 05/03/08, 21:50

elke uitvinding kan worden gebruikt voor wetshandhavingsdoeleinden, wat niets afdoet aan de waarde ervan.
zoveel om hem de menselijke natuur te verwijten. :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 05/03/08, 22:02

Ja natuurlijk.
Maar zij zijn gesubsidieerd, alleen omdat ze zijn repressief....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 05/03/08, 22:19

als het leger en de politie betalen, moeten ze een beetje hun weg vinden.
Ik denk dat als deze drone zonder hen was ontwikkeld, ze hem ook zouden hebben gebruikt. dus zoveel als ze betalen, en altruïstisch gebruik profiteert tegen lagere kosten... misschien...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 06/03/08, 09:45

Christophe schreef: JPP doet wat praktisch is behalve boeken schrijven over ET's?

Ik vind het oneerlijk en onoprecht om JPP alleen te definiëren als een ET-schrijver.
Iedereen kan dat controleren op hun site http://www.jp-petit.org/nouv_f/nouveau.htm het behandelt veel onderwerpen en verwijst weinig naar ET's, afgezien van pogingen om het UFO-fenomeen te analyseren.
Aan de andere kant richtte hij een vereniging op om met belachelijke middelen (een garagebox en een zwembad in de tuin) onderzoek te doen naar MHD. http://www.jp-petit.org/science/mhd/lab ... ancais.htm
Het zal me niet verbazen als deze duivel van een man nog meer ontdekkingen doet.
Het is ook aan JPP dat we onze kennis van de z-machine en de implicaties ervan te danken hebben.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 09/03/08, 17:33

Je verveelt je nooit op de JPP-site.

Niets te maken met superunitair.
Gewoon een nieuwe, gebagatelliseerde...
Dat toont het oordeel van onze samenleving over haar jeugd.

Ook een soort recht van antwoord op zijn tegenstanders.

En ook om de forum ! : Cheesy:

http://www.jp-petit.org/nouv_f/mosquito_anti_jeunes.htm
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 282-gasten