De andere "econology" -sites

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 25/10/06, 10:43

Christophe schreef:1 nieuwe vondst:

ecologie.nieuw.fr


Ik heb ook zojuist deze site ontdekt, die er in feite niet slecht uitziet, maar ik heb hem ontdekt omdat de beheerder tussenbeide komt op de forum eco-burger onder de bijnaam "econologie". Ik was dus een beetje geïntrigeerd.
Christophe, je had de naam moeten registreren!!!!!!!!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79324
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 25/10/06, 11:11

Nee, ik zou helemaal niets indienen om de hierboven genoemde redenen...

Kunt u ons de URL sturen van forum in kwestie allemaal hetzelfde?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79324
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 25/10/06, 12:12

Nou, ik vond (helemaal alleen als een volwassene) de forum in kwestie, en ik heb een klein bericht geplaatst...

eco-citoyen.org/Forum/post17520.html#17520
Dernière édition par Christophe de 29 / 10 / 10, 11: 31, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 25/10/06, 15:03

Christophe schreef:Nee, ik zou helemaal niets indienen om de hierboven genoemde redenen...

Kunt u ons de URL sturen van forum in kwestie allemaal hetzelfde?


Sorry, Christophe, ik was niet meer online, maar ik dacht dat je dit wist forum (Ik weet niet waarom), dus ik heb het niet opgeschreven.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79324
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 25/10/06, 15:44

Nou ja, ik wist het (bij naam), maar er zijn er zoveel forum "eco" dat het misschien moeilijk was om het te vinden... wat niet het geval was... des te beter :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79324
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 14/03/07, 19:23

Het wordt waanzinnig zwaar, vooral omdat het rechtstreeks concurreert met onze producten (LED en fluorescentie zijn absoluut hetzelfde):

econologie.fr

:onheil:
Dernière édition par Christophe de 29 / 10 / 10, 11: 23, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 14/03/07, 23:56

Hi Christopher!

Christophe schreef:Het wordt waanzinnig zwaar, vooral omdat het rechtstreeks concurreert met onze producten (LED en fluorescentie zijn absoluut hetzelfde):

econologie.fr

:onheil:


Ik ging kijken, het is een puur handelssite, die niet eens de bron vermeldt, over het neologisme 'econologie' dat ze hebben gewijzigd in 'econologie' (de Y is voor € : Cheesy:
Het is gewoon weer een winkel die zichzelf positioneert in de lucratieve niche van duurzame energie... en we maken ze kwaad!
Maak je geen zorgen, ze spelen niet in dezelfde competitie als wij, nee forum, geen informatie zoals "doe het zelf", dus niet dezelfde doelgroep...
Ze zijn de perfecte uitdrukking van wat ouaib vandaag de dag is:
aan de ene kant de kooplieden, en aan de andere kant de niet-kooplieden...

We zullen zien wie er uiteindelijk wint! : Lol:

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 300-gasten