De ecologische sekte

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Charlotte
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 10/10/06, 09:41
Plaats: Lausanne, Zwitserland




par Charlotte » 11/10/06, 17:34

Onder zo'n pseudoniem helemaal niet! Hulp...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 11/10/06, 17:38

Christophe schreef:(...) het feit dat je je verschuilt achter een bijnaam zegt al veel over de man...(...)


Uhhh dat is wat de meeste mensen hier op doen forum .... en verder forums netto in het algemeen. Neen ?

Ik zweer het je, mijn echte voornaam is niet "Targol" : Lol:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
vttdechaine
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 162
Inschrijving: 23/03/06, 16:01
Plaats: Oost-Frankrijk in de buurt van Zwitserland




par vttdechaine » 11/10/06, 18:14

Christophe schreef:Ik wist dat allemaal niet (behalve dat het een bijnaam was) maar het verbergen achter een bijnaam zegt al veel over de man... Makkelijker om op mensen te spugen als je er niet van uitgaat... Soms vraag ik me af waarom ik niet hetzelfde doe... het moet eerlijk zijn...

ps: weet je zeker dat het niet cheney is? Dat zou een hoop verklaren... : Cheesy:


Ja, ik weet bijna zeker dat hij het is, maar ik vind je moeilijk daar met de bijnamen.
Zelf schrijf ik ook voor de pers (fietsen... ja, dat is normaal, auto's ook - veel - en vrije tijd soms). Ik schrijf alleen onder bijnaam voor de rust van mijn dagen (we hadden het er al over gehad Christophe, weet je nog? : Cheesy: ). Vooral om te voorkomen dat ik (toevallig) terechtkom bij een grote idioot die me vragen komt proberen te stellen totdat ik hem (hummm...) c.hi.er stuur of dat ik mezelf plant en zodat hij zichzelf kan bevredigen dat hij mijn leven heeft verrot of dat hij een schoenmaat heeft "geknipt" die in tijdschriften schrijft (die hij elders zal blijven kopen... het is misschien dat hij daar zijn voordeel vindt). De bijnaam is daarom soms een belofte van discretie en we zijn in dit geval zeer talrijk.
De bijnaam maakt het ook mogelijk om, wanneer er maar één redacteur in een tijdschrift is, de illusie te "geven" dat het een compleet team is dat het tijdschrift maakt. Dit 'team'-aspect geeft het tijdschrift een beetje krediet en maakt het gemakkelijker om adverteerders te werven (soms moeilijk om ze te laten ondertekenen als alles op dezelfde persoon is gebaseerd, vooral voor tweederangs tijdschriften zoals die van Raoul).
Dat verontschuldigt geenszins zijn extremistische opmerkingen en is in ieder geval totaal verkeerd geïnformeerd en losgekoppeld van de werkelijkheid. Een slechterik blijft slecht en deze jongen is daar het bewijs van.

Sylvia Gramarche en Jean-Philippe Herbien
0 x
Marty
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/10/06, 18:16

Targol schreef:Uhhh dat is wat de meeste mensen hier op doen forum .... en verder forums netto in het algemeen. Neen ?

Ik zweer het je, mijn echte voornaam is niet "Targol" : Lol:


Ik had het over bijnamen in de geschreven pers en natuurlijk niet op het net...

vttdechaine schreef:Dat verontschuldigt geenszins zijn extremistische opmerkingen en is in ieder geval totaal verkeerd geïnformeerd en losgekoppeld van de werkelijkheid. Een slechterik blijft slecht en deze jongen is daar het bewijs van.

Sylvia Gramarche en Jean-Philippe Herbien


Precies, het verhindert niet dat een bijnaam het makkelijker maakt om bepaalde nare dingen te zeggen... met meer straffeloosheid...
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 11/10/06, 18:52

vttdechaine schreef:Sylvia Gramarche en Jean-Philippe Herbien


Uh, het is geen onderwerp voor het onderwerp grappen met 2 ballen dat?

Sylvie BROMASSEUR en Walter HAMONET
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/10/06, 19:07

Citro schreef:Sylvie BROMASSEUR en Walter HAMONET


-1 :onheil:

hetzelfde voor MTB!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/10/06, 09:48

Hier, op deze video: http://video.google.fr/videoplay?docid= ... 9909412804

We zien dat:

Beeld

Zou het dezelfde Cheynet kunnen zijn? Waar zijn broer? In ieder geval is de intro van deze video gewoon "grappig"...
Dernière édition par Christophe de 22 / 01 / 11, 09: 12, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
vttdechaine
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 162
Inschrijving: 23/03/06, 16:01
Plaats: Oost-Frankrijk in de buurt van Zwitserland




par vttdechaine » 12/10/06, 11:12

Het is duidelijk een paar van dezelfde familie met parallelle ideeën en gemeenschappelijke acties.
0 x
Marty
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 12/10/06, 15:18

De vraag is "waarom zoveel haat?". Persoonlijk heb ik mijn eigen idee, maar een psychiater zou er waarschijnlijk beter over praten dan ik...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/10/06, 15:23

Christine schreef:De vraag is "waarom zoveel haat?". Persoonlijk heb ik mijn eigen idee, maar een psychiater zou er waarschijnlijk beter over praten dan ik...


Waar maken we een afspraak? : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 240-gasten