Buzz voor econologic? Op zoek naar ideeën ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Buzz voor econologic? Op zoek naar ideeën ...




par Christophe » 15/01/16, 18:30

Welnu om rond te komen in het web 2015 moet buzz, virale ..

We hebben deze technieken al jaren zeer weinig ontwikkeld dat dit forum bestaat.

Dus hier ben inhuldigen dit onderwerp om te proberen om thema's en het debat dat het grootste aantal en de buzzer zouden kunnen interesseren op de planeet te vinden.

Dat kunnen we niet zeggen forum gebrek aan idee en briljante geesten ... dus we zouden in staat moeten zijn van tijd tot tijd wat gezoem te maken, nee?

Ik bedoel nuttig niet zinloos buzz als die op deze pagina: http://www.webmarketing-com.com/2013/02 ... et-youtube

Dit is al interessanter: http://onechroniqueshow.com/faire-un-buzz/

Vaak gaat het om video's ...

Na het als ik zie het aantal views sterk verminderd deze uitstekende video: https://www.youtube.com/watch?v=Z6pUpCCPy6A

Ik vraag me af of we de methode niet radicaal moet veranderen om een ​​beetje meer democratisering van het concept van de econology ...

Dat debat gelanceerd
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 18/01/16, 08:24

moeten achter hun oren krabben, maar niet in de letterlijke zin, in plaats van in 2ème d °

in 1 pagina: je hebt een goede tutorial (zelfstudie)

en een methode DIY (do it yourself)
moeilijkheidsgraad

videos :oui, maar meestal foto's

enkele voorbeelden:
maken bier of wijn ... toch ... ... steigers, extractie met superkritisch methaan of CO2 ...

Op forums hacker, xbox360-stijl zo is het sinds 2005 ... (herinneringen : Mrgreen: ) Zelfde bij Nintendo ...

relevantie (Google + trefwoord = resultaat)
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/01/16, 09:30

In mijn nieuwe project, ben ik begonnen met een Facebook-pagina gebruiken om gebruikers aan te moedigen om mijn website te gebruiken www.caroloo.be

FB pagina: https://www.facebook.com/Caroloobe-1682 ... 4/?fref=ts

het is een lang proces, maar het stelt gebruikers in staat om de buzz te verspreiden. (In dit geval de lokale culturele evenementen)

Ik ben net begonnen, en het is op lokaal niveau.

Mijn neef heeft een internetpagina gewijd aan de fiets: het kostte hem 4 jaren, maar hij heeft meer dan een miljoen mensen die hem volgen en hij exporteert t-shirts, stickers en badges over de hele wereld: https://www.facebook.com/Fba-6-2-1-1283 ... 8/?fref=ts .

Maar, het is een full-time baan

FB vereist voorzorgen bij gebruik: mensen verbieden om te schrijven op de muur, niet om iets uit te zenden, etc, maar het is effectief.

Verteld voor 's avonds afgelopen donderdag, hebben we meer dan een verdubbeling van het aantal toeschouwers in vergelijking met vorig jaar.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:




par izentrop » 18/01/16, 09:33

Hallo,
Vernietig de drukte op de thema's van ecologisch en energie om de echte motivaties te benadrukken, is een sport die de specialiteit kan zijn van de forum ;)
Buzz met wat anti-buzz : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187

Re: buzz econologic? Op zoek naar ideeën ...




par Remundo » 18/01/16, 10:36

Christophe schreef:Na het als ik zie het aantal views sterk verminderd deze uitstekende video: https://www.youtube.com/watch?v=Z6pUpCCPy6A

Ik vraag me af of we de methode niet radicaal moet veranderen om een ​​beetje meer democratisering van het concept van de econology ...

Dat debat gelanceerd

niet slecht deze video,

aan de andere kant is het thema "generalistisch", zowel diepgaand als afgezaagd (vervuiling, overconsumptie ...) ook al is het zeer nobel en eerlijk.

Dit is geen eenmalige en atypische gebeurtenis, over het algemeen doordrenkt met een primaire domheid (geweld, seks, val, gek lied, originele kat ...), waarop alle idioten van het net zich als een roedel werpen en delen. op sociale netwerken met een grote klap van "te veel van de bal".

De buzz zonder te laten vallen een grote domheid is niet eenvoudig, en de daaropvolgende geloofwaardigheid hangt ervan af.

@+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 18/01/16, 12:35

Mooie inhoudelijke probleem, je aangeraakt!

Is de buzz in wezen "idioot", in een wereld waar we in 144 tekens gewoon lawaai kunnen maken ... Geen idee ontwikkelen ...

Of, anders gezegd: is elke poging om "slimme buzz" doodgeboren te maken ????

Ik weet het antwoord niet ...

Maar zoals ik betwijfel toch! De meerderheid van degenen die zeker buzzent niet willen denken, voor mij lijkt ...

En als we mensen niet willen aanmoedigen om na te denken, wat heeft het dan voor zin om gewoon te "blaffen" ??? Ook al begrijp ik het belang van het levend houden van deze site en heb ik er niets tegen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/01/16, 00:02

Did67 schreef:Of, anders gezegd: is elke poging om "slimme buzz" doodgeboren te maken ????

Ik weet het antwoord niet ...

Maar zoals ik betwijfel toch! De meerderheid van degenen die zeker buzzent niet willen denken, voor mij lijkt ...


Dus je het antwoord kreeg ... ik deel ...

Did67 schreef:En als we mensen niet willen aanmoedigen om na te denken, wat heeft het dan voor zin om gewoon te "blaffen" ??? Ook al begrijp ik het belang van het levend houden van deze site en heb ik er niets tegen.


Overleven is nauwkeuriger ... en niet uiteindelijk verliest alle intelligentie en alle ideeën die hier al die jaren hebben ontwikkeld ...
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 19/01/16, 06:56

Het geroezemoes is misschien niet meer bekend door bijvoorbeeld crowfunding te lanceren voor een idee van forum bijvoorbeeld.
Ik denk dat het idee van Didier 67. (Met zijn toestemming natuurlijk)
Het concept is eenvoudig maar super groen, goed doordacht, met onze hulp kan verspreiding te vergemakkelijken
Het doorlichting van een eenvoudig hulpmiddel.
We zouden een bijdrage kunnen leveren aan de productie van 100-tools die hij rechtstreeks en via zijn blog verkoopt.

Het kan een eerste stap zijn, dan kiezen we hier een ander idee voor forum er zijn er genoeg van.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/01/16, 10:51

Heel phil53, had ik al nagedacht over zoiets te organiseren ...

Juist alle goede ideeën die we samen ontwikkelde ik zou het vreselijk om te zien verdwijnen voor altijd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 19/01/16, 11:16

Ik miste een aflevering. Wat is deze tool Did 67?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 231-gasten